Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 18 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LasseBjörn | 2007-06-24 23:06 | |
![]() | Då ska väl även jag passa på att lovprisa min egen förträfflighet då jag min vana trogen inte drack någonting heller under midsommaren. | |
| suss_69 | 2007-06-24 23:17 | |
![]() | Midsommar drack jag inte för då festade min son. När mina barn festar rör jag aldrig alkohol, spelar ingen roll vad det än är för högtid eller tillställning. Kan ju va att jag får iväg.. I annat fall tycker jag inte det är så roligt att festa eller gå ut om man inte kan ta nåt.. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2007-06-24 23:42 | |
![]() | Jag drack 12 starre 2 irish coffee o 3 glas vin. mer alkohol åt folket!! och fler högtider, likt midsommar när en ordentlig fylla kan ursäktas! | |
| falafelibröd | 2007-06-25 08:46 | |
![]() | Jag firade midsommar med ett stort glas Cola och tre grillade korvar med bröd, toppade med potatissallad. Kan det bli bättre? | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-06-25 15:30 | |
![]() | jag å en vän delade på en flaska chardonay (vitt vin hur de nu stavas) uppe vid sacre ceur:) i Paris:) till det åt vi chokladmousse och innan rätt god pasta samt diverse andra godsaker som slank ner under dan. Vi såg en massa roligt men inga små grodor ingen, nubbe, inga snappsvisor, ingen stång (förutom eiffeltornet) och inga jordgubbar! skål då på er!! | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2007-06-25 15:45 | |
![]() | 1 flaska rödvin, och en halv liten flaska snaps. På det en suveränt god bål och en cider blev alkoholkonsumtionens resultat. | |
| Pialina | 2007-06-25 18:53 | |
![]() | Riktigt trevlig midsommarhelg hade jag, utan någon alkohol alls. | |
| Vigdir | 2007-06-26 00:16 | |
![]() | Storkonsumenten Vigdir drack 1 (en) lättöl på kvällen. Kan man inte ha roligt utan alkohol har man det nog rätt trist... De allra flesta dagar i livet passerar ju utan alkoholkonsumtion alls. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-26 00:32 | |
![]() | Visst, kan man inte ha kul utan alkohol har man det trist. Men jag ger lika lite för det argumentet som "behöver man kryddor för att göra maten god äter man nog rätt äcklig mat". | |
| systerrebell | 2007-06-26 00:36 | |
![]() | jag drack bara 2 öl och var väldigt nykter när jag kom hem. men så stod det en vinflaska på köksbänken och... ja. jag var ett levande lik dagen efter. usch. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-06-26 00:42 | |
![]() | Jag konsumerade ingen alkohol bortsett från en halstablett som jag inte minns om jag konsumerade eller ej. | |
| efctobbe - Ej medlem längre | 2007-06-26 12:36 | |
![]() | Jobbade - m.a.o spiknykter | |
| FritzLang | 2007-06-26 21:53 | |
![]() | Om det känns som om man har piercat levern dagen efter, vet man att man förmodligen gått till överdrift. Man ska i alla fall inte dricka mer än 10 % av sin kroppsvikt som en god tumregel. | |