Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 807 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-10 13:17 | |
![]() | Nehej du. Glömmer inte när Martin Stenmarck vann med skitdålig låt. Det var väl ingen som trodde den skulle gå bäst. Han vann för att han är snygg. Däremot så tror jag att de som har sina fans redan är de som går vidare till globen | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-10 15:49 | |
![]() | Björn Gustavsson... ska läsa en dikt om kärlek.. man MÅSTE se hela!!!!! www.youtube.com/watc...Sd zkmiJM28 | |
| mina111 | 2008-02-10 16:21 | |
![]() | ja så var det då detta med melodifestivalen. christer sjögren? ja han kan sjunga. men denna låt han framförde igår? hur kunde den gå direkt till stora finalen? jag bara undrar. Jag tycker att Christer har en underbar röst ,men det ska vara till en låt som är nåt att lyssna på och som han kan bära upp. det kan man ju inte påstå att han ens kunde eller vill med denna, för det är ju omöjligt om inte text och musik är nåt att ens lägga energi på. nu är det ju så att man har olika smak vad gäller låtar o så men detta dravel till låt? kan nån verkligen tycka att den är nåt att ha. | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-10 16:48 | |
![]() | Som sagt: jag, och många med mig, gillar den. Det är klart att Chrille Krokodils låt hela tiden balanserar på en knivsegg och när som helst riskerar att ramla ner och slå i backen som en smörspäckad kalkon. Men tja, den är ju sjukt medryckande. :-) | |
| massamark | 2008-02-10 18:18 | |
![]() | Med christer vi kanske kan utmana turkarna om vem som fåt tolvan från Tyskland=) | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-10 18:23 | |
![]() | Tysklands tolva är kassaskåpssäker. :-) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-10 19:24 | |
![]() | Se där nu är det repris på svt24.... Just som jag knäppte på var det CS som sjöng... *ryser järnet* Han ser ut som han rockar loss och tar i så brallorna nästan spricker | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-10 19:34 | |
![]() | Gick du igång på det? *asg* | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-10 19:38 | |
![]() | HAHAHAHAHA!!!! Kom och kolla!!! :-D Jag menar ju att jag ryser så jag nästan kräks!!!! Ju!!! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-10 19:38 | |
![]() | alltså på det negativa sättet (kanske bäst att vara övertydlig....) | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-10 19:44 | |
![]() | Äsch, sluta nu, mamma. Jag tror nog att du är lite kär i Chrille. :-D Erkänn att det kittlar till lite i de nedre regionerna när dansbandskungen mullrar till med sin djupaste basstämma. *hehe* | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-02-10 19:45 | |
![]() | CS sjunger jättebra och är sliskig på precis rätt sätt. Låtens största NEJ är dock "I Love Europe"-refrängen och flaggorna. Hur många misslyckanden krävs det för att artister ska fatta att röstarna skiter i pacifism? Diamond lär vinna tävlingen. Folk gillar små lillgamla flickor. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-02-10 19:49 | |
![]() | Javisst har han en fantastisk röst, men det är ju ändå (även om så inte verkar vara fallet nuförtiden) låten som tävlar - och den var ju rent läskigt bedrövlig. Iofs kommer jag inte ihåg _hur_ illa den lät, men det är väl också det som är problemet. En schlagerlåt ska väl fastna lite i alla fall...? | |
| barbi | 2008-02-10 19:52 | |
![]() | hmmm missa ju de igen:(((((((( | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-10 20:00 | |
![]() | det är nog inte meningen att du ska se det barbi =) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-10 20:00 | |
![]() | det är nog inte meningen att du ska se det barbi =) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-10 20:02 | |
![]() | Bosse!!! Sluta nu!! Jag vill inte bli avslöjad på det här sättet!!! Jag har alltid hävdat att han är hemsk sliskig och tror han är en cool tuff kille, när han egentligen bara är töntig!!!! Och så kommer du bara sådär och förstör min IMAGE genom att syna min bluff..... SUCK!!! Tänk på att jag tittade på DIN avatar när jag kyssnade till låten och DÅ J**LaAR kittlade rejält! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-10 20:02 | |
![]() | och så Lyssnade jag | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-10 20:13 | |
![]() | Hehe, knäppismamma! :-) Men alltså, jag tycker faktiskt att CS har fått ett lite oförtjänt dåligt rykte. Visst, han är smörig och sliskig, men samtidigt ger han ett ödmjukt och "down to earth"-intryck i intervjuer etc. Betänk att karln har sålt i runda slängar 12 miljoner plattor, så han kunde mycket väl vara en kaxig och högtravande typ. Jag tycker att det var ganska befriande att se hur väldigt glad han blev när han gick vidare till final. :-) | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-10 20:18 | |
![]() | Hrm, här sitter man och försvarar Christer Sjögren. Hoppas att ingen av mina hårdrockande polare läser på detta forum. :-s | |