Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mick_e 2 - Ej medlem längre | 2008-02-26 11:34 | |
![]() | jag kanske skulle ha skrivit en smiley i slutet av mitt förra inlägg... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-26 14:17 | |
![]() | Spelar absolut ingen roll hur man träffar sin kärlek. Och Lelou vem har sagt att man måste ha stort urval, är det den rätta så är det och då behöver man inget urval alls. Anledningen till att jag skriver detta är att jag träffade min älskade för första gången i min lägenhet! =) | |
| falafelibröd | 2008-02-26 18:52 | |
![]() | En av mina bästa vänner träffade sin nuvarande pojkvän via spraydate, hon skäms inte, jag dömer henne inte och hon är ju knappast en sån som skriver "snygg sexig och singel" på sin profil. Jag tycker man ska hålla alla dörrar öppna och vänta med att ha en åsikt innan man vet vad man har en åsikt om. | |
| le-lou | 2008-02-26 23:44 | |
![]() | zimba, alla kanske inte har den stora turen att hitta sitt livs kärlek i sin egen lägenhet, sin egna lilla stad eller så :). Vidga vyerna om man inte hittar det man söker, är mer det jag menar. äppelkatten: Inte heller kontaktannonser är det nåt fel på, exakt vad? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-02-27 00:20 | |
![]() | lelou, jag förstod vad du menade. Kunde inte låta bli att opponera mig emot att man inte träffar någon i sin lägenhet eftersom det faktiskt kan hända det med.=) Som sagt all kärlek är bra och var man träffar den spelar noll roll! =) | |
| sakoline | 2008-02-27 02:36 | |
![]() | Jag och min kärlek lärde känna varandra på msn när jag var ca 16, gick på bio och så som vänner, och blev tillsammans drygt ett år senare, och bor nu tillsammans, fyra år senare från start. | |
| murkelsoppa - Ej medlem längre | 2008-02-27 13:24 | |
![]() | Förra sommaren var jag på Kolmården. Det var jättekul! | |
| Miss_jk | 2008-02-27 13:46 | |
![]() | Vad har det med singel-tråden att göra? Utveckla gärna. | |
| murkelsoppa - Ej medlem längre | 2008-02-27 14:12 | |
![]() | Därför att jag älskar djur! Och därför att jag träffade min kärlek där. En liten homosapienshona, som inte satt i bur. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-02-27 15:08 | |
![]() | .. och DÄR vart vi alla lättade!!!! ;-P började bli lite oroad där.... ;-) | |
| Doktor Ramos - Ej medlem längre | 2008-02-27 15:30 | |
![]() | för att citera Kool Keith i en mycket bra text [Kool Keith] And you know, yeah Can you bring that gorilla over here She looks so good I want a female giraffe, with extensions, and loooong boots Look at the ass on that animal I love, to make love, to little babboons That is one of my favorite fetishes And lick that alligator | |
| YamahaJet | 2008-02-27 19:02 | |
![]() | Spännande att hela världen tycks ha hittat sin absoluta kärlek och själsfrände på nätet efter minimal ansträngning och tidsåtgång... Sanningen är att ensamma, desperata människor söker sig ut på internet, och när ensamma, desparata människor träffar ensamma, desperata människor blir dom snabbt kära och upplever varandra som "den rätta", sen fortsätter de leva tillsammans under villfarelsen att ödet förde dem samman eller nåt. Det är därför och inte helt utan anledning nätdejting anses vara en desperat handling. Personligen skulle jag dött av skam om jag tvingades svara "Spraydate" när familj och vänner frågar hur man träffades. Andra har ingen skam i kroppen alls - en av mina anställda berättade första dagen på jobbet för mig att han träffat sin tjej på nätet utan att jag på något som helst sätt gett uttryck för att vilja veta. Jag blev upprörd och ville sparka honom omedelbart men eftersom ödmjukhet och tolerans är egenskaper som kännetecknar mig lät jag incidenten passera utan avseende. | |
| frozenheart - Ej medlem längre | 2008-02-27 19:12 | |
![]() | Stackare!! Kan inte va lätt att va så trångsynt!! Har iofs inte själv kollat nätet efter tjejer men va fan dyker dom upp där så e inte det sämre. | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-27 19:15 | |
![]() | Om man tar närmaste lexikon och slår upp ordet "cyniker" hittar man där en bild på YamahaJet. :-) | |
| Doktor Ramos - Ej medlem längre | 2008-02-27 19:17 | |
![]() | under humor också | |
| Bosse Ko Jr - Ej medlem längre | 2008-02-27 19:19 | |
![]() | Nä, där är ju Tomas Leonard *asg* | |
| brava | 2008-02-27 19:20 | |
![]() | Så hur träffade du din flickvän då Yamaha? Om du har nån - så att man vet hur man ska göra för att inte verka desperat. För jag vill desperat ha en liskamrat för jag är lite less på att vara ensam - men man vill ju inte verka desperat som sagt. Till saken hör att jag trivs bäst här hemma där jag kan sitta under min korkek och lukta på blommorna i lugn och ro. | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-27 19:20 | |
![]() | Håller med Bosse!! Å det som e så otäckt e att jag tror inte riktigt att det e som Doktor Ramos tror. Man kan ju hoppas att det e så, för mej skrämmer han lite. | |
| DennisPlz | 2008-02-27 19:27 | |
![]() | Jo, att folk har olika åsikter är alltid skrämmande. Varför tycker inte alla som jag? | |
| ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-27 19:35 | |
![]() | Eehh vad det en pik emot mej Dennis?? E det nån som du borde angripa så e det just YamahaJet. Han om nån e väl så övertygad om att det han säger e det rätta!! Har du verkligen läst hans dömande å bestämda inlägg om vilka som nätdejtar?? | |