Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 18 121 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2007-05-09 17:29 | |
![]() | Jag har tagit bort ett inlägg. I fortsättningen förväntar jag mig att dumma kommentarer med enbart elak innebörd inte skrivs i tråden. Åter igen: Har man inget vettigt att säga eller skriva så är det bättre att vara tyst! Mouche | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-09 21:36 | |
![]() | Hej då! | |
| HumbleBug | 2007-05-09 23:18 | |
![]() | Ska jag vara uppriktig så trodde jag att tösen var ett forumtroll när hon började med att bumpa en lång rad årsgamla trådar. Det är möjligt att fler har upplevt henne på liknande sätt. Men man lär sig mer och mer att man inte ska döma folk utan att lära känna dom bättre. Synd att inte Annieel stannade längre så att vi fick lära känna henne ännu mer. Det var en alldeles för kort bekantskap. Personligheter behövs verkligen i forumvärlden. Farväl! /HB | |
| sarlina | 2007-05-09 23:38 | |
![]() | Annieel mår inte bra just nu, låt henne vara i fred ett tag så kommer hon tillbaka - på gott och på ont | |
| falafelibröd | 2007-05-10 08:56 | |
![]() | Jag känner till ett liknande fall, som också la av med forumet. Men hon repade mod och tänkte "jamen va fan, är dom så mkt bättre då?" och kom igen. Hon gick då vid namnet vinhaggan. | |
| Annieel - Ej medlem längre | 2007-05-10 10:03 | |
![]() | Tack alla ni ! Skriver ett sista inlägg . Känner ju att jag måste svara er här . Tack för er alla härliga ord . Jag måste också säga att jag hade ett konto härförut och spelade nästan 2000 matcher . Men då var det bara ca 800 medlemmar här . Mins inte att det fanns ett forum då . Och jag har haft många hemsidor . Med Forum . Men aldrig vetat vad bumpning va . Men vet nu . Jag kanske orkar komma tillbaka senare men inte just nu . Vill med passa på att säga att när jag svarat folk med de som står här har det vait befogat . Jag tar gärna kritik .Men måste få ge tillbaka . Men inte oabrutet tjat för ett komma . Men gränsen gick när någon påstod jag var mentalsjuk . Jag tar det mesta och jag kan skriva tuffa ord tillbaka om det behövs . Sådant Uppstår i forum . Men personligen tycker jag inte illa om personen ifråga för det . Men när någon skriver att man är mentalsjuk går gränsen. I andra Forum får man inte skriva så . Och jag skulle aldrig göra ett person angrepp på någon på det planet . Sedan att jag bliev trött på detta tjat vissa gjorde som var så löjligt . De malde på och på . För mig blev det då lekstuga . Och tycker det blir tråkigt för forumet . Om det ska bli sådant chafs . Så vill inte jag att jag ska bli en orsak till ett tråkigt forum . För jag blev riktigt arg . Och de ska mycket till . Vet att jag har en chargång och många missuppfattar den . Jag kan vara lite själv ironisk . Men det är inget illa menat . Jag är glad . Och positiv . Blev mycket glad att ni skrev så som ni gjorde till mig här . Kom till och med några tårar . Mår heller inte så bra just nu . Och då blir man lite känsligar. Även tuffa Annieel kan bli lessen . Ha de nu bra alla ihopa . Så ses vi på spel planen om ett tag . Så ska ni få se att jag spelar . * Önskar nu att denna tråd stängs . Den har gjort sitt nu . Ha de bra i forumen nu . Många *Kramar * Annieel . Har mycket omkring mig just nu . Arbete och liknande .+ En del mycket annat jobbigt med . Brukar inte gnälla men skriver så ni förstår . :My heart is burning for freinds here * | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3