Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lyle | 2008-03-22 11:16 | |
![]() | BÄH, hur orkar man göra det här egentligen, jaja... 1. Går i nian på grundskolan 2. Musik, scrabble, resa, TV-spel 3. Liberal 4. Indiskt, libanesiskt, smarriga grytor & goda köttbitar 5. ojojoj... nej det går inte att svara på 6. Sover 7. Tokyo (ska kanske dit i sommar), Australien 8. mysig & varm 9. rätt dåligt självförtroende & dålig förlorare 10. Genom en kompis 11. Stör? Diggar med såklart! 12. Det mesta förutom Amy Diamond och Korn 13. Scrubs, Robins, Simpsons, Seinfeld 14. Vet inte, fikar kanske ohälsosamt mycket 15. Ingen speciell anledning, gå in i mitt spel så får vi se om jag startar :) | |
| Bergatroll | 2008-05-02 10:59 | |
![]() | 1. Sysselsättning? Tekniker på stort stålverk, om några månader student. 2. Intressen? Spela musik, läsa böcker, se film och tv-serier, Yoga. 3. Politisk inriktning? Grön 4. Så här brukar min middag se ut: Mycket kyckling 5. Favoritplagget/en: Jeans & T-shirt 6. En ledig dag gör jag helst... Spelar nyckelharpa/vevlira/det som är nämast. Titta på 16 avsnitt av The office. 7. Dit vill jag gärna resa Indien, Irland, Frankrike, Nya Zeeland 8. Min bästa egenskap Ärlig och eftertänksam 9. Min sämsta egenskap Mindre bra på kallprat och ofta vilsen på sociala tillställningar. 10. Hur upptäckte du betapet? Kompis som tjatade har jag för mig. 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... Somnar ilsken och skriver ett argt blogginlägg dagen efter. Smaka på den du! 12. Lyssnar helst på... Folkrock (Garmarna, Hedningarna, Big Fish) Folkmusik (Ranarim, Väsen) Metal (Amorphis, Eluveitie, Nile) 13. Bästa TV-programmen? Lost, Heroes, Twin Peaks, The Office, Carnivale 14. Mina laster/måsten? Godis 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... Så jag får träna! | |
| Miss_jk | 2008-05-02 11:05 | |
![]() | 1. Jobbar med fakturahantering 2. Fotboll, umgås med vänner och familj, resa 3. Blå (Moderat) 4. Något vällagat nuförtiden. Duger inte med korv och mackisar längre... 5. Mina nya skor 6. Solar på balkongen 7. Sydamerika, Asien (där jag inte vart, och helst ingen annan heller= 8. Snäll och omtänksam 9. För snäll och omtänksam ibland 10. Jobbarkompis 11. Bankar i väggen (Gjorde jag senast igår) 12. Rammstein och Ramones 13. Efterlyst, Insider 14. Rökning, kaffe, choklad, tvångstankar 15. För att du kommer nog att vinna | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-02 11:17 | |
![]() | 1. Sysselsättning? Jobbar med utvecklingstörda barn. Men ska skola om mej till hudterapeut. 2. Intressen? Läsa, promenera, träffa vänner, party, resor 3. Politisk inriktning? Vänstern 4. Så här brukar min middag se ut: Vällagad husmanskost 5. Favoritplagget/en: Jeans, kjol 6. En ledig dag gör jag helst...Tar hand om mej själv och avslutar dagen med goda vänner. 7. Dit vill jag gärna resa: Jamaica 8. Min bästa egenskap: Ärlig, trogen vän, en bra mamma. 9. Min sämsta egenskap: Hetsigt humör(men det går snabbt över) 10. Hur upptäckte du betapet? En vän tipsade mej. 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... Lyssnar och kollar om det är en fest som jag kanske kan få va med på;-)) 12. Lyssnar helst på... Allätare men mycket vismusik. 13. Bästa TV-programmen? Dokumentärer. 14. Mina laster/måsten? Snus!!!!! 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... För att ge mej glädjen att få piska er!!;-)) | |
| mn7 | 2008-05-02 11:29 | |
