Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 212 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hick ticks | 2007-05-10 18:08 | |
![]() | I och med att jag har en blånagel, som är halvt blå... men mest lila... så... ja, absolut! :P | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-05-10 18:09 | |
![]() | Jag får anfall ibland. Mycket i skolan. Blånagel måste göra ont, har aldrig haft det. Allt som gör ont .. och lite till .. räknas som sjukdomar! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-10 22:11 | |
![]() | Det är synd om oss alla!! | |
| Huzan | 2007-05-15 08:42 | |
![]() | ja e sjuk som fasiken.. snuva å hosta...bläää!! | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-05-15 09:05 | |
![]() | Jag(inte JAG, men tandläkaren)drog ut mina framtänder i går. Ja, de har tydligen varit döda i flera år. Yttre våld(vad f*n är inre våld?) sägs vara orsaken. Förmodligen var det den där cykelvurpan då jag formligen åt asfalt som fick mina tandrötter att bege sig till de sälla jaktmarkerna. Nu är gaddarna i alla fall borta, och jag fick en provisorisk brygga i väntan på den permanenta. Tyvärr lossnade bryggan under kvällen i går och jag måste gå till "käftis" nu igen för att "limma" fast den på nytt. Halvjobbigt, onekligen. Dessutom kommer detta "kalas" att gå på 20 000 swedish crownen i runda slängar. Roligare kunde man ha haft för de stålarna. Men det är väl bara att bita ihop, antar jag. *hrmm* | |
| Mercedes | 2007-05-15 09:25 | |
![]() | veggie_d Jag anar hur din armbåge ser ut. Min högra har varit så torr att jag en dag kunde dra loss ett tjockt skinnlager med blodvite som följd. Beklagade mej på apoteket och fick salva som eg. är för torra och spruckna hälar. Nu har jag smörjat ett par veckor och nu märker jag hur torr och eländig den vänstra armb. är i jämförelse. | |
| bernst | 2007-05-15 09:34 | |
![]() | I jämförelse med hälarna ? | |
| Vigdir | 2007-05-15 10:29 | |
![]() | Stackars Imaginos! Dyrt och ont - tandläkarbesök är jobbiga på alla plan. Själv har jag bara vanlig tandvärk, men inte råd att gå till någon tandläkare denna månad. Heller... | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-05-15 11:06 | |
![]() | Tack för visad sympati, Vigdir. :-) Ja, skröpliga tänder är inte att leka med(!). Och dyrt so attan är det att få dem åtgärdade. Nu snackas det iofs om en tandvårdsreform igen. Men den ska väl dras i långbänk några år innan den kommer patienterna till del. Ja, fy för böveln... Hoppas att du, Vigdir, får möjlighet att kolla upp dina tänder snart. Viktigt att "hålla efter" dem så att de inte får ruttna fullständigt. Fråga en som vet. :-D | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-05-15 13:04 | |
![]() | Jag är sjuuuuuuuk:( det är jätte jätte synd om mig... JAg har en Halsböld:(:( De där hemska doktorerna stack hål på den efetr typ fem timmars väntan på akuten i lördags, sen gjorde de det igen i söndags å igen igår å kanske måste göra det ytterligare en gång:( AJ SOM F* säger jag bara. och istället för att ha semsester from imorgon till nästa fredag så är jag nu sjuuuukskriiiven:( får lov att jobba nästa vecka tre dagar då vikarier inte finns visserligen fredag å måndag ledeig men ändå:(:( Tar dessutom både antibiotika å smärtstillande.... Stackars stackars mig å stackars andra som är sjuka.... | |
| sarlina | 2007-05-15 16:08 | |
![]() | Fy fanken, det är synd om dig!!! | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-05-15 16:32 | |
![]() | Halsböld... fy, vad jobbigt. *Hålla handen* | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-05-15 17:21 | |
![]() | tackar för sympatierna...;) imaginos du får ha handskar eller sån handsprit till hands för att inte bli smittad..om det nu smittas.... | |
| Harry Potta | 2007-05-15 17:46 | |
![]() | Lite snorig, kan jag få en näsduk? | |
| Förföljt Får - Ej medlem längre | 2007-05-15 18:03 | |
![]() | Självklart, du ska få lite gott te och en bra film också. | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-05-15 18:08 | |
![]() | Du kan få en TäsTuk. | |
| Harry Potta | 2007-05-15 18:08 | |
![]() | Tackar som hjärtligast. =) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-15 20:39 | |
![]() | STACKARS SKÅLDÅ!!! Halsböld är INTE kul!! Inga egna erfarenheter, men har hört av andra, mer insatta, att det är *svärord, svärord, svärord*... ungefär... Stackars Imaginos!! Inte kul! Vad mycket ROLIGT du annars kunde ha haft för pengarna! Försöker själv gå till tandläkaren när kallelsen kommer, annars kan det dra iväg lääääängt. Har dessutom världens sämta tänder... jippi! Själv är jag inne på vecka fyra(!) med snuva, förkylning, halsont, hosta, nästäppa och annat mojsigt! | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-05-15 20:56 | |
![]() | Thanks, mum. *Tandlöst grin* :-D | |
| sagogrynet - Ej medlem längre | 2007-05-16 10:56 | |
![]() | Ett brustet hjärta är vad jag kan bidra med... Och det gör ONT!!!!! | |