Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 373 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-08-12 23:39 | |
![]() | Hm, får väl böja mig för min älskade kickilicka...annars blir det inte kul | |
| kickilickan - Ej medlem längre | 2007-08-12 23:44 | |
![]() | Det e nog bäst du gör;-) Lover | |
| barbi | 2007-08-15 14:57 | |
![]() | nu har ja köpt en till julklapp:) snart har ja inga kvar o köpa till snyft men några kan ju få lite extra:) | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-08-15 15:20 | |
![]() | Och jag har ägnat hela sommaren åt att mönstersticka en GAIS-mössa i blåvitt till Knevert. Blir samma modell som Bror Mu har, fast andra färger då förstås. | |
| Pim_ | 2007-08-15 15:21 | |
![]() | Tack o lov tänker jag inte vara hemma denna julen, eller vintern överhuvudtaget för den delen, planering planering planering ;) | |
| barbi | 2007-08-15 16:04 | |
![]() | å va gulligt ja skkulle bli jätte glad o få nåt som nån har gjort! o lilla pim de e ju de som är kul ju:) | |
| Pim_ | 2007-08-15 17:30 | |
![]() | Vinter o jul makes Pim a dull boy. Vinter o jul makes Pim a dull boy. Vinter o jul makes Pim a dull boy. Vinter o jul makes Pim a dull boy. Vinter o jul makes Pim a dull boy. Vinter o jul makes Pim a dull boy. Vinter o jul makes Pim a dull boy. Vinter o jul makes Pim a dull boy. ;) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-08-15 18:04 | |
![]() | Haha! Jag hade gärna köpt grejer nu för att ge bort i julklapp, men det funkar inte. Har försökt ett antal gånger, men glömmer bort de saker jag köpt och köper något annat.... sen går det några månader och då hittar jag det.... Men nu när man är fattig student (fast inte tycker jag man är så fattig, men det heter ju så...:-)) så kanske man ska ta och börja i tid, för i December är det ju så mycket mer man vill handla... mat och pynt och så... Och allt bak.... och skinka.... och julgodis.... ÅH, vad jag älskar julen! Pepparkakor i fönstren med barnens namn (tips till nya mammor och pappor) i form av stora hjärtan eller nallar eller nåt.... Pepparkakshus! | |
| barbi | 2007-08-15 18:18 | |
![]() | tack mamma de ska vi helt klart prova:) | |
| barbi | 2008-08-25 13:50 | |
![]() | Jippi äntligen dax med julklappshandel:=)) har köpt massa julklappar ida:=)) nån mer som har börjat? | |
| Humlesurr - Ej medlem längre | 2008-08-25 16:59 | |
![]() | Jag köpte fyra stycken för tre veckor sedan i en "specialaffär" som hade bra priser. Men dessvärre så glömde jag märka paketen, som blev fint inslagna, så nu måste jag öppna dem så att paketen hamnar i rätta händer på julen. Jag köpte Bodens fästning till en tant, en vas till en annan, en tavla till en och....Nä, jag skojar bara. Men som sagt fyra julklappar har jag köpt. När vi nu ändå är inne på det där med julklappar så tycker jag inte om affärer som dels bara har ett eller högst två olika papper och dels envisas med att sätta dit butikens namn på något klistermärke som man nästan omöjligt får bort utan att ha sönder en del av papperet. Värst är när de sätter det där vid snöret :-( | |
| Felixy | 2008-08-25 17:39 | |
![]() | jag älskar också att handla julklappar men kan inte låta bli att ge dom innan julafton så det blir dyrt :S | |
| hemliga anna | 2008-08-25 18:01 | |
![]() | herre gud! jul... det är augusti! | |
| smörbit | 2008-08-25 18:06 | |
![]() | Jag ska sticka fem stora mössor till mina vänner ..,..Dyra klappar tänk på framtid ..hej opp | |
| mamma pi | 2008-08-25 18:07 | |
![]() | Bra att vara ute i tid. Jag har faktiskt några julklappar färdigt hemma men de är inte inslagna än. Har tex. stickat ett par yllestrumpor till min bror (ja han har önskat ett par ). Och så har jag köpt lite porslin till mina äldre barn så att de har något att äta från sedan då de flyttar hemifrån . | |
| Mimikryp | 2008-08-25 20:16 | |
![]() | Jag hatar julen och har redan ångest. Men ja, jag brukar köpa de första klapparna på våren/försommaren. Jag är alltid klar senast 1:a december, så jag slipper den värsta julstressen och den apjobbiga trängseln. *muttrar* | |
| Tess 08 | 2008-08-25 20:34 | |
![]() | Mimikryp!! Va konsti ru ä!!! (nej, du är väl inte det då) Jag fattar inte att det finns folk som inte äääälskar julen... | |
| ylleylle75 | 2008-08-26 12:50 | |
![]() | tips: med start januari köp presentkort i div affärer när du har pengar över... köp för 200kr per månad å spara dessa presentkort å använd som cash inför kommande jul... | |
| Malla13 | 2008-08-26 14:25 | |
![]() | Jag säger som Barbi...Jippi... jag älskar julen...och tycker allt med förberedelser är det bästa som finns...Att få den mysia röda härliga stämningen hemma...handla julklappar, slå in dem, pynta, baka, mm... LOVET it... =) men jag har inte börjt handla klappar ännu...Brukar börja så smått i slutet av september...=) Och det e ju snart...tiden går så fort...=) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-26 14:29 | |
![]() | Är helt betagen av denna tråd, vet inte riktigt vad jag skall skriva förutom att jag är evigt tacksam att det inte firas jul i min familj... | |