Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 365 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vigdir | 2008-04-13 20:36 | |
![]() | Som flera sagt: Plockandet är det värsta! Och det måste man ju dessutom göra precis jämt, plocka undan dagens post, dotterns leksaker, skor, prylar, pryttlar... Det finns inget slut! Diska är inte roligt, men uthärdligt och då och då avkopplande. Dammtorka är trist, dammsuga ok. Däremot gillar jag den städdel som innefattar vatten, så jag gillar faktiskt att torka golv, putsa diskbänken och städa badrummet. (Dvs _vårt_ badrum, där det städas ofta och noga!) Men som någon klok skrev ovan - det märks att det var en ickestädande person, troligtvis man, som skapade toalettstolens alla vinklar och vrår! Roligast av allt är att putsa fönster!!! Myran - du skulle sett min lägenhet när jag flyttade in. Eller rättare sagt, den var en sådan som du redan städat... Det växte lager med vattenalger på toalettens baksida! ISCH! | |
| emmylicious | 2008-04-13 20:56 | |
![]() | usch. dom som flyttar in i den här lägenheten om två veckor kommer komma till ett rent paradis :P har aldrig städat så här noga i hela mitt liv. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-13 21:02 | |
![]() | myran - ca 140-170 kvm beroende på hur man räknar.... Du är sååå välkommen (dock är soffan ny så här finns inga snorkråkor) | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-13 22:23 | |
![]() | hmm, då måste vi vara minst 3 stycken och det tar nog 1-2 dagar *s* Annars är det ju ganksa trevligt när man står och vädrar soffkuddar och dom är lite stela i ena ändan, liksom... (jag antar att det inte är mamman eller pappan i familjen utan deras 12 åriga son, som inte verkar förstår bättre) | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-04-13 22:35 | |
![]() | Myran. Vilken firma? :D Jag har flyttstädat studentkök en gång. Det var inte roligt men efter det tål jag fanimej ALLT. Vi hittade bland annat en julskinka och det var midsommar då vi städade... Den såg ut som ett stort varigt lår. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-13 22:41 | |
![]() | *S* Usch Yaya, vad äckligt.. Efter att ha städat folks toaletter, badrum, skafferier och kylskåp i flera års tid så är man van vid det mesta. Är inte speciellt kräsmagad av mig och det kanske är tur det.. JAg är egen Yaya, och anställd =) Kör eget dom gångerna jag känner att jag hinner och orkar, annars får företaget dyka upp. Faen Mamman du bor ju i djupaste skogen, går det farabara vägar dit upp eller måste man ta skotern? =) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-14 00:12 | |
![]() | Vi kör släde efter isbjörn..... | |