Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pintorp - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:26 | |
![]() | GrandWazoo: Avundsjukan på vårt lyckliga förhållande lyser igenom. Var lite mer öppen i fortsättningen. Gör om, gör rätt. | |
| daner00 | 2008-03-28 01:27 | |
![]() | håller med wazzoo, pintorp gör inte om gör rätt från början! | |
| neali | 2008-03-28 01:29 | |
![]() | Ohlalala.. haha.. ne inte bara kvinnans bröst är vackra ... | |
| Pintorp - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:30 | |
![]() | Här öppnar man hela sitt hjärta och så får man bara spott och spe för det. :( Fast du är soet ändå, GrandWazoo. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:32 | |
![]() | Jag venne, men håller med den vettiga bruden i tråden som äcklas av ammande kvinnors tuttar i offentliga sammanhang - klart man äcklas, bara för att saker är naturliga betyder inte att man ska hävda sig genom att blotta dem! Bara för att det är naturligt att kissa behöver man inte göra det mitt på Plattan. Fast vissa gör det, hm, men ni hajar va. I sammanhanget tänker jag förstås på barnets bästa. Såklart. Dagens tendens att dra med sig ungar vart man än går gör mitt lagom medicinska sinne oroat, jag ser framför mig skri, bakterier, mjölkstank och annat otrevligt som lätt kan undvikas bara man pallar sin rumpa ut i naturen istället för att häcka med barna på svettiga, ohygieniska kaféer. Och varför killar dras till bröst? Jo, de saknar ju egna. Och trygghet, jajjemen. Blu. Nu lägger jag mig. | |
| GrandWazoo | 2008-03-28 01:32 | |
![]() | puss puss! | |
| neali | 2008-03-28 01:36 | |
![]() | vad handlar det om nu då?? | |
| GrandWazoo | 2008-03-28 01:39 | |
![]() | Vi pratar nog om tuttar fortfarande. Kramerikas tuttar i alla fall. | |
| MissT | 2008-03-28 01:40 | |
![]() | Känns som det hela har spårat ur lite... Saknar svar på vad killar föredrar när det gäller de kvinnliga brösten. Jag skiter i om det finns idiot män som försöker amma sina ungar med nån äcklig sörja som kommer ur deran manstuttar för det är då inget nyttigt som kommer ur dem... | |
| HoneyBadger - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:40 | |
![]() | Äppelkatten skrev "bara för att saker är naturliga betyder inte att man ska hävda sig genom att blotta dem! Bara för att det är naturligt att kissa behöver man inte göra det mitt på Plattan" Bara för att det man är van att säga neger ska man väl inte insistera med att fortsätta säga det när det har blivit ett kränkande ord? Det som känns naturligt behöver inte vara rätt!? Syftar på dina inlägg om rasism! Åter till ämnet, till farsan som ammade ungarna, tack för att du fick mig att spy upp maten jag pröjsade 150 kr för! Fyfan, vidarebefodra aldrig dina synder till dina 3 söner! | |
| HoneyBadger - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:41 | |
![]() | Jag gillar mellanbröst, inte för fasta, inte för hängande. Men sen beror de ju också på vem de sitter på. Feta brudar passar inte i små bröst och oftast vice versa! | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:42 | |
![]() | det kvinnliga (och kanske manliga då)bröstet är ju bland annat så att säga en ersättning för navelsträngen och således en länk till tiden då vi var utan medvetande och skuld (eller känslan av densamma), för inte att kalla det edens lustgård. bröstet är något väldigt fint tycker jag. mmm bäbisdrömmar | |
| MissT | 2008-03-28 01:43 | |
![]() | HoneyBadger som är så duktig på att diskutera, lätta ditt hjärta och berätta vad du gillar för typ av bröst. Du måste väl ha en favorit bland alla variationer eller?? | |
| HoneyBadger - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:44 | |
![]() | skrev precis! | |
| MissT | 2008-03-28 01:44 | |
![]() | Tur att man i alla fall är proportionelig då ;) hahaha | |
| Pintorp - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:44 | |
![]() | HoneyBadger: Det är tyvärr redan försent. Äldste sonen Julius har redan fortsatt i sin fars fotspår. Han och hans pojkvän fick hem sin nyadopterade son igår. | |
| HoneyBadger - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:45 | |
![]() | ska ändra lite i mitt inlägg för att vara politiskt korrekt: "välfyllda rundare med större ben brudar" | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:45 | |
![]() | franska bröst! | |
| HoneyBadger - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:45 | |
![]() | lol pintorp, it´s a mess | |
| Kramerika - Ej medlem längre | 2008-03-28 01:46 | |
![]() | Det är inte mitt fel att ni är inskränkta människor. Jag tänker försvara min rätt att amma mina barn, var jag vill och hur länge jag vill. Men för att svara på MissT(roende frikyrkliga homofob), jag gillar utseendet på mina egna bröst. Jag har C-kupa och är stolt för det. | |