Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 20 061 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| barbi | 2007-12-02 19:42 | |
![]() | vad vinner vinnaren? 1mille:) | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-12-02 19:46 | |
![]() | Smeknamn: Gun, Gunill (!) Ålder: Frågar man en dam om det!? Eeh... 26...? Stjärntecken: Lejon Jobb/plugg: Fritidspedagog Favoritfärg: Blå Hobby (förutom scrabble): Måla, musik Varför ni är med i BetaRobinson: För att jag behöver semester Er Idol, vem och varför: Min pappa En person ni ogillar, vem och varför: pass Personlig sak: Scrabblespel (räknar med att vara borta länge och för att överleva abstinensen pga frånvaron från beta så...) | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-12-02 19:47 | |
![]() | Oj, varför min pappa är min idol. (Faen - det måste tillkomma redigeringsfunktion här!) Jo för att han kan "allt" och är snäll och generös och myyysig! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2007-12-02 19:47 | |
![]() | Det nämndes inte någon vinst så jag antar att man bara blir "kändis" helt enkelt. Varje exhibitionists högsta önskan helt enkelt. | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-02 19:50 | |
![]() | Helt enkelt! Tack G! | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-02 19:51 | |
![]() | Smeknamn: Forky Ålder: 39 Stjärntecken: Våg Jobb/plugg: Truckförare Favoritfärg: Lila Hobby (förutom scrabble): Tennis Varför ni är med i BetaRobinson: Vill ha en utmaning Er Idol, vem och varför: Björn Borg, eftersom han var bäst! En person ni ogillar, vem och varför: Pass Vad har ni för personlig sak med er: Gaffel | |
| skogstorparn | 2007-12-02 19:51 | |
![]() | på tall om abstinens. får jag ångra mig och byta motorsågen mot en dunk "chateau garage"? | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-02 19:55 | |
![]() | Smeknamn: Macks Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Pluggar & Jobbar Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Tennis Varför ni är med i BetaRobinson: Vinna Er Idol, vem och varför: Har ingen. En person ni ogillar, vem och varför: Kungen, sveriges girigaste socfall. Vad har ni för personlig sak med er: En låda vin | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-02 19:59 | |
![]() | Vad händer nu då? | |
| barbi | 2007-12-02 20:00 | |
![]() | alla är inte klara:( såå nu får vi bara småprata;) | |
| snucke16 | 2007-12-02 20:03 | |
![]() | Smekanmn: Har inget vedertaget Ålder: 34 Stjärntecken: Vädur Jobb/Plugg: Sjuksköterska Favoritfärg: Rött Hobby: Handla saker på Tradera Varför ni är med i BetaRobinson: Äventyret Er idol,vem och varför: Mamma Hon är anledningen till att jag överlevt i 34 år En person som du ogillar, vem och varför: Imre, galen simlärare från min barndom ursprungligen från Ungern. Vad har ni med er för personlig sak: en flaska med en ande i. | |
| EddieTheHead - Ej medlem längre | 2007-12-02 20:04 | |
![]() | Vi får akta oss när Grisklubben kommer om natten för att göra intrång i vårt läger. | |
| snucke16 | 2007-12-02 20:06 | |
![]() | Blir åksjuk. Kommer vi inte fram snart? | |
| barbi | 2007-12-02 20:07 | |
![]() | hahahaha japp:) | |
| skogstorparn | 2007-12-02 20:08 | |
![]() | "flaska med ande" nä,sånt flummeri godkänns väl inte hoppas jag.det är väl inte" harry potter" tråden de här.. | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-02 20:13 | |
![]() | Enligt en undersökning nyligen gjord av BetaRobinson forskare så är det de otåliga som oftast faller överbord på resan till ön. Anden i flaskan godkänns! | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-02 20:15 | |
![]() | lol @ Imre! | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-02 20:22 | |
![]() | Salons låda med vin försvinner helt plötsligt, Salon misstänker några av deltagarna men vet ej vem. Jag kommer att rapportera när vinet hittas och vem som hade tagit det (om det nu var nån). Anyway, saknar Mclovins, bomahs, snorklans och miss_jks personprofil! | |
| barbi | 2007-12-02 20:24 | |
![]() | ojdå då får väl alla hjälpa till o leta:) | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-02 20:25 | |
![]() | Hittils! Barbi Smeknamn: Bari Ålder: 25 Stjärntecken: Fisk Jobb/plugg: Pluggar Favoritfärg: Rosa Hobby (förutom scrabble): Muski och min hund Varför ni är med i BetaRobinson: Har alltid velat vara med hihi Er Idol, vem och varför: Min mamma En person ni ogillar, vem och varför: En som har lämnat sin son Personlig sak: Foto på familjen Skogstorparn Smeknamn: Clarro Ålder: 38 Stjärntecken: Tvilling Jobb/plugg: Entrepenör Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Nej Varför ni är med i BetaRobinson: För att hitta mig själv Er Idol, vem och varför: Bert Karlsson (för hans ödmjukhet) En person ni ogillar, vem och varför: Elisabeth Höglund (för hennes frisyrer) Vad har ni för personlig sak med er: Motorsåg Gunilla N Smeknamn: Gun, Gunill (!) Ålder: Frågar man en dam om det!? Eeh... 26...? Stjärntecken: Lejon Jobb/plugg: Fritidspedagog Favoritfärg: Blå Hobby (förutom scrabble): Måla, musik Varför ni är med i BetaRobinson: För att jag behöver semester Er Idol, vem och varför: Min pappa, jo för att han kan "allt" och är snäll och generös och myyysig! En person ni ogillar, vem och varför: Pass Personlig sak: Scrabblespel (räknar med att vara borta länge och för att överleva abstinensen pga frånvaron från beta så...) EddieTheHead Smeknamn: Forky Ålder: 39 Stjärntecken: Våg Jobb/plugg: Truckförare Favoritfärg: Lila Hobby (förutom scrabble): Tennis Varför ni är med i BetaRobinson: Vill ha en utmaning Er Idol, vem och varför: Björn Borg, eftersom han var bäst! En person ni ogillar, vem och varför: Pass Vad har ni för personlig sak med er: Gaffel Salon Smeknamn: Macks Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Pluggar & Jobbar Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Tennis Varför ni är med i BetaRobinson: Vinna Er Idol, vem och varför: Har ingen. En person ni ogillar, vem och varför: Kungen, sveriges girigaste socfall. Vad har ni för personlig sak med er: En låda vin Snucke16 Smekanmn: Har inget vedertaget Ålder: 34 Stjärntecken: Vädur Jobb/Plugg: Sjuksköterska Favoritfärg: Rött Hobby: Handla saker på Tradera Varför ni är med i BetaRobinson: Äventyret Er idol,vem och varför: Mamma Hon är anledningen till att jag överlevt i 34 år En person som du ogillar, vem och varför: Imre, galen simlärare från min barndom ursprungligen från Ungern. Vad har ni med er för personlig sak: en flaska med en ande i. | |