Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| femtio - Ej medlem längre | 2007-08-07 16:54 | |
![]() | Isbrant, jag har ingen rätt att lägga mig i dina beslut och ditt liv, det var dumt av mig att följa min impuls att skriva det jag skrev. Du ska inte behöva förklara dig för mig. Förlåt och Lycka till! | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-08-09 21:23 | |
![]() | jo, än en gång kom man hem med nåt oplanerat.... bygger ett hus åt en familj och fick se de just köpt en mini ATV åt sina barn, bytte till mig den mot lite extra jobb och tog med den hem..... cool som fa... och gissa om pojken blir glad när han kommer till helgen. och denna impulsiva handling som fick mig att skapa tråden då? jo, hon är underbar. har lyft mig, gett mig energi och fan va jag lever... stackars kvinna hänger inte med i svängarna men nu efter en månad säger hon att -ok, vi är defenetivt inte bara vänner och ja, jag slutar nog att tänka och grubbla lika bra hänga på och se vart det leder för detta är så vrickat annorlunda sätt att gå tillväga... först lärde vi oss allt om varandra, öppet. rakt och svidande ärligt. sen träffas vi två gånger, tredje gången frågar jag om hon inte kan följa med till thailand om fyra dagar. vi åkte.. kanon varje minut. sen kommer vi hem och börjar umgås vardagligt. sen har vi grymt bra sex efter det. och nu... nu ska vi börja dejta på allvar!!!! för vi inser vi antagligen blir VI. -fattas bara man gifter sig innan man blir ihop nu.... och har fan redan sagt det till henne!! så, impuls kan leda till vad som helst tydligen. och i helt fel ordning. | |