Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 18 143 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| y not | 2007-05-10 22:32 | |
![]() | jävla skitspel | |
| sahara68 - Ej medlem längre | 2007-05-11 07:21 | |
![]() | Min brorsson Pontus. Och det är inte min familj vidare värst glada över :-)). Jag är fast. Får tuppjuck när Betapet ligger nere för uppdatering. | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-05-11 09:27 | |
![]() | indragen på en kärra, avdumpad mellan katten & musen;-) | |
| Kompassen - Ej medlem längre | 2007-05-11 16:42 | |
![]() | Mamma hittade det! tyckte inte att jag skulle spela våldsspel :( men sen märkte jag hur kul det var... | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2007-05-11 17:14 | |
![]() | motvilligt övertalad av tjejen,antagligen för att hon ville ha nån som hon garanterat spöade.. | |
| Förföljt Får - Ej medlem längre | 2007-05-11 17:20 | |
![]() | åh fan, blev erat förhållande ÄVEN psykiskt | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2007-05-11 17:28 | |
![]() | ja..aldrig roligt att få stryk,men det är skönt att slippa piskan iaf.. | |
| Förföljt Får - Ej medlem längre | 2007-05-11 17:35 | |
![]() | :) trodde jag var för otydlig | |
| merqria | 2007-05-11 18:12 | |
![]() | Fick tips av en kompis förra påsken, tänkte att jag kunde testa. Sen var jag fast. Men jag måste säga att jag var övertygad om att jag var hjärndöd i början, gick inte alls bra. Men det har tagit sig. =) Är numer totalt betapetberoende. | |
| 25ggr - Ej medlem längre | 2007-05-11 23:59 | |
![]() | fick ett tips av en kompis. efter det så går det bara utför med beroendet... | |
| Kia | 2007-05-12 15:02 | |
![]() | Har två söner som spelar och dom visa mig.... Nu är man näst intill beroende=) | |
| Svardfisk | 2007-05-12 17:58 | |
![]() | Jag håller till på ett forum och där var det flera som spelade så jag bestämde mig för att testa. | |
| Lisajonsson | 2007-05-12 23:04 | |
![]() | En tjej på jobbet sa att hon hittat alfapet på nätet och jag blev överlycklig när jag hörde talas om det eftersom jag alltid gillat detta spel. Nu kan jag spela varje dag om jag vill! | |
| Brittleif - Ej medlem längre | 2007-05-12 23:53 | |
![]() | Jag var på väg till konsum och skulle köpa en klase bananer till mina inburade chimpanser i källaren. Så snubblade jag på vägen och slog huvudet, vilket givetvis ledde till att jag inte kom fram till konsum och kunde då inte köpa mina bananer. Sen vaknade jag på sjukan och hade lite huvudvärk då slog jag på tv'n som stor i mitt rum och gissa vad jag fick se där? Jo, reklam tror det var lambi eller nåt. Iallafall så var det en jobbig dag men jag kom hem igen på eftermiddagen och kunde gå till konsum och köpa mina bananer till chimpanserna i källaren. Dock var det så att när jag kom fram till källaren så var där inga chimpanser kvar, förmodligen hade min låtsaskompis SUNE släppt ut dem i naturen, så jag gick och letade efter dem samtidigt som jag skrek "mjau, mjau" för jag vet att chimpanser reagerar på det lätet. Sen kom jag till en liten skog och där hittade jag mina apjävlar! Men det är en annan historia. Hur jag började spela? en f.d kompis tipsade mig. Hatar honom för det! | |
| Lyreco | 2007-05-12 23:59 | |
![]() | Min dåvarande pojkvän tipsade mig.. | |