Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade64
Mobilspel
Pågående19 431

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Guldplate2010-09-11 14:00
Antal inlägg: 1212

Ibland känner jag som att jag var en av de få som nästintill ryckte på axlarna när jag såg nyheten.

Läste teckenspråk uppe på Härnösands folkhögskola och passerade ena tv-rummet på vår korridor där jag bodde. Som alla andra så fastnade jag för tv-bilderna som visa hur planet flyger in i ena tornet. Resten av dagen präglades en hel del av nyheten då jag befann mig på en skola som var full av elever och lärare som alla pratade om nyheten.

Anledningen till något av min axelryckning var inte för att jag inte brydde mig utan mer att jag samtidigt fick känslan av "Okej, det var nu det hände". Någonstans så hade jag väl förväntat mig att förr eller senare så skulle USA åka på en attack. Oavsett om det varit befogat eller ej så har deras krig m.m. ju nästan alltid skett på bortaplan och hatet mot USA var och är stort i delar av världen. Frågan om när någon av dessa skulle hämnas fick på något sätt sitt svar den dagen.

F I S T O - Ej medlem längre2010-09-11 14:01
Antal inlägg: 675

Jag minns tydligt att jag satt och åt en kebab sist det var stora kravaler mot ett World-Trade-Organisationm öte.

miss-steel2010-09-11 14:12
Antal inlägg: 30

6 år!?!? Nä det var nio (9) årsedan
catriin.blogg.se

Mamik2010-09-11 14:16
Antal inlägg: 278

Faran med att använda gamla trådar.

Den här startades för tre år sedan.

TopBanana2010-09-11 14:20
Antal inlägg: 752

Jag befann mig i Hurghada och nån ringde mig från Sverige. Vi försökte titta på nyheterna men hade bara arabiska, tyska eller polska kanaler och Internet var så dåligt på den tiden - och överbelastat förmodligen - att vi inte riktigt kunde hänga med. Men - vi hade en båt på torrdocka och kaptenen ringde på min mobil ett par timmar senare och sade "Madam! madam! The bomb is not working!" och jag kommer ihåg att jag oroade mig för att någon skulle avlyssna samtalet... (Han ville säga "pump" men det blev lite fel...)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?