Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 104 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vackerplanka - Ej medlem längre | 2007-07-28 17:37 | |
![]() | illiterate Med risk för att vi pajar tråden nu, men jag kom på namnet: Per Morberg såklart:) vilken klippa, så gör man matlagningsprgm, Tina får ursäkta:) | |
| johananka | 2007-07-28 17:47 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: "Red Hot Chili Peppers - By the Way" BÄSTA BOK JAG LÄST: Många... Processen (Kafka) gillade jag särskilt. DRÖMRESA: Backpacking överallt! FAVORITRÄTT: Pasta! VILL HA PÅ VÄGGEN HEMMA: Något vackert foto jag tagit. SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: En resa, en juste lägenhet och finansiera min studier. FAVORITFILM: "2001: A Space Odyssey" SER HELST PÅ TV: "Scrubs" | |
| Sombatic | 2007-07-28 17:49 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: Nicke Lilltroll (saga på singel) Mossa mossa på er alla människobarn BÄSTA BOK JAG LÄST: Stieg Larsson-trilogin -- Kanon bra DRÖMRESA: Filippinerna FAVORITRÄTT: Sjötunga Walewska VILL HA PÅ VÄGGEN HEMMA: nya tapeter! SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: Nytt hästsläp med framurlastning samt betala mina lån FAVORITFILM: Ben Hur SER HELST PÅ TV: Fotboll | |
| MissTuss | 2007-07-28 17:50 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: Kär och galen med Lotta Engberg BÄSTA BOK JAG LÄST: Harry Potter-serien DRÖMRESA: Dit där solen alltid skiner FAVORITRÄTT: Entrecote emd vitlöksmör ock klyftpotatis VILL HA PÅ VÄGGEN HEMMA: Så lite som möjligt SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: Ett hus FAVORITFILM: Medan du sov SER HELST PÅ TV: desperate Housewives, Vänner, Engelska deckare | |
| Sombatic | 2007-07-28 17:51 | |
![]() | Ser Helst på TV: inte fotboll (gubben hann före att trycka) utan travsport | |
| Candee | 2007-07-28 18:17 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: Var med Depeche Mode, kommer dock inte ihåg namnet BÄSTA BOK JAG LÄST: Sagan om Ringen böckerna DRÖMRESA: Resa världen runt och se alla historiska platser med start Egypten och Pyramiderna. FAVORITRÄTT: Flera men alltid kryddag och med vitlök VILL HA PÅ VÄGGEN HEMMA: Gamla ting och skåp, gärna indien, asien, afrika inspirerat. SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: Bygga ut huset vi bor i och med en swimmingpool, bil, starta eget mm FAVORITFILM: Sagan om Ringen triologin SER HELST PÅ TV: Scrubs, Stargate Atlantis, Beck och Wallanderfilmer och SciFi samt ockulta filmer typ OMEN, Gothica och den genren | |
| Dyslekso | 2007-07-28 18:19 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: Somebody's watching me - Rockwell BÄSTA BOK JAG LÄST: Hmm...svår fråga...den vuxenbok jag läst flest gånger är nog Moment 22 av Joseph Heller (Bror Mu: kolla in Sometimes a great notion av Ken Kesey. Tycker den spöar Gökboet. Den svenska titeln är något med "...lust". DRÖMRESA: Madagaskar FAVORITRÄTT: Sushibuffé. VILL HA PÅ VÄGGEN HEMMA: Ett fett rött Rothko-original. SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: Jorden runt-resa, Europa runt-resa, Sverige runt-resa FAVORITFILM: Basic instinct SER HELST PÅ TV: Sopranos | |
| Gentiana | 2007-07-28 18:24 | |
![]() | Skulle vi erkänna eller hur var det? Jag kan köra båda versionerna, den officiella fina?/och den hemliga hemska? sanningen: FÖRSTA SKIVA: Beatles/ Hootenanny singers BÄSTA BOK: Sofies värld/ Åsa Larssons deckare DRÖMRESA: Galapagos/ Bara vara hemma och slöa FAVORITRÄTT: Injera med olika såser/ Falu rågrut med Kalles kaviar (mild) och keso alt kokt potatis i skivor mmmmmmmmm ursäkta mig en stund PÅ VÄGGEN: Litografier/ Affischer på Denzel W så avklädd som möjligt EN MILJON: Betala igen studielånet/ Ta ledigt ett år och bara vara hemma och slöa FAVVOFILM: Almodovar vilken som helst/ Pingvinfilmen PÅ TV: Kalla fakta/ Simpsons | |
| Candee | 2007-07-28 19:21 | |
![]() | Oooh..Injera är så himla gott..längesen jag åt det. Kan dock inte laga brödet som hör till.. ..du kanske har nå recept Gentiana..? | |