![]() | 1. Går i grundskolan, 7:de klass 2. Sporta och dansa 3. What? 4. Lugn och stillsam 5. Klänning 6. Sitter och spelar betapet ;) 7. Till Grekland, Kos. Annars Spanien 8. Rolig 9. Blir lätt förbannad 10. Genom min lärare som tipsade 11. Är nog inte vaken då så mamma eller pappa får göra något åt saken, Zzzz 12. Sibel och Amanda Jenssen :D 13. Ugly betty och top model :P 14. Måste spela betapet varje dag ;) 15. Ja du.. för att jag kommer äga dig? | |
| KajanA | 2008-05-02 11:33 | |
![]() | 1. Jobbar som AD på en reklambyrå. 2. Mina intressen är musik, träning, reklam och design, fest! 3. Politisk färg är gröd. 4. Är sjukt kass på att laga mat så det blir mest nåt på vägen hem. 5. Jeans, sneakers, nån träningsjacka, basketlinne eller tischa. 6. Tar det lugnt, grejar, äter gott, träffar nån, chillar, tar en promenix. 7. Jag vill alltid tillbaks till New York. 8. Utåtriktad, sprallig och snäll. 9. Otålig, rastlös och kass på att ta kritik. 10. Min förra pojkvän tipsade mig om Betapet. 11. Om grannen spelar hög musik somnar jag gott, för då vet jag att jag har en innestående på honom :) 12. Lyssnar helst på hiphop och gammal soul. 13. Har ingen TV så det blir mest film och serier typ Family Guy. 14. Min last är nog jackor, fan va jag köper jackor. 15. Jamen det vore väl trevligt. | |
| Suds McDuff | 2008-05-02 11:51 | |
![]() | 1. Sysselsättning? - Student. På SLU inom 'trädgård'. 2. Intressen? - Musik, sitta vid datorn typ. 3. Politisk inriktning? - Ingen. Totalt ointresserad av politik. Förut tillhörde jag dock naivvänstern. 4. Så här brukar min middag se ut - Äter grymt mycket mackor. Ofta spaghetti och köttfärssås också. Äter aldrig färdigmat. 5. Favoritplagget/en - Just nu, kortbyxor och t-shirt. 6. En ledig dag gör jag helst... - Tar det lugnt, går på en promenad kanske. 7. Dit vill jag gärna resa - Kalifornien. 8. Min bästa egenskap - Snäll o go 9. Min sämsta egenskap - Kan ibland vara dålig på att lyssna. 10. Hur upptäckte du betapet? - Blev tipsad av en kompis. 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... - Bryr mig inte. 12. Lyssnar helst på... - House 13. Bästa TV-programmen? - Kollar inte på tv. 14. Mina laster/måsten? - Jadu... 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... - Om du vill ha ett luftigt och utbyggt spel, spela med mig. Inga låsningar här inte. | |
| Damage | 2008-05-02 12:01 | |
![]() | 1. Sysselsättning? Kör truck på ett lager 2. Intressen? Musik, foto och beta 3. Politisk inriktning? Törs inte säga det här! 4. Så här brukar min middag se ut: Så enkel som möjligt. 5. Favoritplagget/en En slapp t-shirt och kjol 6. En ledig dag gör jag helst... Ingenting. Förutom att sitta och beta! 7. Dit vill jag gärna resa Trinidad & Tobago 8. Min bästa egenskap Generös 9. Min sämsta egenskap Svartsjuk 10. Hur upptäckte du betapet? Genom en vän 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... Ingenting 12. Lyssnar helst på... Pop 13. Bästa TV-programmen? Dom som får mig att skratta högt! 14. Mina laster/måsten? Rökning, färdiggjord bearnaisesås! Mm.. 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... Jag är en generös spelare, som alltid ger min motspelare en chans. Ligger motspelarna under mycket, så ger jag dom en öppning! | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-05-02 12:13 | |
