Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Brittson | 2007-07-19 13:26 | |
![]() | Ok, då är jag med, poänglös! Det är väl inget riktigt irritationsmoment, men jag förstår inte varför folk alltid måste resa sig upp 10 minuter innan tågen stannar! Om de inte har två barn och fem väskor eller så, förstås. Eller har nedsatt rörlighet. Och när många ska på till exempel en buss på samma ställe, då måste alla tränga sig på först. Varför?? Alla får ju plats ändå! | |
| brakis - Ej medlem längre | 2007-08-09 00:48 | |
![]() | Folk som tuggar med öppen mun och som har dålligt bordsskick är ett aber. Det värsta är att de inte fattar det själva. Summa summarum: de som bibringats ett gott bordsskick lider mest vid bordet. Saliga äro de okunniga. | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-08-09 11:06 | |
![]() | kärringen som vände sig om i konsum på morgonen och glatt sa "jag avskyr musik, tur att jag inte kan höra..." när jag lyssnade på min ipod avstängd från världen här om dagen... Jag vet inte om det var min ipod eller hennes fullkomligt onödiga kommentar som var mest irrriterande i det fallet! | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2007-08-09 11:11 | |
![]() | surkärringar på konsum kan faktiskt få en egen tråd angående detta ämne. | |
| Stinten | 2007-08-09 23:50 | |
![]() | Jag blir tokig: då föregående saftdrickare dragit åt saftflaskan så hårt att jag inte kan få upp den. på ÖB:s plastpåsar (1-3L) som ej går att öppna. Sidorna är totalt ihopklistrade. då min kille river mig på benen med sina långa ovårdade tånaglar. | |
| IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-10 01:35 | |
![]() | Pennor som antingen kladdar eller som fungerade perfekt i affären men sedan bara håller någon timme när man väl köpt den. De trånga påsarna till limponera som ibland gör att det är lika bra att direkt riva sönder originalpåsen och stoppa i "egna påsar". Vuxna människor som går före barn i kön till affärer med motiveringen att "ska bara ha tidningen" och som ibland säger "jag har lite bråttom..." utan att fråga om möjligen också de andra har det. | |
| Iscar - Ej medlem längre | 2007-08-10 05:49 | |
![]() | Komma hem trött från jobbet och höra någon grannes stereo som pumpar techno högt. | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-08-28 15:29 | |
![]() | Stinten, ett tips är att andas lite på öppningen och sen gnugga fram och tillbaka. Då borde dom vilja öppna sig :D | |
| Miss_jk | 2007-08-28 16:09 | |
![]() | Precis som jag skrev i en annan tråd: De som inte kan skilja på "de" och dem" när de skriver. "Dem som inte kan skilja på "de" och "dem" när dem skriver..." Ungefär. | |
| Mercedes | 2007-08-28 17:33 | |
![]() | Barnsäkra korkar...innehållet stänker nästan åt ögonen när korken plötsligt börjar uppföra sig. | |
| stefanf | 2007-08-28 18:00 | |
![]() | Man måste byta lösenord för att kunna logga in på jobbdatorn, en gång per 3 månader. Det är irriterande nog men allra värst är att man får påminnelser de sista 14 dagarna.. "Du har 14 dagar kvar innan du måste byta lösenord. Vill du byta nu?" På ren trots vägrar jag byta innan sista dagen - vilket iofs innebär att jag måste reta mig på det tjatiga meddelandet.. För övrigt irriterar jag mig på folk som retar sig på småsaker. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2007-08-28 19:37 | |
![]() | det är fullt i giraffen igen. riktigt jävla fullt. | |
| Stjärtmesen | 2007-08-29 10:16 | |
![]() | Detta kan inte tas upp tillräckligt många gånger: När du tryckt på knappen för att den gröna gubben ska lysa, så kommer trafikljuset ihåg att du tryckt. Man behöver inte trycka många gånger för att det ska bli grönt fortare. Det blir grönt till sist. Har du då i din otålighet gått över gatan redan (mot rött), så får de korsande bilarna rött när det blir grön gubbe, helt i onödan, eftersom du redan gått över. Jag uppmanar alla att berätta detta för åtminstone en medmänniska. Snälla. Låt oss slippa detta oskick. | |
| blue_moon | 2007-08-29 18:48 | |
![]() | Håller med Stjärtmesen! | |
| Stjärtmesen | 2007-08-30 10:33 | |
![]() | Hurra! | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-08-30 10:56 | |
![]() | Detta ofog måste väl enbart tillskrivas män (gubbar) då vi kvinnor/nunnor (gummor) inte behöver några ljussignaler för att klara av att röra på ett säkert sätt i trafiken? | |
| grandmamoses | 2007-08-30 11:56 | |
![]() | Men tänk vilken makt, du bara trycker på en knapp och alla bilar stannar. Jag tycker att de ska va längre tid för fotgängare att gå över gatan, ett par dygn eller så (givetvis förutsatt att jag inte själv sitter i bilen) | |