Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 18 192 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-05-24 20:27 | |
![]() | Nu tycker jag att min trend ser rätt bra ut. Törs gå till tentan imorgon. Nu ska man bara börja plugga lite också. :) | |
| Harry Potta | 2007-05-24 20:30 | |
![]() | plugga? kva hä? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-05-25 14:45 | |
![]() | Min teori var nog felaktig, tentan var helt omöjlig att begripa sig på. Naturligtvis var math.su.se:s egen analyssavant Erik Svensson examinator, vilket inte borgar för goda tentaresultat heller. :'( | |
| Skörbjugg | 2007-05-25 17:24 | |
![]() | #Mick E - Varför lira mot 800-töntar? | |
| vulcan | 2007-05-25 17:46 | |
![]() | Såvitt jag vet är folk med 800 i rating varken mer eller mindre töntiga än de med 2604. Vilka man sen väljer att spela mot eller inte - det är helt ens egen ensak. | |
| Juliya - Ej medlem längre | 2007-05-26 16:18 | |
![]() | Exakt . Vissa är bättre än andra precis som i shack . Och de är väl skoj . Men man kan ha lika skoj och spännande matcher för det . Gick under namnet malena 2 förut .Spelade mycket då . Och haft så himla skoj och fajter på liv och död . Men vänner är vi ändå . Jag blev alldeles svettig . Men hade så skoj . Men riktig fajt va det . Spelar slumpat och det är svårast faktiskt . Och jag var inte i närheten av höjdarna . Men gjorde många bra matcher jag var stolt över . Tror jag lyckades med 2 rullningar . Men so what ??? De var spännande och skoj . Ska plugga lite ord . Och snart när mitt jobb lugnat ner sig kommer jag strax igen .Lovar . Och det ska bli så skoj . | |