Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade0
Mobilspel
Pågående19 657

Forumkategorier

Användare Inlägg  
jssfrk2007-09-22 09:15
Antal inlägg: 771

Bara här om dagen vaknade jag av att jag drog handen i väggen rätt hårt. Jag skulle ju bara ta ett kaffefilter för att brygga lite kaffe. I sömnen.

Min sambo utbrast en gång "salladsslunga!" i sömnen. Det var festligt.

Daniellaa - Ej medlem längre2007-09-22 13:27
Antal inlägg: 37

Lider ofta av hemskt ruskiga mardrömmar . Kan sitta i hela dagen .
Men fått en och annan orgasm med :)))))

Sylva2007-09-22 19:01
Antal inlägg: 154

Jag gjorde i kombinationen sömn och feber en del konstiga saker som liten. Det värsta var när jag höll på att hoppa ut genom ett fönster på andra våningen för att jag trodde att jag var jagad av varulvar (trodde att jag var i vardagsrummet på nedervåningen).

En gammal kompis klippte sig i sömnen, från långt hår till page. Det blev rätt snyggt faktiskt, och hon hade prydligt lagt allt avklippt hår i papperskorgen. Läskigt!

systerrebell2007-09-22 23:52
Antal inlägg: 427

När jag delade säng med en kompis en gång vaknade jag av att han tog tag i mitt huvud, tjongade in det i väggen (aj!) och utbrast "mål!". Tydligen drömde han att han spelade handboll. Själv hade jag huvudvärk i flera dagar.

systerrebell2007-09-22 23:54

illiterate: Faktum är att jag är fullt kapabel att klä av mig och (motvilligt) heila även i vaket tillstånd. Det krävs bara lite mer ansträngningar. :P

illiterate - Ej medlem längre2007-09-23 00:23
Antal inlägg: 6521

Coolt :)

Jag har nog förresten själv någon gång för några år sen vaknat mitt i natten, stängt av väckarklockan, och börjat förbereda mig för att gå iväg till gymnasiet, efter att i drömmen ha hypnotiserat mig själv till att tro att jag har prov i Kemi eller liknande. Efter en stund, t ex när jag står i duschen, går det upp för mig att jag ju tog studenten för ganska länge sen, och när jag sen kollar på klockan ser jag att den är 4. Sådana stunder är fantastiskt sköna, när man lägger sig och somnar om. :)

13359912007-09-23 12:00
Antal inlägg: 376

En natt för ngr år sedan hände detta:

Jag vaknade av att ngn snarkade,
tog för givet att det var gubben,
så jag slog honom hårt över bröstet,
och skrek att han skulle sluta snarka.

Det var bara ett liiiiitet misstag,
gubben var vaken och tittade förvånat
på mig och sade:
Vad gör du?
Jag är vaken och snarkar aldrig när
jag är vaken....

Så gissa vem som vaknar av sina egna
snarkningar och klipper till en helt
oskyldig pojkvän?

Jo,lilla jag!

Som tur är har det inte hänt igen,
och jag hoppas det inte gör det.
Men sånt vet man ju aldrig i förväg.

Lisaa2007-09-23 19:11
Antal inlägg: 205

Jag väckte sambon för ett tag sedan och frågade om det var natt... Jag var inte så populär just då :-)

sixty5er2007-09-23 19:41
Antal inlägg: 2772

Ända upp i 15-16- års åldern brukade jag kunna gå i sömnen. En gång drömde jag att jag var tvungen att smyga ut, och det var bråttom av nån outgrundlig anledning. Jag klär på mig kalsonger och t-shirt, och är på väg att smyga ut genom fönstret när min farsa kommer in och undrar vad jag håller på med. Eeh, ingenting, jag tänkte bara gå ut en sväng, säger jag medan jag går tillbaka till sängen och lägger mig och somnar om igen.

En annan gång så drömde jag att jag hittat en plånbok med 100 000:- (jo, det var faktiskt så mycket) och vaknar av att jag ligger under sängen för att gömma den. :D

Sockerdricka - Ej medlem längre2007-09-24 14:09
Antal inlägg: 400

När jag var i 11-12-årsåldern så råkade jag somna en kväll på soffan. Dagen efter frågade jag då mina pappa om jag hade somnat på soffan, för jag hade inget minne av att jag gått o lagt mig i sängen. Mina föräldrar trodde typ att jag skojade.

Tydligen så hade pappa sagt åt mig att jag skulle gå o lägga mig. Då hade jag först satt upp ena benet i luften, sedan tagit ned det och satt upp det andra. Sen reste jag på mig, gick till badrummet, klädde av mig o tog på nattlinnet. Sen gick jag upp för trappan till övervåningen, sa godnatt till mamma, stängde dörren o la mig i sängen.

Sockerdricka - Ej medlem längre2007-09-24 14:10

i min säng på mitt rum alltså, inte mammas o pappas.

systerrebell2007-09-24 17:17

Min klasskompis på lågstadiet vaknade en natt och upptäckte att hon stod framför en spegel i hallen och lekte med en jojo. Tydligen blev hon så rädd vid åsynen av sig själv att hennes skrik väckte hela familjen. :)

systerrebell2007-09-24 17:20

Och min lillasyster hade en viss tendens att sätta sig under mitt skrivbord "det är så mysigt där". En gång somnade hon där. Intet ont anandes och utan att upptäcka henne satte jag mig ned för att göra någon läxa. Efter en stund vaknade hon, la handen på mitt lår och sa sömndrucket "godmorgon!". Jag höll på att svimma av skräck. Brrr.

Sockerdricka - Ej medlem längre2007-10-01 17:12

Tycker den här tråden hamnat för långt bakåt...

MFL2007-10-01 17:43
Antal inlägg: 3

En kompis till mig och hennes syster går båda i sömnen. De sov över som gäster på ett landställe när de var i tonåren. Mitt i natten hittades en av systrarna klättrandes i sömnen på taket till sommarstugan!!! Ingen vågade väcka henne där hon var så de fick ta en stege och klättra upp och bära ner henne!

hugokolbaz2007-10-01 20:26
Antal inlägg: 665

Brukar trasa söner mina axlar. Aj.

YRRA - Ej medlem längre2007-10-01 21:16
Antal inlägg: 101

Mitt ex hittade mej i hallen kl 2 på natten för ett par år sen...iförd enbart underkläder och stövlar med bilnyckeln i handen..lite otäckt =)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?