Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 19 555 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
hugokolbaz | 2007-03-11 22:40 | |
![]() | Du har missförstått UPPHOVSRÄTT. De må vara ett vackert ord men fel i det här sammanhanget. | |
Morristown - Ej medlem längre | 2007-03-11 22:51 | |
![]() | www.bokus.com/b/9789...04 980.html Sådär. Cornelia Waldersten gav ut en bok 2004 som heter Bokstavligt talat. Se länken. | |
hugokolbaz | 2007-03-11 22:54 | |
![]() | men snälla... | |
Morristown - Ej medlem längre | 2007-03-11 22:58 | |
![]() | Jag är snäll. Och nu har jag lett min kritik i bevis och ber härmed att få avsluta min debatt i denna tråd. Nu kan ni andra glatt fnissa vidare åt Tjuvlyssnat. Hare så kul! | |
hugokolbaz | 2007-03-11 23:04 | |
![]() | Nej, du har kvar att förklara hur tjuvlyssnat.se har brutit mot Cornelia Walderstens upphovsrätt. Kom igen. Upphovsrätten var ju nåt fint som hade nåt med "cred" att göra eller hur var det nu? | |
Morristown - Ej medlem längre | 2007-03-11 23:09 | |
![]() | Ja du Hugo. Då får jag väl ta upp tråden igen. Som jag skrev för några inlägg sedan har inte Waldersten eller någon annan upphovsrätt. Men jag tycker det är ruttet av de två bakom Tjuvlyssnat att inte låtsas om att Walderstens bok funnits ute på marknaden under flera år. – Öh va? Finns det en sån? Därför reagerade jag mot länktipset i den här tråden. Jag menar att Tjuvlyssnat är en simpel kopia som får alldeles för mycket beröm. Den enda uppskattning siten är värd är den för extremt bra marknadsföring. | |
hugokolbaz | 2007-03-11 23:22 | |
![]() | Säkerligen har Waldersten upphovrätt till sin bok. Men inte till idén att tjuvlyssna. Visst kläckte inte tjuvlyssnat.se en unik idé men de var först i sverige med att göra en hemsida med temat. Bra idéer ska man stjäla, förfina och göra bättre. Så har det varit i alla tider. Det är det som är utveckling. | |
Måns_E | 2007-03-11 23:52 | |
![]() | Jag skulle tro att det har skrivits böcker tidigare på det temat. Uppskattningen för sidan kommer väl från folk som tycker att tjuvlyssnat.se är rolig, oavsett om det finns en amerikansk förlaga, och en bok på samma tema. Någon svensk förlaga fanns det uppenbarligen inte, och det hade väl förvisso ändå inte förtagit underhållningsvärdet på tjuvlyssnat.se. | |
Annieel - Ej medlem längre | 2007-03-29 18:41 | |
![]() | Den sidan är vrålskoj . Helt tossigt och man garvar ordentligt imellanåt. Super ****** | |
två bakelser | 2007-03-30 07:35 | |
![]() | Dom hade för många år sedan återkommande tjuvlyssningar med i tidningen GöteborgsPosten. Vet inte om alla var i från hörda på spårvagnen men de jag läste hade hörts där och det hette väl inte tjuvlyssningar men principen var den samma. | |
två bakelser | 2007-03-30 07:42 | |
![]() | Det var iallafall långt före år 2004, så Cornelia Waldersten måste ju varit i Göteborg och läst GP någon gång i unga år, eller? ;-) | |