Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| monk - Administratör | 2008-03-16 16:39 | |
![]() | Både nya meddelanden och ev. inloggade kompisar signaleras fortfarande på startsidan... :) | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:39 | |
![]() | www.youtube.com/watc...PT QqoTpxV4 Nya grejer forsar fram, varje sekund. Jag får inte lugn och ro en enda stund. Varfö måste alltid allting ändras? I bordet slår jag näven och höjer rösten, även... Refräng: Jag vill ha det som det va', för nu är allting så förbryllande. Jag vill ha det som det va', och inget nytt som kommer kryllande. Jag vill ha det som det va', för allting nytt är så förvillande. Jag står till tänderna i alla trenderna. Jag vill ha det som det va', så att jag fattar vad som händer mig. Jag vill ha det som det va', och inget nytt varhelst jag vänder mig. Jag vill ha det gamla vänliga, tydliga, vanliga... Jag vill ha det som det va'. Shake it boys! Vi vill ha det som det va'... Det vill jag... Kan det inte bara få va' som det va'. Så vi hinner skaffa oss, vad vi ska ha. Hitta inte på nå't nytt och knepigt. Istället för en dator ge oss en konservator. Alla ni som hittar på, gör inte det. Låt oss vara, lämna oss en stund i fre'. Kan ni inte hitta på nå't gammalt, som går att föreslå oss. Det växer mossa på oss... Refräng: Jag vill ha det som det va', för nu är allting så förbryllande. Jag vill ha det som det va', och inget nytt som kommer kryllande. Jag vill ha det som det va', för allting nytt är så förvillande. Jag står till tänderna i alla trenderna. Jag vill ha det som det va', så att jag fattar vad som händer mig. Jag vill ha det som det va', och inget nytt varhelst jag vänder mig. Jag vill ha det gamla vänliga, tydliga, vanliga... Jag vill ha det som det va'. Det vill jag ha... Kör: Vi vill ha det som det va', vi vill ha det som det va', vi vill ha det som det va'... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:40 | |
![]() | Jättetjusigt!!!! Ser mycket proffsigt ut och efter ett tag känns det som hemma!!! | |
| Riverpoet | 2008-03-16 16:43 | |
![]() | Den är ju ganska lik så. Alles gut. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:43 | |
![]() | Kan bara hålla med mamman ett jättebra jobb...grabbar;) | |
| skogstorparn | 2008-03-16 16:44 | |
![]() | hm.. funkar inte att klicka på en länk i ett inlägg ,som är till en sida på beta.. | |
| odin - Administratör | 2008-03-16 16:45 | |
![]() | Ja gamla länkar funkar inte, man får stå ut :-) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:46 | |
![]() | Jag är inne i giraffen och i "mina kompisar" är mitt namn med ljusblått, men två i min kompislista är i krokodilen och de är också ljusblå.... Bug? att ha olika färger på de olika rummen är bra om man kollar kompislistan och snabbt vill se var kompisarna är.... | |
| Jesper M | 2008-03-16 16:46 | |
![]() | är det jag som fått ett ögonfel eller blir bokstäverna fetare i det senast lagda ordet? har det varit så innan? kan bara se standard på rulltoppen. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:46 | |
![]() | Är det totalt genomomöjligt att få tillbaka de gula kuverten....? Eller i alla fall något som lite tydligare aviserar att man fått mail? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:49 | |
![]() | och jag kommer inte in på ett endaste spelrum...sitter bakom en brandvägg?? | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:50 | |
![]() | min moster hade det problemet också... on ringde och vi satt och kollade... vet inte vad hon gjorde, men hon kom in på nåt sätt till slut | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:51 | |
![]() | Rensa cacheminnet bara. | |
| monk - Administratör | 2008-03-16 16:53 | |
![]() | vita_syrener: du måste rensa cachen i din webbläsare om du har problem med spelrummen. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:54 | |
![]() | och hur gör man då ;) | |
| odin - Administratör | 2008-03-16 16:56 | |
![]() | Se här: www.bnl.gov/itd/weba...rC ache.asp mamman: vi bestämde oss för att inte ha olika färgkombinationer där, svårt att komma ihåg dem i alla fall. Med många spelrumsdjur blir det för komplicerat. Jesper M. låter konstigt med fetare bokstäver, får kolla | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:57 | |
![]() | är väl lite korkad som inte begriper..;) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-03-16 16:57 | |
![]() | En klar förbättring! Skönt att texten blivit lite större också. | |
| odin - Administratör | 2008-03-16 16:58 | |
![]() | Jesper, du har ögonfel :D Angående rullningstoppen så står det på vår to-do att fixa det igen. vita_syerenes. www.bnl.gov/itd/weba...rC ache.asp kolla där, är på engelska, säg till om du behöver mer hjälp | |
| Jesper M | 2008-03-16 17:00 | |
![]() | fan också! skulle intre druckit den där sista romen igår :) | |