Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 18 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2008-01-15 12:48 | |
![]() | Dra fram till 01.20. Killen drar på sig (minst) tre försvarare på samma gång, plus ytterligare några som fintas bort på vägen. Vad tror ni händer med hans medspelare? Jo, de lär stå hyfsat fria någonstans! www.youtube.com/watc...XG bllfUYrs | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-15 12:51 | |
![]() | Den den sekvensen säger väl mer om motståndarna än om Zlatan. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-15 12:51 | |
![]() | Om man nu ska utgå från prestation så vinner Anja med hästlängder. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-15 12:55 | |
![]() | Synd att pojkar och flickor 5-14 år inte fattade de, utan dom ringde på Zlatan istället. | |
| Peddape | 2008-01-15 14:12 | |
![]() | Att vara rankad nr 7 i världens största sport är ju rätt coolt ändå. Sen har han gjort ett gäng sjuka mål sista månaderna. Och skulle Zlatan inte kunna spela fram?? Hoho, han är ju minst lika bra som framspelare! www.youtube.com/watc...Ri 1PhKUBXg kolla från 0.30 ! Men får hålla med om att man saknar lite briljans från honom i landslaget. (sätt Marcus Berg brevid honom i EM, så blir det succé!) För övrigt så är det ju kul om "sommaridrotter" får lite priser emellanåt. Och apropå Lidström så visste jag inte ens att han fått det där bäste Euoropé priset! Det smäller ju rätt högt. Men han är back, så han får väl räkna att vara litet grand i skymundan iaf :) | |
| Miss_jk | 2008-01-15 14:44 | |
![]() | Fast det berodde nog på motståndarna det också. Zlatan är ju verkligen inte bra. Att han är rankad sjua i världen säger ju mer om motståndarna än om honom... Hmm... | |
| Tjolli Bolli | 2008-01-15 15:11 | |
![]() | Men Clüft då!? Ni pratar bara om en lipsill (som visserligen är söt), en diva som inte uträttat något vettigt för Sverige på två år och så Anja med den magra konkurrens som hon har. Vad kan Carro göra mer än att vara överlägsen varje gång? När alla andra medaljhopp i friidrotten floppade så räddade hon äran åt oss. Hon har aldrig förlorat en sjukamp sen puberteten! | |
| Komjölk - Ej medlem längre | 2008-01-15 16:11 | |
![]() | Fotbollen har 120 miljoner registrerade spelare, Zlatan rankas bland de 10 bästa, nuff said. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-01-15 16:40 | |
![]() | Zlatan har blivit satt på piedestal, det är överdrivet. Fotboll är väl en lagsport? Ändå är det alltid målgöraren som blir hyllad. De som gör grovjobbet glöms helt bort. Sorgligt. Egentligen tycker jag att en enskild person i en lagsport borde väl inte få priset utan i så fall borde väl priset gå till hela laget. Zlatan hade inte gjort mål utan bra passningar. Man skulle väl inte lyfta fram en ensam person i tex curling laget. Men vad vet jag, är inte så insatt i sportens värld. | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-01-15 17:00 | |
![]() | Om man ska få pris för att man är sympatisk och inte på grund av sin idrottsprestation så ska Mustafa Mohammed självklart har priset. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-01-15 17:04 | |
![]() | Jag tycker helt klart att det var rätt att Zlatan fick Jerringpriset. Han är ju så sööööt... .:) Vad vore fotbollsvärlden utan honom? Att han är lite kaxig, det får man leva med.. Han har verkligen kämpat sig upp.. Inte för att de andra nominerade var "sämre", men nu var det en person som fick det, och jag tycker det var rätt person!! Och var han inte stilig så säg? Och hans Helena oxå... | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-15 17:20 | |
![]() | Fattar fortfarande inte hur de gick till att han vann jerringpriset. Röstningen va säkert riggad, precis som om han enbart skulle komma till Idrottsgalan för att ta emot priset som årets idrottsman. För att vara värd jerringpriset tycker jag man ska ha uträttat något stort iklädd svenska färger, inte petat boll i nån blek liga i Italien. Nästa år kommer han garanterat inte att vinna, då kommer förhoppningsvis svenska folket inse att en viss Kalla uträttar betydligt större prestationer än honom. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-01-15 18:03 | |
![]() | Han är söt och stilig och så har han tjej... Och barn.. Halleluja. Ge honom pris för det någon annanstans | |
| Peddape | 2008-01-15 19:55 | |
![]() | Zlatan underhåller på hög nivå så gott som året runt. Inte så konstigt att man får röster då. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-01-15 20:38 | |
![]() | Naturligtvis får man priset för det, vad skulle man annars få priset för?? Är du avundsjuk??:) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-01-15 21:03 | |
![]() | eh avundsjuk? För att JAG inte fick priset eller vad menar du. =)). När man ifrågasätter någonting så är det alltid någon som kommer med den korkade frågan: "Är du avundsjuk". Jisses. Snarare tycker jag väl att det är korkat att rösta fram en person att få pris inom idrotten för att personen ifråga är söööööt som du skrev. Att det finns de som tycker att han är värd priset för att han är bra det är väl en sak ,men men. Rösta du efter utseende det blir säkert bra... =)) Undrar vem som får din röst inom politiken för där finns ingen som är söööööt | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-01-15 21:20 | |
![]() | Men det fattar du väl att jag skojar om det??? Jag tycker iaf att han var värd priset, och det tyckte väl svenska folket eftersom de röstade? | |
| eloffe | 2008-01-15 21:46 | |
![]() | zlatan är den bästa idrottsman som sverige haft sedan gunnar nordahl. ingen annan av kandidaterna är ens nästa uppe på hans nivå. | |
| krummerik | 2008-01-16 00:13 | |
![]() | Om Zlatan förtjänar Jerringpriset eller ej, det kan man ju tycka olika om. Jag tycker det var rätt, av skäl som nämndes i mitt tidigare inlägg, plus att han verkar vara en skön snubbe. Men den som fortfarande inte kan se Zlatans storhet som fotbollsspelare är antagligen inte speciellt intresserad av och/eller kunnig om fotboll. | |
| Herdestav - Ej medlem längre | 2008-01-16 01:00 | |
![]() | Hur ska du ha det Salon? Jag blir inte riktigt klok när jag läser dina inlägg. I det första skriver du: Alla tre va värda priset, men jag hade helst sett att Kallur vann. I ett senare, hör och häpna, kan man läsa: För att vara värd jerringpriset tycker jag man ska ha uträttat något stort iklädd svenska färger, inte petat boll i nån blek liga i Italien. Jag må vara den fördummade svensken som Zeppelinare talar om för detta får jag inte att gå ihop. | |