Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 82 |
Mobilspel
Pågående | 20 458 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-03-29 00:46 | |
![]() | En BorderCollie,,,så bra på att valla,,,så det är bara att slänga ut ett par skidor så är de klara på ett kick! | |
piggelin88 | 2008-03-29 01:12 | |
![]() | Nej men jag har två katter. Katter är mycket goare än hundar och om någon säger emot kan jag gärna ge massa för och nackdelar:) | |
UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-03-29 01:22 | |
![]() | Håller på dig jag,,Katter är störtsköna... | |
TheSuperbug | 2008-03-29 01:27 | |
![]() | Hemma hos mig tassar en liten katt runt tillsammans med min femåriga tik Lisa, som är en fd gatuhund från Rumänien. Hon är troligen en blandning av Border Collie, tax samt någon spetsras, men jag kan inte vetra säkert, bara gissa efter hur hon ser ut... :) För övrigt kan jag rekommendera fler att adoptera en fd gatuhund. De är oerhört kärleksfulla (mer än andra hundar, upplever jag det som) och väldigt tacksamma över att ha fått det så bra efter att ha bott på gatan och (knappt) överlevt på sopor och matbitar de lyckats tigga ihop. De kan dock vara lite mer krävande i början än en hund från Sverige, eftesom de kan ha olika trauman med sig i bagaget, särskilt de lite äldre hundarna. Organisationerna kontrollerar dock att hundarna som kommer hit inte är aggressiva eller på annat sätt inte kan bo i familj, så man behöver inte vara orolig på det viset. Jag kan tänka mig att det är ungefär som att ta in en omplaceringshund: de behöver lite extra trygghet och konsekvens för att känna sig hemma, men efter ett tag blir de minst lika underbara som andra hundar. Ha det bra med era små (och stora) vovvar och älska dem så mycket in orkar! :) | |
Jaap | 2008-03-29 21:14 | |
![]() | En cavalljer king charles hanne på 10 månader (ruby). 10 månader och värdens gladaste vovve:) | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-03-29 21:20 | |
![]() | Min älskade jack russel hanne på snart 5 år (harry) Har delad vårnad om honom;-)) | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-03-29 21:21 | |
![]() | Har två kissar som är vuxna och en kissebäbis på 9 dagar... Blir med pudel (toy eller dvärg) så snart det finns en. En kompis har kennel och vi blir fodervärdar vid tillfälle. Weimarander är sååå fina, tycker jag. Guldens och labbar är fina och bra i lynnet, men man måste tänka på motion och mat för dom... AVSKYR feta hundar som knappt får motion!!! | |
knobben100 | 2008-03-29 21:31 | |
![]() | en lhasa apso o pudel blandning, och en lhasa apso o bichon frise blandning | |
gigan | 2008-03-29 21:44 | |
![]() | mamman Det är knappast hundarnas fel om dom är feta, men tyvärr är det många som inte får den motionen som dom behöver... | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-03-29 21:46 | |
![]() | Nja, det var nog det jag menade... ofta är det människor som vill ha en hund och väljer labbe för att de är snälla och trevliga, för att sedan skita i motion eller lära dom tigga vid matbord osv.... Tycker väldigt sällan illa om hundar, men om deras ägare ibland.... Tycker mer synd om hundarna | |
Nannie - Ej medlem längre | 2008-03-29 21:50 | |
![]() | Boxer är överlägset den finaste och mest ståtliga hund jag vet. Har haft fyra boxrar under min barndom/ungdom. Hade gärna haft en nu med men det går inte, jag får nöja mig med att gosa med mina föräldrars lilla boxertik Liiza och min systers stora maffiga boxerhane Zacco. | |
tvesovla | 2008-03-29 21:54 | |
![]() | Har en labrador på snart tre år, han käkar allt från trosor till morgonrocksband - dvs. allt. | |
Sugarpop | 2008-03-29 21:55 | |
![]() | Dobermann! Har man en gång haft en dobbis vill man inte ha nåt annat! Någon har en gång sagt att en Dobermann är som en Ferrarri, svårt att lära sig att bemästra, men sen oslagbar =) | |
Snurt | 2008-03-29 21:58 | |
![]() | Nej. Ingen hund. | |
gigan | 2008-03-29 22:01 | |
![]() | Har haft 2 st Nova scotia duck tolling retriever (tollare) och nu funderar jag på att köpa en valp, hur mysiga som helst... | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-03-31 00:14 | |
![]() | Neeeeeeeeeeeej och åter nej. skulle aldrig falla mig in att anskaffa en ät och bajs-automat på 4 ben. | |
The_Viking | 2008-03-31 00:35 | |
![]() | Jag har en blandras på 5år, blandning mellan Tax och jack russel terrier. Jag vill även ha en Rhodesian Ridgeback för dom är helt underbara. | |
däbus | 2008-03-31 00:39 | |
![]() | Japp, har uppfödning av Newfoundlandshundar, har 5 st svarta goa björnar | |
Vocca | 2008-03-31 05:01 | |
![]() | Håller med om att Dobermann är underbara, har haft flera stycken (fött upp några kullar), men har bytt ras. Har nu 2st Parsonstikar, som är underbara. Är uppväxt med hund och katt. | |
Torasin | 2008-03-31 05:56 | |
![]() | Jack Russel-tik på 14 veckor (underbart söt) och ibland en stor och ståtlig schäferhane på 6 år. Voff? | |