Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 270 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pekkis | 2006-01-17 14:00 | |
![]() | min pojkvän (vän? ovän..) har inte betalt en räkning åt mig som han lovade. | |
| nattskatta - Ej medlem längre | 2006-01-22 12:19 | |
![]() | att jag har slut på kaffe måste ge mig iväg ut | |
| balian | 2006-01-22 21:19 | |
![]() | hmm att det är plugg imorrn! :( ta inte slut käära helg! | |
| Elianne | 2006-01-22 21:59 | |
![]() | Blev arg på katten som bet sönder sladden till telefonen Sen blev jag arg för att det var uppbokat i tvättstugan (men ändå ingen som tvättade) | |
| Fjupplisa | 2006-01-23 18:53 | |
![]() | Blir förbannad på läkare som inte har någon som helst hand med människor...de borde sitta vid datorer istället. Grrr | |
| Spyan | 2006-01-24 03:14 | |
![]() | tåget var 15 minuter sent, sen var bussen sen, och jag kom hem sent pga detta..... | |
| Spyan | 2006-01-24 03:14 | |
![]() | skall tilläggas att det är svinkallt och att jag frös VÄLDIGT mycket under tiden. | |
| AlliC73 | 2006-01-24 07:41 | |
![]() | Att folk tar min parkeringsplats så att jag inte kan koppla in motorvärmaren innan jag ska till jobbet. | |
| Fjupplisa | 2006-01-24 12:50 | |
![]() | Att spelet jag beställde till min dotter i julklapp kom idag!!!! | |
| blacky - Ej medlem längre | 2006-01-25 13:21 | |
![]() | att tvättstugan är äckligt smutsig när jag går ner för att tvätta | |
| Hebefil | 2006-01-25 14:47 | |
![]() | Jag är lite sent ute; men jag vill ändå kopiera in en MSN-konversation från igår. För gårdagen var en av mina hemskare dagar på länge. 1: Jag blir väckt i förtid av en kompis som kommer förbi med en dator som jag tydligen lovat fixa. 2: jag måste stressa från plugget till jobbet och spendera 5.5 timmar med att fixa mina kära kollegors misstag. 3: jag måste stressa ut till Lerum (jag bor i GBG) för att (3:) löpträna i två timmar. 4: När jag har duschat och vill åka hem har ena vindrutetorkarens mutter lossnat, och jag måste gå 1.5km till en kompis för att låna en skiftnyckel. Meckar med bilen och åker och handlar. 5: På motorvägen är en och en halv fil öppen "pga häftigt snöfall", så jag kan inte köra fortare än bilarna framför mig, ca 40km/h. Hämtar en vän som ska ha bilen och kör hem till mig, (6:) där jag inser att jag ska bära upp en träningsväska med dyblöta kläder samt två matkassar till sjätte våningen eftersom hissen inte funkar. | |
| Fjupplisa | 2006-01-28 00:32 | |
![]() | Att alla slänger tvätten bredvid tvättunnan istället för i den. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-02-05 19:26 | |
![]() | Nu ska jag försöka hålla mig så sansad som det bara går... MEN VINTERH***VETE och BILH***VETE!!! (Sådärsjan, nu känns det genast lite bättre!) Minus 26 ja... | |
| LaQueSabe - Ej medlem längre | 2006-02-05 20:25 | |
![]() | På folk på tunnelbanan som vanligt... Jag avskyr folk, men gillar människor. : ) | |
| znooks | 2006-02-05 20:47 | |
![]() | På mig själv för att jag spelar betapet istället för att plugga. På tjejen i korridoren som hade städvecka förra veckan. Hon slarvade så nu får jag källsortera för två veckor. På vädret som är för kallt för att det ska vara roligt att vara ute. På mina kompisar som bara sviker. (Det är skönt att "gnälla av sig" ibland.) | |
| Lalita | 2006-02-06 13:22 | |
![]() | Att jag blev sjuk idag! :( | |
| livp | 2006-02-06 15:48 | |
![]() | Kaffefilter från coop och affären som bara har detta märke... | |
| Pekkis | 2006-02-06 16:15 | |
![]() | På alla helvetiska bilister som inte nog med att de svärtar ner den fina snön och till på köpen påskyndar smältningen av den inte har den goda smaken att sakta farten så man som harmonisk promenerare slipper duschas i snöblandadbilavgasslask varje gång de kör förbi och så är de så självgoda att de tycker att man skall visa uppskattning och tacka med ett leende när jag får deras tillstånd att gå över övergångsstället trots att det är jag som gående som har förträde. Jag förbannar detta avskum!!!! (generaliserar? jag? neee) | |
| HappyU | 2006-02-07 09:39 | |
![]() | Håller med Fjupplisa! Hur svårt kan det va?! *suckar* | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-02-10 18:08 | |
![]() | Inte arg, inte inrriterad utan fullständigt URSINNIGT för*annad då jag läste om den stackars flickan i Södertälje! Inte nog med att man kan utföra en sån FRUKTANSVÄRD kränkning, dessutom filmar man den och skickar den vidare! Och kanske värst av allt (?) människor passerar UTAN att angripa! (Vågar man inte må man väl för F*N kunna ringa polisen!!!) Vad är det för samhälle vi lever i??? | |