Spelrum
Giraffen | 46 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 76 |
Mobilspel
Pågående | 20 458 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mamman - Ej medlem längre | 2007-05-30 13:31 | |
![]() | Emmef: En äkta "knut på snöre" alltså? ;-) Blir lycklig ägare/fodevärd till en aprikos i höst (om allt gr vägen) | |
Emmef - Ej medlem längre | 2007-05-30 14:39 | |
![]() | japp mamman en äkta liten knut, men ack så näpen! Håller tummarna att det blir en aprikos i höst för dig :) | |
WildWoman | 2007-05-30 14:49 | |
![]() | Ni som är sugna på att skaffa hund och inte är så noga med att det är renrasiga hundar borde ta en titt på denna sidan.... Jag har själv en hund härifrån... Och även min mor skaffade en därifrån.... www.sos-animals.se/ Dom är mycket seriösa! | |
fianen | 2007-05-30 23:19 | |
![]() | Mops =) eller Engelsk Staffordshire Bullterrier =) | |
XY_ | 2007-05-31 10:26 | |
![]() | Rotweiller, norfolkterrier, jack russel terrier... | |
Lyreco | 2007-05-31 20:55 | |
![]() | APBT, GD och jappe är favoriterna | |
Lyreco | 2007-05-31 20:58 | |
![]() | WildWoman.. Är det inte bättre att hjälpa de "hemlösa" hundar som finns i sverige först, innan man drar in massa fler..?? | |
Wilma u-a | 2007-06-02 09:08 | |
![]() | Rottweiler - så klart Nova Scotia Duck Tolling Retriever (Tollare) är också en härlig hund | |
Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-06-02 11:25 | |
![]() | Det finns bara en ras att dyrka - suomenpystykorva aka finsk spets. RIP på min! | |
diana_s | 2007-06-02 11:35 | |
![]() | är löjligt förtjust i stora lurviga typ Bennersenner och Leonberger...... själv har jag en blandis, Golden med 25% Bennersenner.... en helt underbar blandning både utseendemässigt och i psyket.... en goare snällare hund får man leta länge efter :-) | |
Dyslekso | 2007-06-02 11:56 | |
![]() | Xavier, vår Calculus setter, sedan länge bortgången. På gymnasiet hjälpte den mig med kluriga matteproblem. Tyvärr drabbas denna ädla ras ofta av depressioner, och vid ett par tillfällen kom vi i sista stund när han försökte dränka sig i toaletten. | |
-Andreas- - Ej medlem längre | 2007-06-02 12:27 | |
![]() | Mitt största deltagande, Dyslekso. Hunddepressioner är inte att leka med. Vi hade en finsk spets under många år, den rackarn vägrade att lämna jordelivet utan låg mest på golvet och blängde ilsket på folk. Kom någon för nära fick denne smaka på tänderna. Det blev ett herrans liv. Vi försökte med allt, tog honom till en schweizisk klinik där en veterinär experimenterade med antidepressiv medicin för våra fyrfotade vänner, men hunden blev bara än mer folkilsk och bet även Dr Schwanz i hans ådriga skenben. När han skrek att hundjäveln var besatt av demoner tog vi honom till en katolsk präst i Rumäniens utmarker, men även den trollkarlen fick veta vad ett par kraftiga hundtänder kan göra med gubbkött. Jag vill minnas att hans blod bildade små pölar som påminde lite grand om mitt hemland Polen, såg det som ett järtecken och jag tog Jyrki dit - fast besluten att där taga honom av daga och ge honom en värdig begravning. Men Jyrki förvann på tåget mellan Gdansk och Katowice. Länge levde jag i förvissningen att han tagit sitt förnuft till fånga och hoppat av tåget. Men, skulle det visa, efter att jag återvänt till mina vardagssysslor, skulle han komma att dyka upp vid ytterdörren flera månader senare. Hans hälsningsfras var den vanliga: ett dovt morr och tydligt blottade tänder. | |
Dyslekso | 2007-06-02 13:09 | |
![]() | Testade ni med att sätta hunden i bastu och ge den en skål Kosken? Har hört att den ska funka med finska spetsar, bara man är noga med att inga knivar ligger framme. | |
Lillråttan | 2007-06-02 17:18 | |
![]() | Jag måste erkänna att jag inte är så förtjust i hundar. Men skulle jag vara tvungen att skaffa mej en hund skulle jag välja en sån dar svart och vit lapphund. Dom är fina! | |
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-06-02 19:05 | |
![]() | Svart och vit lapphund??? | |
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-06-02 19:10 | |
![]() | OK, glömde hålla mig till trådämnet. Måste nog bli Border Collie eller en schysst och välparad blandras. Av de hundar jag hittills haft har dessa varit överlägset intelligentast. | |
Lillråttan | 2007-06-02 19:45 | |
![]() | Ja, svartvit lapphund. Inte för att jag vet om rasen heter så, men dom är svarta och vita och är nån slags spets, måhaända. Sväng på svansen och pigga öron rakt upp och inte så värst stora. Vad heter dom då? | |
-JK- | 2007-06-02 20:21 | |
![]() | Min goda väninna har lovat en valp (gratis! Ja hon är tokig!) från hennes petit brabancon, en helt ljuvlig hundras. *ler* Är även himla förtjust i münsterländer men det beror på att fler i min närhet har sådana hundar. De är stabila, aktiva, glada, tillgivna och väldigt vackra hundar som går ypperligt ihop med barn. | |
Cassano | 2007-06-02 20:25 | |
![]() | Just nu den här: git.tradgardsblogg.se släthårig foxterrier - och godingen på bilden är MIN....snart! | |
två bakelser | 2007-06-03 01:47 | |
![]() | Kolla in Kola under aktuella hundar. Vilken cooling! www.ada-hundar.org/start. htm | |