Spelrum
Giraffen52
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
35
Inloggade87
Mobilspel
Pågående19 988

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Nemi2008-03-05 11:12
Antal inlägg: 5952

Uh. Jag fick lust att gå och ta en extra dusch samt desinficera min (redan relativt rena) laptop efter att ha läst om myrans ex och hans familj.

Uuuh.

*rysningar*

/Nemi

Semt - Ej medlem längre2008-03-05 11:28
Antal inlägg: 30

Hm.. okonvetionell familj.. det är den bästa familjen.

svenskar fixar inte det.

Äppelkatten - Ej medlem längre2008-03-05 11:31
Antal inlägg: 1290

Shit, finns det verkligen såna rednecks kvar i landet? :O

habukaz - Ej medlem längre2008-03-05 15:21
Antal inlägg: 98

Jag har arbetat inom både styckeri-, rökeri-, mathandel- och restaurangbranschen, och myrans exempel för en bara att minnas hur snuskigt det var där också.

Eminenta rätter som "golvmarinerad kassler", "flugkryddad köttfärs" och "mögelavborstad fläskfilé" var en del av det upplevda äcklet. Inget jag är stolt över men det har ju lärt en själv att vara noga med det jag köper in. Man får vara glad att magen klarar så pass mycket som den faktiskt klarar.

Hade inget med tråden att göra, men ville nämna det i alla fall.

falafelibröd2008-03-05 16:35
Antal inlägg: 782

Sett till myrans första inlägg om sitt ex så tyckte jag bara att det med den öppna skithusdörren var det jobbiga. Jag ser det som en självklarhet och lyx att man hemmavid ska kunna få rapa efter maten utan att det gör ngt. Självklart gör man det inte bland folk eller på restaurang och så. Men hemma där får man vara precis hur man vill, det är min fristad där alla krav utom mina egna försvinner.
Det är tur att jag och min pojkvän är lika på det sättet :)

Däremot så verkade myrans ex föräldrar vara lite väl, så nja, där håller jag med att det bara var för mkt.

mjulven2008-03-05 17:28
Antal inlägg: 156

Jag har förträngt dom, fungerar bättre

Kristin_L - Ej medlem längre2008-03-05 18:55
Antal inlägg: 15

Hade en pojkvän en tid på gymnasiet som var några år äldre än mig och alltid ringde varje morgon innan han gkick till jobbet "bara för att han ville höra min röst", han jobbade skift och började 05.00 på morgonen.... Han blev inte långvarig direkt....

mamman - Ej medlem längre2008-03-05 19:00
Antal inlägg: 6379

Snäll kille!!! Du försov dej ju inte i alla fall....

Fånmåne - Ej medlem längre2008-03-05 20:05
Antal inlägg: 1035

Egentligen är jag nog inte tillåten att skriva i denna tråd, då jag är singel sedan födseln, men... en gång i tiden var jag råkär i en tös, som senare visade sig vara raka motsatsen, till den jag trodde att hon var. Bara så att ni vet, och inte ligger sömnlösa inatt och funderar över varför inte denna charmiga, unga man, inte skrivit i denna tråd.

NoXlady - Ej medlem längre2008-03-06 13:39
Antal inlägg: 330

mitt ex..som lyssnade på sin mamma och vägrade flytta ihop med mig, för hans mamma ville han skulle bo hemma hela livet...tillochmed när han skaffar fru och barn, ska de alla bo ihop..*suck*..jag stod ut i 3år! men ja, jag gjorde slut för ½år sedan.. hahah borde gjort det tidigare. Sen ville han aldrig gå ut och såna saker, skulle jag gå ut på krogen med tjejerna tyckte han att det var konstigt, och att jag förmodligen letade efter någon annan..

Optima2008-03-06 20:49
Antal inlägg: 237

Okej, jag kan bjuda på...

...killen som reciterade en lista över de, enligt honom, snyggaste tjejerna i staden. Jag fanns inte med, vilket han förklarade med att "du är inte snygg, men du är ju i alla fall rolig."

...killen som var så överdjävulskt svartsjuk att han vid ett tillfälle låste in mig. "Av misstag", hette det sen.

