Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 987 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2007-10-28 19:49 | |
![]() | Hoppsan, vad kan det vara tro ;)? | |
| bagerimarie | 2007-10-30 22:44 | |
![]() | Jag erkänner- jag är både gammal OCH rebellisk..VågaVägraFaceb ook! | |
| Mimikryp | 2007-10-31 06:52 | |
![]() | Jag vägrar Facebook. De ska fan inte få någon rätt till mina bilder! För övrigt tycker jag att det är _förbannat_ korkat att inte LÄSA ett avtal man skriver under. Men det är ju bara min åsikt. ;-P | |
| lellemor | 2007-10-31 10:18 | |
![]() | vad är Facebook? | |
| kartoffel | 2007-10-31 10:46 | |
![]() | Man måste beundra finurligheten i communitys skapade för att få folk att tro de har en gemenskaps/vänskapskrets så att de inte känner sig allt för ensamma framför skärmen och börjar sjukskriva sig pga deppresioner och liknande!^^ Ja! Jag är konpiratoriskt lagd..^^ | |
| Faderullan | 2007-10-31 19:51 | |
![]() | jag ringer eller träffar hellre mina vänner istället för att titta på deras bilder på internet... | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-10-31 21:26 | |
![]() | Jag behöver inte längre ringa eller träffa mina vänner eftersom jag kan titta på deras bilder på Internet. ;) | |
| Wiseman | 2007-10-31 21:37 | |
![]() | Nej tack till fejsbok | |
| MellonCollie | 2007-11-01 14:29 | |
![]() | Facebook är helt fantasktiskt för alla oss osociala människor som inte törs ringa till våra vänner. Mer facebook åt det introverta folket! | |
| Miss_jk | 2007-11-01 15:22 | |
![]() | "jag ringer eller träffar hellre mina vänner istället för att titta på deras bilder på internet..." Jo, det gör nog de flesta, men till gamla klasskompisar man hade för 20 år sedan kanske man inte har telefonnumret... Eller till semesterkompisen man hade när man var 6-7 år. Då kan det faktiskt vara riktigt roligt med facebook. | |
| kaprifolia | 2007-11-01 15:51 | |
![]() | Ja det verkar så. Blir uttråkad av det. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-11-01 18:13 | |
![]() | Hyckleri: www.nyteknik.se/art/53218 | |
| Pandina | 2012-02-22 22:13 | |
![]() | Jag hade Facebook i tre år varav ett års flitigt användande, och ett års fullkomlig hatkärlek på grund av hur man sugs in i det. Sjukt. Jag rensade bland mina vänner för att få bort sådana som jag aldrig pratade med - tills det bara var ganska precis 100 personer kvar. HUNDRA personer??? Seriöst. Idag kollar jag tillbaka på det, och känner verkligen en stark olust. Facebook för mig är en förenkling av umgängeslivet, där man har samlat alla sina kompisar på en och samma plats och kan ägna sig åt HELA sin vänskapskrets SAMTIDIGT. Vilket fullkomligt avskyvärt sätt att se på sin vänskapskrets. Bara en sådan grej att inte bli bjuden till fester för att man inte har Facebook. "Ja men det är så enkelt att bara trycka på en knapp och välja vilka man vill bjuda. Och du finns ju inte med i den listan". Pucko, du har Facebook i mobilen. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-02-22 22:22 | |
![]() | jag tog också bort min för ett tag sen. (några år sen alltså). orkade inte med den bara. haha. | |
| Snoosy | 2012-02-22 22:29 | |
![]() | Förstår inte varför jag skaffade den egentligen? Blev tillfrågad för många år sen, sen var jag anti i fem år. Var ändå så dum att jag skaffade den. Okej. En del saker är jättebra. Men vissa är fullkomligt skrämmande. | |
| Pandina | 2012-02-22 22:33 | |
![]() | Vad är poängen med att ha gamla bekantskaper på nätet? Det måste väl ändå finnas en anledning till att man inte har dem irl längre. Nu har man andra människor irl istället, som man också trivs med. Och vi har eniro, google och i värsta fall ratsit om det verkligen skulle förekomma sådan saknad. En vän till mig hittade sitt namn i ett forum där en gammal gammal kompis sökt honom från Canada. Han har inte Facebook och kunde således inte hittas där. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-02-22 22:33 | |
![]() | haha, fattar inte heller. hur orkar man. | |
| morsans syrr | 2012-02-22 22:37 | |
![]() | FB e ett fantastiskt forum som man utnuttjar precis så mycket man vill.. Precis som forumet här......... | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-02-22 22:38 | |
![]() | ja,det kanske man gör. men vill inte ens att folk ska se mig där. så. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-02-22 22:40 | |
![]() | det är så hysteriskt. tycker jag. men de flesta tycker ju att det är latjo. haha. | |