Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 887 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:30 | |
![]() | ????????????Dysleko? Fattar nada . Var inte taskig nu . Då blir jag ett djungelvrål. Efter att ha tappat blodd i 4 veckor . Ska på sjukhuset i morgon .:( | |
| Dyslekso | 2007-05-08 18:32 | |
![]() | Om du har tappat blod i fyra veckor är det nog hög tid att bege sig till sjukhuset. Ahahah. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:33 | |
![]() | Go dyslekso | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:37 | |
![]() | Sluta spamma min tråd rakfötter. | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:37 | |
![]() | Back off nu . Om ni inte kan ge en rimlig förklaring av påhopp . | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:39 | |
![]() | *ASG* | |
| Lillråttan | 2007-05-08 18:42 | |
![]() | Skulle inte den här tråden handla om moderna myter? Lät intressant tyckte jag, men här verkar ju pågå nån slags krig om helt andra saker. Kan inte den diskussionen lyftas till - ja, inte vet jag, nån privat chatt? | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:44 | |
![]() | Ja detta blev nog helt fel . Men blev förbaskad på några nötter här som kom och bråka . Backar nu .Knevert . Vi tar ett bra inlägg här en annan dag . | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:50 | |
![]() | Tack. | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:52 | |
![]() | Jag för en skulle vilja veta vad vulcan har att tycka om ämnet, Sen kan vi släppa lös IMOs spammingimpulser och annieels paranoia. | |
| femtio - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:54 | |
![]() | När jag var liten fick man polio av att äta omogna äpplen, däremot var lövhögarna en säker källa till difteri. En svårutrotad myt är väl att man blir förkyld av att bli kall | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-05-08 18:55 | |
![]() | - Myten om att det är bra för musklerna att stretcha före/efter träning. (Uppfanns på 70-talet.) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-05-08 19:06 | |
![]() | - Myten om att mitt förra inlägg är 100% sant. (Uppfanns på 2000-talet.) | |
| Lillråttan | 2007-05-08 19:11 | |
![]() | Här kommer Tant Småpetig: Det där med förkylning och kall är väl lite tveksamt? Man blir förstås inte förkyld enbart av att bli kall, det måste ju finnas några baciller eller virus i farten också. Men nedkylning sänker motståndskraften, så att man har svårare att orka bekämpa smittan. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-05-08 19:14 | |
![]() | - Myten om att mättat fett är sämre för hälsan är fleromättat fett. (Mättade fettsyror härsknar inte lika lätt som (fler)omättade fettsyror. Härsknat fett är inte bra för blodkärlen. Det finns studier som visar att en kost rik på mättat fett är bra för blodkolesterolvärdena.) Jag är dock inte expert på ämnet utan sammanfattar bara ett av vetenskapsmagasinets (svt.se) senaste program. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-05-08 19:16 | |
![]() | svt.se/svt/jsp/Cross...po s=lasMer | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-05-08 20:18 | |
![]() | Här kommer en Knevert ! * Lite tidigare en betänkt . Min förra var ju igentligen att man säger platt och inte rak . Det var ju det som var poängen . Men ingen tycktes fatta den . Det var en ny myt eller ? ' Här kommer en annan . Med eller utan paranoia . * Den nyaste jag har hört idag är att hänger man röda julgranskulor i tomat plantorna får man rödare tomater . Läst om det på flera sidor om tomater, där påstår dom det är sant . Detta tror då jag inte på . Men man borde kanske testa . Det var i allafall den nyaste myten jag hört . Kram Annieel . | |
| Imaginos - Ej medlem längre | 2007-05-08 20:44 | |
![]() | Det finns en seglivad myt om att det någonstans långt ute i cyberrymden finns ett litet forum där alla alltid är trevliga mot varandra. Fan tro´t, eller hur? ;-)) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-08 21:37 | |
![]() | Jag har också hört den myten Imaginos! Undra om den är sann? Förstår inte riktigt Annieels inlägg. OBS!!! Inte elakt eller så, men sanning!!! Var myten att det heter platt och inte rak?? Har aldrig hört den myten.. Har annars hört en seglivad myt om att när man äter mindre fett och motionerar kan man bli mindre i omkrets... | |
| Lillråttan | 2007-05-08 21:55 | |
![]() | Myten var att jorden är platt (=rak) | |