![]() | 1. Sysselsättning? - Fritidspedagog 2. Intressen? - Musik, fotografera, böcker, film 3. Politisk inriktning? - Höger 4. Så här brukar min middag se ut - Ofta kyckling eller fläskfilé. Soppor och olika sallader står högt i kurs just nu 5. Favoritplagget/en - Jeans och topp 6. En ledig dag gör jag helst... - Hälsar på kompisar eller päronen, shoppar, promenerar, fotograferar. Ofta hamnar jag här... 7. Dit vill jag gärna resa - Peru, Nya Zeeland, Kina 8. Min bästa egenskap - Ställer upp för allt och alla när som helst 9. Min sämsta egenskap - J-ligt lättirriterad bilförare :( 10. Hur upptäckte du betapet? - Blev tipsad av en motspelare på "den andra sajten" då det började kosta där 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... - Det händer aldrig nuförtiden. Skulle väl banka i väggen omifall. 12. Lyssnar helst på...- Musik - allt och hela tiden! (Nej, nu ljög jag - inte dansband och improvisationsjazz). 13. Bästa TV-programmen? - Desperate Housewives, One Tree Hill, Vänner, Tredje klotet från solen, CSI, Cityakuten, Så ska det låta, Sing a long... 14. Mina laster/måsten? - Kaffe, betapet, godis 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... - Varför inte?? Jag kan både hålla låda och käft. Och jag klagar _aldrig_ på den som inte hejar eller hejdåar :p | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-02 12:13 | |
![]() | 1. Sysselsättning? Studerande på Universitet, 3-barnsmor... 2. Intressen? inredning/möbler, betapet, foto (även om inte tiden finns just nu) 3. Politisk inriktning? INTE blå!!!!! 4. Så här brukar min middag se ut: Jag lagar mat, två av tre barn äter, den tredje "tycker inte om" och petar i maten, om sambon slutar tidigt äter han med oss annars senare... 5. Favoritplagget/en: En jacka jag köpte billigt på H&M (vinterplagg), annars byter jag kläder så jag har inte några direkta favvosar 6. En ledig dag gör jag helst... Pluggar! Är inte ledig! ;-) Kanske målar nåt... en vägg eller en möbel eller så planerar jag renovering (ja, vi har ett gammalt hus) 7. Dit vill jag gärna resa: Utomlands! 8. Min bästa egenskap: Social 9. Min sämsta egenskap: Kan prata lite väl mycket ibland.... 10. Hur upptäckte du betapet? ujuj, det var så länge sen att jag inte kommer ihåg.... 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... Vi är ju ändå vakna så det är väl inga problem 12. Lyssnar helst på... blandad musik 13. Bästa TV-programmen? That 70's show, renoveringsprogram osv.. 14. Mina laster/måsten? Coca Cola zero 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... Det är ALDRIG tråkigt att spela mot mig. | |
| Jollz | 2008-05-02 12:42 | |
![]() | 1. Sysselsättning? Tandläkarstudent på heltid och truckförare på deltid. 2. Intressen? Beta, pubquiz, böcker och diverse ströaktiviteter med goda vänner. 3. Politisk inriktning? ---- 4. Så här brukar min middag se ut: Jag och katten glufsar ikapp framför ett parti Beta. 5. Favoritplagget/en: Min garderob är karaktärslös men välsittande, blir antagligen ett par sköna jeans om jag måste välja. 6. En ledig dag gör jag helst... En ledig dag efter en långperiod av plugg/jobb, ligger jag nog bara och gottar mig hemma på sofflocket. En ledig bland lediga dagar, hittar jag på något skoj med vänner. 7. Dit vill jag gärna resa: Tonga och gärna en tur runt i staterna. 8. Min bästa egenskap: Social 9. Min sämsta egenskap: Kan vara vara väldigt envis... 10. Hur upptäckte du betapet? Var medlem på Ordspel för en härrans massa år sedan, slutade som många andra då de började ta betalt. En vän tipsade mig om Beta för något år sedan. 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... Störs inte av höga ljud, oavsett om jag är vaken eller sover. 12. Lyssnar helst på... Ska jag välja något hårdare idag blir det Tool, något lite mjukar blir det Ray Lamontagne. 13. Bästa TV-programmen? Det mesta från HBO de senaste 10 åren och fortfarande, Black Books!. 14. Mina laster/måsten? Snus =/ 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... För att jag nyligen gått över till standardspel och inte riktigt acklimatiserat mig, lätta rating poäng med andra ord ;) | |
