Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 988 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kwilan | 2008-03-23 21:14 | |
![]() | oceano, jag gottar mig inte i allt elände som händer, hur många gånger ska jag behöva säga det? :P JA NoXlady så tycker jag man borde läsa vad TS (hahaha) nu har att säga med tråden, alltså rubriken säger oftast inte allt. Nu ska jag äta en kladdkaka :) | |
| NoXlady - Ej medlem längre | 2008-03-23 21:17 | |
![]() | se, det är nästa stora händelse för dig. Smaklig kladdkaka | |
| NoXlady - Ej medlem längre | 2008-03-23 21:18 | |
![]() | och vad är TS? | |
| kwilan | 2008-03-23 21:20 | |
![]() | TS - trådstartare, ja den smaka riktigt bra oh nu ska ja spela kort me min tjej :) | |
| kwilan | 2008-03-23 21:23 | |
![]() | Sakoline, tokyo kan även dem drabbas, men om man ska se tillbaka på statistik och så är faktiskt en stor jordbävning något man väntar på i kalifornien, det har liksom varit lungt där en längre tid så det är snart dags för plattorna att röra sig :() | |
| sakoline | 2008-03-23 21:31 | |
![]() | kwilan: Otäckt. men kolla pp´p Hockeyhjärtan nu eller spela med tjejen :) | |
| kwilan | 2008-03-23 21:54 | |
![]() | vaaa? :P pp´p Hockeyhjärtan?? hahaaha fattar nada | |
| sakoline | 2008-03-23 22:13 | |
![]() | men kolla på skulle det stå, ts. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-03-24 02:33 | |
![]() | Nästa stora händelse är när det kommer fram att det är Bush som har iscensatt 9/11 och att det bara var en ursäkt för att gå in i Oljeparadiset å roffa åt sig. Loose change second edition heter filmen alla ska se. Redan nu är det 1/4 av amerikanarna som är övertygade att det inte står rätt till. Och jag är helt övertygad! | |
| Torsken12 | 2008-03-24 02:42 | |
![]() | "kom igen nu vad blir nästa STORA rubrik i tidningen?" ..Före eller efter Goran o Annelie Rydé? | |
| fansattra | 2008-03-24 05:08 | |
![]() | Men jag fattar fortfarande inte varför en STOR världshändelse ska vara negativ? För att "alla" ska läsa om det i tidningen? Vem bestämmer vad som är "världen"? Kvinnorna i urtidsindianstammen på Borneo? Hutuer och Tutuer? Eller analfabeter i Kurdistan? Men Ok - negativa världshändelse: Serbien vs Kosovo, tror det smäller där snart - Fast Charlotte nästanVinterdäck kommer dit! | |
| kwilan | 2008-03-24 09:54 | |
![]() | Okej sakoline,tb, men vad är hockeyhjärtan då? Uffe, den teorin är givetvis möjlig, men tror du verkligen Bush är så kallhjärtad så han offrar 3000 amerikaners liv för att få mer makt/olja? fansattra, jag har definerat vad jag menar med STOR världshändelse, du får bläddra tillbaka några sidor och läsa... | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-03-24 11:54 | |
![]() | nästa stora händelse är att sveriges regering vinner ca 100 miljarder på världens största lotteri och faktiskt väljer att satsa dem på folket istället för på sig själva. | |
| manne00 | 2008-03-24 12:02 | |
![]() | Michael Moore dör av fetma kanske? Eller att han iscensatt 9/11? | |
| Tarfala | 2008-03-24 12:04 | |
![]() | Vad sägs om ett snitt på mellan 1000-2000 avlidna/dag sedan 2003? Men din definiton av världshändelse sträcker sig enbart till västvärlden misstänker jag, Darfur pågår och sträcker sig långt bortom dina våtaste terroristdrömmar. Vad tycker du, ska vi klassa det som en periferi ickehändelse eller kanske sätta saker och ting i perspektiv till varandra? | |
| Palini | 2008-03-24 12:19 | |
![]() | Terrordåd under OS. Menar ni OS i Peking? Peking som är huvdstad i Kina, de vidöppna svängdörrarnas land, utan snut i varje knut? Nej, jag tror inte riktigt det, va...=) Nej, nästa stora händelse är nog att min son lär sig att säga "Bajen är bäst"! =P | |
| kwilan | 2008-03-24 12:32 | |
![]() | Ni som inte fattar vad denna tråden går ut på kan ju starta en ny som kan heta nåt i stil med "små händelser STORA rubriker".. Att din son, Palini, lär sig säga "Bajen är bäst" lär ju inte beröra fler än dig och och kanske din fru/sambo, eller om ni nu är separerade, din sons mamma. Jag syfta på händelser där många människor omkommer under samma tragiska händelse, T.EX.: En tsunami, En Jordbävning, En terrorattack, Ett kometnedslag, En orkan osv.. inte att kändisar dör av fetma eler att era söner o döttrar lär sig prata punkt slut. | |
| Palini | 2008-03-24 12:36 | |
![]() | Problemet är defintionen av "stor händelse" är hyfsat subjektivt. Du kanske skulle ha haft ett bättre namn på tråden i stil med: "Nästa stora katastrof där X antal människor omkommer." Letar du efter en ny Nostradamus, eller? | |
| manne00 | 2008-03-24 12:36 | |
![]() | Hade man vetat det så hade man inte varit inloggad på Betapet. Inbördeskrig i Ryssland. Militärt våld i Serbien/Kosovo. Jordbävningar i USA eller Japan är väl det som jag kan komma på. | |
| Tarfala | 2008-03-24 12:40 | |
![]() | Det där med folkmord är fortfarande inget du tycker är en stor händelse? | |