Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 685 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-17 20:42 | |
![]() | toapapper, hushållspapper, klippta filter, en gammal t-shirt - vad som helst fungerar i en bryggare och bör också användas för att undvika att kroppen dräneras på koffein. | |
| Elmis | 2007-09-17 20:43 | |
![]() | Se där, nu är vi på stickspåret till ödemarken. Så här ska forum vara. :) | |
| Ruhrgebit - Ej medlem längre | 2007-09-17 20:45 | |
![]() | Ta toapapper, det brukar jag göra. (För övrigt säger jag också Alfapet till de som inte svurit trohetseden till sekten). | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-17 20:45 | |
![]() | helt korrekt ja. | |
| Ruhrgebit - Ej medlem längre | 2007-09-17 20:45 | |
![]() | Ah, Mu hann före. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-09-17 20:46 | |
![]() | jag svarade elmis, men när du ändå är här - blir det några monsterlats i gruvan ruhr? | |
| karpa | 2007-09-17 21:38 | |
![]() | Oj, jag startade visst något som jag inte räknat med. Ville bara vidareförmedla något som jag tycker är roligt. Karin | |
| ordsvall - Ej medlem längre | 2007-09-17 21:43 | |
![]() | karpa: vi har redan format om den till något trivsamt så det blev bara bra till slut! elmis: jag kunde inte låta bli att ta några kliv på den vägen, jag kände mig plötsligt uppmuntrad till det! =) | |
| Elmis | 2007-09-17 21:46 | |
![]() | Du ser. :) | |
| karpa | 2007-09-17 22:29 | |
![]() | Är det någon som är emot det som frågan gäller under rubriken REKLAM?? ANnars kanske vi kan avsluta diskussionen. | |
| ordsvall - Ej medlem längre | 2007-09-17 23:16 | |
![]() | karpa: jag har i princip sagt mitt om det, sammanfattningsvis: jag tycker du gjorde en bra grej och att det inte stör att man refererat till ett spel som är känt som alfapet. rent principiellt håller jag med de övriga om att man borde vara mer konsekvent med att särskilja det brädspel som idag säljs under namnet "Alfapet" från det som heter "Srabble", det senare som är det vi ägnar oss åt på denhär sajten (läs: i matcher på standarbräde). men att inte göra sånahär definitonsmässiga utsvävningar i det sammanhanget som trådens rubrik åsyftade tycker jag var helt problemfritt - dedär exakta finesserna får ju den, som på basen av den där mediepuffen hittar hit, reda på förr eller senare. nu har jag väl skrivit samma sak i flera inlägg så det vete sjuttom om inte tråden är mogen att stängas, om det är vad trådskaparen önskar! | |