| Jollz | 2008-05-02 12:45 | |
![]() | härrans :( | |
| mirna | 2008-05-02 12:57 | |
![]() | 1. Sysselsättning: Arbetar på dagis 2. Intressen: Vänner, familj, film, volleyboll, musik och annat skoj. 3. Politisk inriktning?: --- 4. Så här brukar min middag se ut: Brukar vara ätbar, oftast. 5. Favoritplagget/en: Klänning, i ur och skur :) 6. En ledig dag gör jag helst...: Inget vettigt förmodligen. 7. Dit vill jag gärna resa: Bila genom USA, helst med någon som har körkort... 8. Min bästa egenskap: Envis 9. Min sämsta egenskap: Envis 10. Hur upptäckte du betapet? Minns knappt. 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande...: Inget, är vaken då. 12. Lyssnar helst på...: Oj, så mycket...White Stripes, Band of Horses, Cherry Ghost, Arctic Monkeys, Bowie, Hellström, As tall as lions, Coconut Records mm...dvs indie. 13. Bästa TV-programmen? Frasier, Little Britain och Vänner 14. Mina laster/måsten? Choklad, lätt :) 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig...: För att jag har blivit rätt värdelös på senare tid, så jag är lätt att vinna över :) | |
| Helena79 | 2008-05-02 12:59 | |
![]() | 1. Sysselsättning? -Läkarsekreterare. 2. Intressen? -Spelar innebandy, beta, film, böcker, tv-spelsnörd. 3. Politisk inriktning? Passar på den. 4. Så här brukar min middag se ut: -Nåt som går fort att laga, äter med pojkvän. 5. Favoritplagget/en: Jeans 6. En ledig dag gör jag helst: Pysslar hemma eller umgås med vänner/pojkvän 7. Dit vill jag gärna resa: Till värmen. 8. Min bästa egenskap: Social o glad. 9. Min sämsta egenskap: lättretlig o tjurig när jag är hungrig. 10. Hur upptäckte du betapet? Spelade mycket alfapet o sökte på google efter det.. 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande: sover vidare.. 12. Lyssnar helst på: Min systerdotter när hon jollrar.. 13. Bästa TV-programmen? Desperate housewives. 14. Mina laster/måsten? Coca Cola beroende. 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig: För att jag kan både prata o spela samtidigt! :) | |
| RågiRyggen | 2008-05-02 13:03 | |
![]() | 1. Sysselsättning? Sjukskriven 2. Intressen? Musik, Dator, Festa 3. Politisk inriktning? Ingen 4. Så här brukar min middag se ut? Mackor med kaviar 5. Favoritplagget/en? Svarta jeans, svart t-shirt 6. En ledig dag gör jag helst...? Sitter och lyssnar på musik 7. Dit vill jag gärna resa? Något varmt land bara 8. Min bästa egenskap? Inget 9. Min sämsta egenskap? Mycket, Trött, Lat, Tråkig 10. Hur upptäckte du betapet? Kommer inte ihåg 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande...? Spelar högre! 12. Lyssnar helst på...? Hårdrock, Psykadelisk Rock m.m rateyourmusic.com/~Lifelo ver 13. Bästa TV-programmen? Arkiv-X 14. Mina laster/måsten? Röker, Snusar, Super för mycket 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig...? Gör det inte | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-05-02 13:05 | |