...tre killar som kallat mig fel namn.

...killen som frågade om han fick byta till mitt efternamn efter att vi bara varit tillsammans i några månader.

Fast jag har ju träffat fina killar också! En brukade lägga ut små lappar till mig, i stil med en skattjakt, när han var tvungen att fara till jobbet innan jag hade vaknat. Så då kunde jag inleda morgonen med att följa lapparna som kunde leda till att han spelat in mitt favoritprogram kvällen innan eller ordnat till min favoritfrukost eller satt ihop en spellista med mina favoritlåtar på datorn et c.

myran_64 - Ej medlem längre2008-03-06 20:53
Antal inlägg: 3157

Gjorde du inte det då?? =) du är ju singel ju *S*

Ett annat av mina ex envisades att pussas med öppen mun, på kinden, på armen, på handen, på munnen och överallt. Lite äckligt faktiskt. En puss har man ju munnen stängd för det är ju vid kyss man ska öppna den, eller hur?? Hur kul är det att bli blöt på kinden/handen av en riktig "bebispuss" men från en vuxen? *ryser*
Vart ganska kortvarigt det också, för han förstog inte vad jag menade när jag sa till honom!

Öronpropp - Ej medlem längre2008-03-06 21:30
Antal inlägg: 8

Var det efter honom eller rednecken du blev flata?

systerrebell2008-03-06 23:13
Antal inlägg: 427

jag kan bidra med killen som trodde sig vara vampyr (på riktigt). han blev inte heller långvarig.

oeronbarn - Ej medlem längre2008-03-07 00:18
Antal inlägg: 2288

vilka hemska sugmärken du måste haft

mick_e 2 - Ej medlem längre2008-03-07 06:03
Antal inlägg: 120

jag var ihop med en tjej som alltid flörtade med andra, alltid ville synas, alltid ville "veta" att folk ville ha henne bara för att det kändes så bra att vara attraktiv och när jag fick nån beundrare(vilket var jävligt sällan) så fick jag nog höra att jag va en otrogen idiot...

Semt - Ej medlem längre2008-03-07 08:12
Antal inlägg: 30

Häftigt att det är mest tjejer som skriver. Men de är ju duktiga på att säga vad de vill så att de inte träffar på sådana hemska grabbar.. eller vänta nu.. ni är dåliga på att kommunicera?

zimba - Ej medlem längre2008-03-07 08:28
Antal inlägg: 2256

Nej då vi är inte dåliga på att kommunicera. Däremot glömmer vi ibland bort att vi pratar med en man och glömmer då bort att ni inte har förmågan att förstå det uppenbara. Som i Myrans fall att man måste tala som till en 4 åring.
" Var snäll att stäng dörren när du bajsar, för jag vill varken se eller höra det"

Som tur är finns det en och annan kille som inte är på grottmänniskonivå.
;)

grönöga - Ej medlem längre2008-03-07 16:06
Antal inlägg: 5570

Jag var tillsammans med en kille som var sjukligt sotis.
Jag har alltid varit social och utåtriktad och tyckt att det har varit kul att träffa och lära känna nya människor, men det var en fullständig omöjlighet när jag var tillsammans med honom. Sa jag så mycket som hej till en annan kille så var han övertygad om att jag ville hoppa i säng med vederbörande, tja .. det räckte med att någon sa hej till mig så blev det samma reaktion.
När han började bli våldsam sa jag stopp, det blev droppen som gjorde att jag tog mig samman och dumpade honom. Han tyckte inte att han slog, "lavetterna" skulle bara få mig att "vakna" ... Huua vilka människor det finns.

MellonCollie2008-03-09 22:17
Antal inlägg: 102

Mitt första förhållande (högstadiet) med en kille som senare visade tecken på allvarliga psykiska störningar, typ kluven personlighet. (Inte diagnostiserat, bara min egen bedömning.)

En kort "fling" med en kille som då funderade på att gå med i AFA, men senare blev övertygad nazist.

Ett tvåårigt förhållande med en kille som blev rasist & Sverigedemokrat.

Men alla var jättemysiga när vi var ihop så det var ju lugnt då.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?