Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ricky93 - Ej medlem längre | 2005-12-17 23:01 | |
![]() | det räcker med att man skriver nogot snällt till någon för då blir man väldigt glad | |
| ninara | 2005-12-18 01:22 | |
![]() | ill pojkvänen: köp en dootande massageolja, badskum (om ni har badkar) o en flaska mosserande vin. Gör ett presenntkort på en njutningsfull kväll so hnfår lösa in när han vill... Inte så dyrt, men säkert uppskattat - självklart ingår massagen. Har du tur kanske han vill bjuda dig på en oxå... Lycka till! | |
| Ricky93 - Ej medlem längre | 2005-12-18 22:04 | |
![]() | det var väll bra | |
| Blinc | 2005-12-19 05:09 | |
![]() | Hjälp! Vad köper man till sin nya pojkvän som * inte önskar sig något * inte dricker * och som redan har allt han vill ha Han har handlat åt mig så självklart vill jag ge honom något också men det står helt still :-( Någon som har något bra förslag..? | |
| monk - Administratör | 2005-12-19 09:10 | |
![]() | köp något till köket.. Köksknivar kanske? | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2005-12-19 09:12 | |
![]() | Eller kanske ett presentkort på stadium eller liknande butik! har du nån budget? | |
| adam93 | 2005-12-19 20:16 | |
![]() | hej vet ni någon bra pressent till min lilla syrra som är nio år? hon gillar hästar mm. hoppas ni hittar på något bra för jag vill göra henne glad =) | |
| Lisaa | 2005-12-19 20:48 | |
![]() | En månadsalmanacka med fina hästbilder till lillasyster? Då räcker julklappen hela året. Eller en bok kanske som berättar om olika raser och typer, om du har råd. | |
| Blinc | 2005-12-20 03:38 | |
![]() | Köksknivar har han, ett sånt där set men ett bra tips för övrigt måste jag säga. Tänkte handla i alla fall för en 500-700 kr eller nåt sånt. Svårt att veta för hur mycket när det är så pass nytt tycker jag, men ca 500 ungefär. | |
| Nattflyg | 2005-12-20 04:01 | |
![]() | Nån som har nått tips på vad man kan ge till en Farmor som har allt...+ mkt till? | |
| tanthäxa - Ej medlem längre | 2006-11-17 10:26 | |
![]() | ja så var det frågan om julklappar igen | |
| misse123 | 2006-11-18 21:19 | |
![]() | Nattflyg. Böcker kan man ju inte få för mycket av, eller ljudböcker. Det gillar mina far och morföräldrar :) Något förslag på vad jag kan ge till min 44-åriga pappa? JAg har verkligen ingen anig om vad han vill ha. Förra året fick han vedkorg (hade precis skaffat kamin) och en parfym. Vill ju gärna hitta på något roligare. (bara så ni vet så är det min mammas betapetanvändare jag använder, jag är inte 46... ;) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-11-19 00:21 | |
![]() | Har faktiskt kommit på två saker jag/vi önskar i julklapp... Rekord! Annars brukar jag oftast inse efteråt att det mamma köpt borde jag ha önskat mej (jättebra). Hon har också önskat en sak i år (det händer ca en gång var tionde år eller mer). Hon lär få många nattlinnen....;-) Har dock problem med pappa. Han fick Fantomenprenumeration i födelsedagspresent... det är typ det han önskar... Plus en helikopter (har han önskat i snart 30 år...) Gissa hur många han fått! ;-) | |
| veggie_d | 2006-11-19 00:33 | |
![]() | Jag gav min pappa en prenumeration på Brew Your Own Magazine (han brygger eget öl dårå) för några år sen... sedan dess har det varit busenkelt; bara att förnya prenumerationen en gång om året =) | |
| __mia | 2006-11-19 11:39 | |
![]() | parfym går alltid bra att ge bort.. | |
| Spyan | 2006-11-19 12:18 | |
![]() | en bra julklapp är väl ändå att ge bort något som personen i fråga behöver? själv önskar jag mej en extern hårddisk i julklapp... | |
| Spyan | 2006-11-19 12:19 | |
![]() | Nattflyg: nåt du kan ge till farmor som har allt?! haha, kanske en hylla eller lite snygga lådor som hon kan ha alla grejer i? | |
| Mitzy | 2006-11-20 00:42 | |
![]() | Jag och min make gör det lite annorlunda, vi sätter av en summa pengar och dagen efter jul går vi till vår favoritaffär och sedan får vi 45 minuter på oss att handla det vi vill ha till oss själva, våra hundar och vår partner, precis hur vi vill. Till saken hör att detta är en affär som "tar över" allt möjligt från riktigt fiiina affärer och säljer dem allt från 40-60% under de pris de skulle ha sålts för ursprungligen. Sedan åker vi hem och ser vem utav oss som fått mest för pengarna, den vinner! Vi har skitkul och får bara med oss sådant hem som vi verkligen vill ha! Jag inser att maninte kan göra så här om man har barn för måste man väl ha gran (ingen idé med sex galna hundar som rusar runt) och pynt (en krans på dörren så är man klar), men den dagen...tills dess känner vi oss lite som "anarkister" (kul för folk som annars är stockkonservativa...lovar !) och trivs med detta. Kanske ett litet tips? Ja, vad gör vi med den tiden vi annars skulle pynta, städa och så...ja förra året åkte vi runt och testkörde nya bilar och gick på vinskola. | |
| Pekkis | 2006-11-20 01:48 | |
![]() | Böcker är mitt heta tips. Skall du ge klappar till 10 personer, köp 10 böcker du vet är bra och biffen är klar. | |
| januari67 | 2008-12-15 12:45 | |
![]() | Vad ger man till en nyfunnen kärlek ;) Vi har varit ett par i 7 veckor, och han har poängterat att han köpt julklapp till mig :) så vad ger man till honom ? Några tips? | |