Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| falafelibröd | 2007-07-08 14:37 | |
![]() | ||
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-07-08 14:39 | |
![]() | Ursäkta, men hur lyckades du med det inlägget "fulliferbröd" ;-) | |
| tydal | 2007-07-08 14:50 | |
![]() | ||
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-07-08 14:52 | |
![]() | ||
| fulis | 2007-07-08 16:40 | |
![]() | ursäkten godtas och ja det kan man tro men det fick bli fulis | |
| fulis | 2007-07-08 16:40 | |
![]() | och varför dessa tomma inlägg, har ni haft en vit helg eller något | |
| IMO 1punkt1 - Ej medlem längre | 2007-07-08 16:42 | |
![]() | :D | |
| fulis | 2007-07-08 16:50 | |
![]() | ||
| fulis | 2007-07-08 16:50 | |
![]() | ajdå... stänger man av javascript så funkar det. ojoj | |
| IMO 1punkt1 - Ej medlem längre | 2007-07-08 16:56 | |
![]() | Och om man dricker java blir man inte full. | |
| Smulan31 | 2007-07-08 17:30 | |
![]() | Hm Jag träffade en karl som sa sig jobba(t) på en firma som våran firma har samarbete med. Den firman visste jag hade precis lyckats bli kvitt sin chef som var total fel för hela branchen (dryg och okunnig) så jag kläckte ur mig nått i stil med att -Det var väl för tur ni blev av med den där idioten till chef ni hade.. -Va vilken då? -Ja du vet den där dryge personen som ingen gillade.. Mycket riktigt.. det var han... | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-08 18:09 | |
![]() | He he, men det hade även kunnat hända i nyktert (s)till(e)stånd. :-D | |
| skogstorparn | 2007-07-08 18:38 | |
![]() | att sätta på en gammal kärring är inget att skämas för! jag brukade sätta på mona kranz varenda lördagsmorgon .. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-08 19:06 | |
![]() | *asg* Mmm, hon var bra. :-) | |
| fanvadindie | 2007-07-08 19:36 | |
![]() | Mitt värsta fylleminne är när jag och min pojkvän åkte ner till thailand för två års sedan. Jag var nervös för den långa flygresan så jag tog en öl redan hemma.När vi sedan hade bytt flyg och satt på väg till thai så var alkoholen gratis och jag behövde stilla mina nerver ännu mer.Jag drack drink efter drink i 12 timmar och var ganska redig när vi kom till hotellet. Väl där så gick vi på stan och 10 timmar senare hade jag ännu inte sovit, men jag skulle promt ut på klubb. Efter detta kommer jag inte ihåg något. men jag hade gått runt och försökt sälja mig själv hängt ut i taxin och visat mina bröst. Varit nära att få mitt huvud av slungat av en buss i motsatt riktning. När min pojkvän tillslut fått mig tillbaka till hotellet däckade jag i foajen. Här förstörde jag inredningen. Detta var ett 5 stjärnigt hotell och alla var väldigt snofsiga. Det slutade med att det fick hämta rullstol och rulla upp mig på rummet tre vuxna män. haha detta är nog det värsta som hänt mig. Har lärt mig att över 30 timmar utan sömn och alkohol inte är en bra kombination. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-08 19:51 | |
![]() | Ha ha, rullstol! Precis som i "Sällskapsresan" ju! :-)) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-07-08 20:05 | |
![]() | Forky - hur tänkte du när du tafsade på Rebecka Hemse? Jag har verkligen alltid undrat hur det kommer sig att vissa män får för sig att det är helt OK att ta på kvinnors kroppar utan deras medgivande. Är seriöst nyfiken, alltså. | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-08 21:37 | |
![]() | Jag minns inte mycket av det där - ingenting egentligen. Jag fick det berättat för mig dagen efter. Men som jag skrev i inlägget; det en av många idiotiska saker jag gjorde på den tiden. Vad gäller tafsande på kvinnors kroppar utan deras medgivande är det naturligtvis något som jag tar avstånd ifrån. Tafsande på kvinnors kroppar MED deras medgivande uppmuntrar jag dock gladeligen. Gör inte du det också, Gariam? ;-) | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-07-08 21:39 | |
![]() | Jag minns inte mycket av det där - ingenting egentligen. Jag fick det berättat för mig dagen efter. Men som jag skrev i inlägget; det var en av många idiotiska saker jag gjorde på den tiden. Vad gäller tafsande på kvinnors kroppar utan deras medgivande är det naturligtvis något som jag tar avstånd ifrån. Tafsande på kvinnors kroppar MED deras medgivande uppmuntrar jag dock gladeligen. Gör inte du det också, Gariam? ;-) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2007-07-08 21:41 | |
![]() | Okej. Jo, men då kallas det inte för tafsande enligt moi. | |