![]() | 1. Sysselsättning? Poet, musiker, montör av solcellspaneler, och säkert nåt annat som jag inte kan komma på just nu 2. Intressen? Musik, ord, film, kultur, och annat smått o gott 3. Politisk inriktning? Vänster 4. Så här brukar min middag se ut Så enkel som möjligt 5. Favoritplagget/en Det som är bekvämt 6. En ledig dag gör jag helst... Ta det lugnt? 7. Dit vill jag gärna resa Sydamerika, södra Europa, till Jumperflickornas land 8. Min bästa egenskap Enligt ryktet en god lyssnare 9. Min sämsta egenskap Jag har rätt många... men låg självkänsla kanske räknas? 10. Hur upptäckte du betapet? Jag minns inte, det är som ett tag sen... 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... Det beror på om jag jobbar vid det angivna klockslaget, eller försöker sova då jag ska upp i gryningen... 12. Lyssnar helst på... Bra musik, som visa och rock och folkmusik och sånt 13. Bästa TV-programmen? Twin Peaks, Rescue Me, Lost, Sopranos 14. Mina laster/måsten? Tro mig, ni vill inte veta ;) 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... För att ni med största sannolikhet kommer att vinna mot mig, då jag är i en personlig svacka sedan en tid tillbaks | |
| Köp en lott - Ej medlem längre | 2008-05-02 13:43 | |
![]() | 1. Arbetsskygg 2. Fotboll, film och öl 3. Saknar 4. En burk vita bönor i micron 5. Mina Tottenhamtröjor 6. Läs intressen 7. Japan 8. Har väl humor skulle jag tro 9. vidrigt dålig förlorare 10. kommer inte ihåg 11. Går dit. Eller är tyst och ger tillbaka dubbelt dagen efter. 12. Allätare, allt från noicegrind till hiphop 13. south park 14. öl och kuksugning 15. Det bör ni undvika | |
| Alvas pappa | 2008-05-02 14:02 | |
![]() | betapelare lite närmare varandra! 1. Sysselsättning? Arbetsledare 2. Intressen? Sport och kärlek 3. Politisk inriktning? Lite vriden åt vänster 4. Så här brukar min middag se ut: aptitlig 5. Favoritplagget/en Jeans 6. En ledig dag gör jag helst... Ser på idrott el umgås.... 7. Dit vill jag gärna resa Thailand igen.... 8. Min bästa egenskap Ödmjuk 9. Min sämsta egenskap Tålamod 10. Hur upptäckte du betapet? minns inte 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... absolut ingenting 12. Lyssnar helst på... Lite av varje 13. Bästa TV-programmen? Falcon Crest 14. Mina laster/måsten? kämpar mot snusintag(tjurskallen vinner) 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... För att jag spelar som en gentleman....... Välkommen ! | |
| cutie8 - Ej medlem längre | 2008-05-02 14:15 | |
![]() | 1. Sysselsättning? pluggar till översättare 2. Intressen? musik o film. vänner. familj 3. Politisk inriktning? ingen alls! 4. Så här brukar min middag se ut: lax, ris och grönsaker 5. Favoritplagget/en: baggy och linne 6. En ledig dag gör jag helst... ingenting 7. Dit vill jag gärna resa: överallt 8. Min bästa egenskap: alltid glad 9. Min sämsta egenskap: envis 10. Hur upptäckte du betapet? kompisar 11. Om grannen stör mig med hög musik kl. 23.00 en vardag så gör jag följande... ringer på o säger till speciellt om jag har tenta.... 12. Lyssnar helst på...det mesta 13. Bästa TV-programmen? hmm.. finns många 14. Mina laster/måsten? ha mobilen med mig 15. Därför ska ni spela betapet mot just mig... ingen aning... try me! | |
| Villse | 2008-05-02 14:27 | |
![]() | 1. Sjukpensionär. 2. Mina djur, natur, skriva, allt slags handarbete. 3. Neutral. 4. Laxgryta med mathavre el.Quinoa, kycklinggryta. 5. Byxor. 6. Är ledig jämt, tränar mycket....... 7. Californska viken. 8. Empatisk. 9. Otålig. 10. Genom en kompis. 11. Ringer störningsjouren. 12. 60-70-80-talsmusik. 13. Prison break, Animal planet. 14. Lite av ett kontrollfreak. 15. Hälsar, tackar,. | |