Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:24 | |
![]() | (brukar dock iNTE slänga fram pattarna, men har överlevt hittills) | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:25 | |
![]() | yaya Haha ja jag fattar inte heller. Vart i dalarna är du från? stone hmm det där med pattarna. Nu hajjar jag varför jag blev nekad ett jobb. Hade jag inte tänkt på tidigare. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:26 | |
![]() | Säter. Fast jag har bott i Borlänge en sväng också. Du? | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:28 | |
![]() | yaya aha på mentalsjukhuset =) kan också ses som en merit =) Falun, men har kille i Avesta så det blir en del av det med =) | |
| Uffetuffe | 2008-04-14 22:29 | |
![]() | Jag har en stor näsa,,,det är en för del. | |
| emmylicious | 2008-04-14 22:30 | |
![]() | Jag flyttar till Fagersta i helgen... För övrigt så var mitt kön väldigt fördelaktigt när jag gick gymnasiet eftersom jag gick i en klass med 16 killar så alla lärare tyckte alltid bäst om mig för jag var snäll, lugn och skötsam. | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:32 | |
![]() | uffe ja i rödluvan och vargen var det en fördel =) | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:33 | |
![]() | emmy vi hade inga killar i klassen =) Hade varit kul att se lite trikåer men icke då | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:43 | |
![]() | Äppelkatten, nu är det så att det hör till god sed att läsa ursprungsinlägget innan man diskuterar. ;) "Känner ni att ni har några fördelar för att ni är män/kvinnor, ..." | |
| Uffetuffe | 2008-04-14 22:48 | |
![]() | Ballerina En för del...en del i fören | |
| Ballerina | 2008-04-14 22:50 | |
![]() | jag har stora pattar men det ser jag inte som en fördel :P | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:51 | |
![]() | Jag har små pattar det ser jag som en fördel, inte andra. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:56 | |
![]() | Jag kan odla polisonger! Iofs så har, efter 24 år, endast höger växt fram, lite halvtaskigt, men inom en tio år så ska ni allt få se en skepparkrans! | |
| stonehuggery | 2008-04-14 23:03 | |
![]() | och jag klarar av att göra en bra brazilian wax utan att slita bort en pung i rycket! ^^ | |
| annapee | 2008-04-14 23:09 | |
![]() | haha, vad jag kom att tänka på ett mejl jag fick för länge sen nu.. ta det med en nypa salt gott folk:) Det är kul att vara tjej! Vi kom av Titanic först. Vi lider inte av för tidig utlösning. När vi köper en vibrator är det glamoröst, när en man köper en uppblåsbar docka är han patetisk. Vi ser bra ut i vår pojkväns kläder medan han ser ut som en idiot i våra. Vi kan gråta för att slippa fortkörningsböter. Taxibilar stannar för oss. Män dör tidigare så vi håvar in pengar från livförsäkringen. Gratis drinkar. Gratis middagar. Gratis bio. Du fattar- Vi kan krama våra vänner utan att de undrar om vi är homosexuella. Vi kan krama våra vänner utan att VI UNDRAR om vi är homosexuella. När det gäller storlekar vet vi SANNINGEN. Vi är inga svin om vi har sex med någon och inte ringer dagen efter. Kondomer har ingen betydelse för vår sexuella njutning. Vi behöver inte fjärta för att roa oss själva. Om vi är otrogna mot våra äkta män eller pojkvänner tror folk att det beror på att vi blivit känslomässigt försummade. Vi undrar aldrig om HANS orgasm var äkta. Vi kan gratulera en medspelare utan att behöva röra hennes arsle. Vi behöver inte så ofta kontrollera om våra könsdelar är på plats. Om vi är korkade kommer det ändå finnas folk som tycker det är gulligt. Vi har en ursäkt att vara en riktig bitch minst en gång i månaden Vi kan prata med det motsatta könet utan att fantisera om hur de ser ut nakna. Vi besväras inte av homosexuella kypare. Vi kommer aldrig att ångra att vi tog hål i öronen. Allt vi inte orkar göra, säger vi att vi inte kan. Det finns alltid en hjälpande man i närheten. | |
| Uffetuffe | 2008-04-14 23:11 | |
![]() | Bra att skriva i sitt CV | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-14 23:17 | |
![]() | hahahaha | |
| stonehuggery | 2008-04-14 23:29 | |
![]() | anna: Fast.. Det är ju ganska ofta som man tänker av kläderna på den mannen man pratar med ändå.. ^^ ..Men det är alltså en manlig grej att göra? Damn! | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-04-14 23:30 | |
![]() | E Solu: "Känner ni att ni har några fördelar för att ni är män/kvinnor, blonda, brunetter, mörkhyade, kommer från rika familjer...etc?" | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-14 23:32 | |
![]() | Tjejer gör men erkänner inte så scchhh :P | |