Spelrum
Giraffen | 33 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 659 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-02 21:26 | |
![]() | Till vasterljung. På ankeln, ryggslut eller nedre armen e de ställen som jag kan komma på förändras minst;-) | |
Vasterljung | 2008-02-02 21:30 | |
![]() | Tack för tipset! Är det någon som vet var det gör minst ont då? Trist att upptäcka att man inte pallar när den redan är påbörjad. Att gå med en halv tatuering känns ju inte så lockande... | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-02-02 21:34 | |
![]() | Är de tinte så att där man har mest "fett" eller är mjukast gör det minst ont...? | |
Miss_jk | 2008-02-02 21:35 | |
![]() | Jo, så är det nog, och det är nog även där tatueringarna förändras mest med åren... Fin får lida pin, som man brukar säga! | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-02-02 21:35 | |
![]() | vasterljung... du får göra en sån där streckgubbe som går med en handjagare (gräsklippare) i kanten av ****håret.... där kan man f*n inte ändras så mycket heller. ;-P | |
Vasterljung | 2008-02-02 21:40 | |
![]() | Haha! Skulle vara värt att bläddra fram om det skulle bli nödvändigt. Den skulle om inte symbolisera mina fem barn så i alla fall symbolisera min humortyp perfekt. | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-02-02 21:41 | |
![]() | Tänk när du är 92 och ligger och ska bli tvättad eller nåt... Vad kul dom kommer att få då, dom som ska hjälpa dig... | |
Vasterljung | 2008-02-02 21:46 | |
![]() | Åh...det är ju ännu ett motiv för motivet...att roa den heroiska arbetstyngda vårdpersonalen. Ska skarpt överväga det. Har ofta tänkt på hur det ser ut på ålderdomshemmen o ett antal år med alla tatuerade, headbangande, hårdrockslyssnande åldringarna... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-02-02 22:19 | |
![]() | jag har funderat på att göra " lilla My" vid vänster ankel.. eller en ängel kanske? Kan inte bestämma mej...Det enda som är klart, är att den ska sitta på vänster ankel Vasterljung: Nu börjar de första som fick silikontuttar komma till ålderdomshemmen..Skrynkli ga gamla tanter, men med fasta, runda bröst!! Ser liiiite konstigt ut:) | |
myran_64 - Ej medlem längre | 2008-02-02 22:25 | |
![]() | Det är så jag också tänker!! Tänk dom snygga taggrådarna runt överarmen på en 20 årig tjej/vältränad kille, och tänk när dom är 87 år och det hänger liiiite under överarmarna =) Det skulle helt klart vara kul att ha ett annorlunda motiv någonstans som kunde roa dom som får se den.. | |
Miss_jk | 2008-02-02 22:30 | |
![]() | Men så får man ju tänka på (OM man nu blir riktigt nöjd) alla komplimanger man fick som yngre och hur glad och stolt man själv var över sin fina tatuering! När jag blir gammal kommer det nog vara vanligare med en risig tatuering som börjat hänga än helt utan, så jag tror inte att "vårdpersonalen" kommer tänka så mycket på det då. | |
myran_64 - Ej medlem längre | 2008-02-02 22:39 | |
![]() | jo, det har du ju rätt i, men just därför skulle det var kul att ha en som får dom att åtminstone dra lite på mun när dom ser den. =) | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-02-02 22:39 | |
![]() | Tänk på alla som då är gamla och ligger där med allehanda tatueringar, piercingar och annat kul... *ser lite in i framtiden och fnissar* | |
mojeww | 2008-02-02 23:04 | |
![]() | jag fick en tatuering av mina barn i födelsedagspresent.. och jagkänner som flera av er gör..vad vill jag ha. Jag har funderat på delfin, katt, ros eller kanske en pekpinne :-) kan man få lite förslag kanske? | |
skogstorparn | 2008-02-03 00:07 | |
![]() | att skända sin egen kropp för att få sinnesfrid är tragiskt.. | |
mammamu - Ej medlem längre | 2008-02-03 00:23 | |
![]() | Tur att vi har ett fritt land där vi får både tatuera sig och hänga tingeltangel överallt utan att någon ska behöva bry sig då.. Mitt nästa projekt är göra en tatuering på skuldran av min hund.. Bara jag får till en riktigt snygg bild så:D | |
skogstorparn | 2008-02-03 00:25 | |
![]() | ja ja..bara ni sover gott om nätterna!.. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-02-03 00:29 | |
![]() | Memento är rätt kul. Funderar på att tatuera in min ålder, jag glömmer den jämt. Fast nackdelen är väl att man måste göra en ny varje år då. | |
mammamu - Ej medlem längre | 2008-02-03 00:41 | |
![]() | Gör ett streck för varje år då så slipper du en massa olika siffror;) Kan ju bli lite jobbigt å räkna men du får göra staket med fem i varje så blir det enkelt. | |
E Solu - Ej medlem längre | 2008-02-03 00:46 | |
![]() | Det var ju en rätt bra idé mammamu! :) Att jag inte tänkte på det! | |