| nina_nilsson | 2007-07-28 19:34 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: Jag är lessen över att behöva berätta att det va en cd med army of lovers *s* BÄSTA BOK JAG LÄST: Harry Potter och fången från Azkaban DRÖMRESA: Skulle vilja åka till Skottland FAVORITRÄTT: Potatisgratäng å nått gott kött! VILL HA PÅ VÄGGEN HEMMA: Jag skulle gärna vilja ha orken å måla över det grisrosa dom som bodde här innan målade i hallen! SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: Alldeles för mycke onödiga saker förmodligen... FAVORITFILM: Harry Potter kan jag alltid titta på... SER HELST PÅ TV: Cops, där händer det alltid nått kul =) | |
| Gentiana | 2007-07-28 19:35 | |
![]() | Candee: man får över 54000 träffar (175 träffar på svenska )när man googlar på injera(="brödet", "pannkakan")....varsågod och välj! Jag tror varje injerakock har sitt eget recept, men jag har bara lagat det ett par ggr med rätt dåligt resultat pga dålig stekpanna; alltså; Det viktigaste är en bra teflonpanna! Lycka till! (Annars finns injera att köpa färdigt och den varianten är faktisk inte dum, mina eritreanska och etiopiska vänner har sagt "Lär dig aldrig att göra injera, då får du bara stå där och röra") | |
| Candee | 2007-07-28 20:45 | |
![]() | Hehe..jo, jag vet. Hade en väninna som var urduktig på det. Jag var med ett par ggr och fick även receptet men har ju tappat bort den. Henne har jag heller ingen kontakt med något längre. Jag vet att pannan är avgörande och helst ska det vara med ett lock för bästa resultat. Och även hur man tillagar själva degen..det är ju surdet och ska jäsa ett tag. Jahaa..jag visste inte att de bröden gick o köpa. Dock tror jag det är svårare för mig eftersom jag nu bor på landet och variationen här är inte så stor..ev. om man kan inhandla det i Västerås när man är där. Ok..ska kika på recepten..tack ska du ha..=o) | |
| KiaH | 2007-07-28 20:58 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: Anita och Televinken BÄSTA BOK: Kan inte välja bland dem alla DRÖMRESA: Island FAVORITRÄTT: fisksoppa VILL JAG HA PÅ VÄGGEN DÄRHEMMA: konst SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: Hus på västkusten och fjället FAVORITFILM: Dirty dancing gör mig alltid glad. SER HELST PÅ TV: Grey's anatomy, filmer | |
| Freudian - Ej medlem längre | 2007-07-28 23:07 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: Hmm Scorpions eller den där lambadaskivan. BÄSTA BOK: William Blakes samlade verk DRÖMRESA: Prettosvaret: Jerusalem; det riktiga svaret: var som helst där spriten är billig FAVORITRÄTT: pizza VILL JAG HA PÅ VÄGGEN DÄRHEMMA: min vän Rebeckas tavlor SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: betala av CSN och finansiera doktorandstudier i religionsfilosofi FAVORITFILM: prettosvaret: Deconstructing Harry, det riktiga svaret: Ivanhoe SER HELST PÅ TV: Naruto | |
| Freudian - Ej medlem längre | 2007-07-28 23:08 | |
![]() | Scorpions "Crazy World" skulle det stå. | |
| TomasLeonard | 2007-07-28 23:25 | |
![]() | Electric banana band konsten att offra i schack till västervik panerad fisk med remouladsås & potatismos en äkta medelålders karta 4x2 m över jorden skulle köpa lite olika typer av sprit så jag hade ett litet förråd ngn porrfilm jag har ett svagt minne av sen tonåren tungviktsboxning med Evander holyfield eller ngn annan föredetting | |
| mjulven | 2007-07-29 01:25 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: GES skivan, vad den nu hette BÄSTA BOK JAG LÄST: Vendetta, Jan G DRÖMRESA: Mauritius FAVORITRÄTT: Tortillas VILL HA PÅ VÄGGEN HEMMA: Plasma Tv SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: Lägenhet FAVORITFILM: The Dirty Dozen SER HELST PÅ TV: Simpsons | |
| systerrebell | 2007-07-29 01:30 | |
![]() | FÖRSTA SKIVA: fådd = någon schweizisk julskiva som jag skämdes över. köpt själv = the first band on the moon med the cardigans (som jag skäms över idag) BÄSTA BOK JAG LÄST: pianisten av wladyslaw szpilman. DRÖMRESA: el salvador. FAVORITRÄTT: kinamat. VILL HA PÅ VÄGGEN HEMMA: SKULLE KÖPA OM JAG VANN EN MILJON: böcker. och en snygg tékopp. FAVORITFILM: cykeltjuven. SER HELST PÅ TV: dokumentärer. och mitt i naturen. | |
| systerrebell | 2007-07-29 01:30 | |
![]() | Ops. På väggen vill jag ha de där blommiga ikea-tavlorna. | |
| Freudian - Ej medlem längre | 2007-07-29 05:48 | |
![]() | Dyslekso: kul att det finns någon som fortfarande uppskattar den filmen ... den är för övrigt freudianskt mumsmums. | |