Spelrum
| Giraffen | 52 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 42 |
| Inloggade | 94 |
Mobilspel
| Pågående | 19 834 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-03-21 05:16 | |
![]() | Very good! :-) | |
| werigo - Ej medlem längre | 2007-03-21 09:38 | |
![]() | Tydligen så är folk i allmänhet väldigt sköra mentalt,jag kan inte få det till annat när denna tråd läses. Att inte palla "du har blivit sparkad" är för mig helt obegripligt. Lever ni i någon form av vaccum, vistas ni inte utomhus i den riktiga världen? Jaja,får väl skriva du har blivit sparkad nästa gång jag kickar nån. Fast det kommer knappast att hända,jag spelar mot alla oavsett rating. | |
| Zizzi | 2007-03-21 12:58 | |
![]() | Tack odin. Nekad låter mycket bättre än sparkad :-). | |
| poolbobbo | 2007-03-21 13:46 | |
![]() | Tackar Odin för detta...... till DR werigo kan jag bara säga att man inte behöver vara mentalt skör, bara för att man är tevlig... //tack för ordet//frida | |
| poolbobbo | 2007-03-21 13:46 | |
![]() | "trevlig skulle det stå" | |
| ENAPEON | 2007-03-21 13:55 | |
![]() | Den nekade borde ha rätt att veta varför han/hon har blivit nekad. t ex: Du har blivit nekad av Gösta45. Orsak: du är för ful :-( | |
| milon - Ej medlem längre | 2007-03-21 17:44 | |
![]() | Upptäckte nyss att sparka har blivit ersatt med neka! Äntligen! Tack! Den här diskussionen har vi ju haft länge, och jag har aldrig förstått varför man med klor och näbbar och ibland rena översittarfasoner (från vissa övervakares sida) har försvarat sparken. Det kostar väl inget - vare sig bokstavligen eller i prestige eller vad det nu kan vara - att vara civiliserad? Men som sagt, tack för ändringen! | |
| hugokolbaz | 2007-03-21 18:13 | |
![]() | Tycker man kan ha två knappar. "neka" är okej. Vissa borde ha en "sparka hårt" | |
| jinx8 | 2007-03-21 19:01 | |
![]() | Bra om det är ändrat. Då jag var nybörjare fattade jag inte vad som menades utan skrev ett förtvivlat mail till övervakaren och undrade vad som hänt. Nekad är helt enkelt mer förklarande. Man kan väl inte bli sparkad innan man börjat! | |
| Angeloflove | 2007-03-21 19:16 | |
![]() | Ja två knappar skulle va bra, en del får man ju neka flera gånger innan de fattar att man inte vill spela med dom. Sparken kanske skulle få dem att fatta... | |
| Redondra - Ej medlem längre | 2007-03-21 19:41 | |
![]() | Du får bli övervakare hugokolbaz. Då får du två knappar en med texten sparka hårt på. Spelaren flyger tom ut från spelrummet. | |
| Hick ticks | 2007-03-21 19:46 | |
![]() | Neka gör man när man är snäll. När man sparlar hårt har han ite tillåtelse att komma in mer? | |
| bulimi - Ej medlem längre | 2007-03-21 23:56 | |
![]() | Måste hålla med "werigo". Pallar man inte att "bli sparkad" sska man kanske bara sitta i tv-soffan å se så ska det låta,eller nåt annat gulligt. Skulle vara kul att få sparka ut någon. Men jag kommer tydligen inte få det nöjet,bläää. Att sparka någon ur ett spel betyder inte heller med automatik att man är otrevlig,nåt att tänka på poolbobbo.Man kanske väntar på en annan att spela med å inte låst spelet,en tänkbar anledning | |
| snuskgrisen | 2007-03-22 00:09 | |
![]() | Ja men nu är ju "problemet" fixat och betapet har återigen bevisat sig vara en sida för fåntrattar. | |
| jinx8 | 2007-03-22 07:24 | |
![]() | Jag tror att om man spelar Betapet på nätet så anses man inte direkt som nån hårding. Att hävda spelets tuffhet med en sparkar-knapp verkar lite patetiskt. | |
| Angeloflove | 2007-03-22 10:30 | |
![]() | Där slog du huvet på spiken jinx! =) | |
| Vigdir | 2007-03-22 10:50 | |
![]() | Får man stillsamt undra varför det är så viktigt att kunna "sparka"? Jag har aldrig tagit illa vid mig för att jag blir det, men däremot gillar jag inte uttrycket när jag själv (rätt frekvent) använder mig av funktionen. Det är ett mindre trevligt uttryck, helt enkelt. Men man kan ju undra vem som har problem, om man så envist hävdar att det är livsviktigt att just ordet "sparka" får vara kvar... | |
| poolbobbo | 2007-03-22 11:49 | |
![]() | det kanske skulle finnas en knapp med fallskärmsavtal för er som vill sparka nån hårt och länge, jag kan bara prata för mig själv, men jag gillar inte otrevligheter, men nu har Odin fixat oss en nekaknapp, kanske en del personer behöva en blockera knapp oxå?? hehehe, ska se vad jag kan ordna bulimi... jag för min del tycker att bulimi är ute och cyklar, om du gillar att sparka folk, så kan du väl skriva det INNAN du trycker på neka knappen... xD | |
| bulimi - Ej medlem längre | 2007-03-22 15:03 | |
![]() | Haha,eftersom jag är en riktig färsking på området så kanske mina åsikter värderas lägre,men skit i det. Än har jag inte haft/fått möjligheten att kicka någon,däremot blivit det själv.Till noll och ingen förtretelse. Men bara för att prova så måste jag nog göra som så att jag skriver först att du blir sparkad,sen nekar jag till spel...Hahahaha. Cykla ska jag göra till sommaren. Kanske skulle prova en sparkcykel,även kallad kickbike för de som vill ha ett modernare stuk. Lite töntvarning är det allt på denna tråd och dess fråga. För övrigt så är jag en trevlig människa,men ibland när speldjävulen tar tag i mig kan både det ena och andra slinka ur mig | |
| poolbobbo | 2007-03-22 15:49 | |
![]() | vet inte om det är töntvarning på denna tråd, då själva grundaren till betapet har gjort sig omaket att ändra på sitt verk.. Tack Odin, vad det beträffar dina åsikter, så tänker jag inte ha vilda diskussioner med dig i ett forum, utan du kan ta det direkt mig/mail, cykla vidare lilla vän... vårkramar//frida | |