Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 20 061 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-06-16 22:11 | |
![]() | jag gav min brorsa disktrasor, svampar och en diskborste i julklapp. haha! dock va det döskalle tryck på dom..men de uppskattades inte iallafall :p | |
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-06-16 22:22 | |
![]() | Jag fick en blus av en rätt nyingift tjej i vår släkt....Blusen var väl ok, men i den skulle det var typ två bomber a´la Dolly Partons ....och jag som bara har två små äpplen. Vi hade setts tidigare, så hon visste hur jag såg ut....och jag har fått fler galna grejer av henne senare också...... Hon skulle gjort mig så glad om hon kom med konsums rosor för en femtilapp nästa gng, om hon nu måste ha med sig nått. Blommor tror jag är alltid uppskattat. Och kan aldrig bli fel. Vad säger ni? | |
| Teppy | 2008-06-16 22:25 | |
![]() | men orka få blommor jämt då.. | |
| jejeje - Ej medlem längre | 2008-06-16 22:25 | |
![]() | Jag fick en pingvin av min pappa en gång som var ett ljus. Pingvinen alltså inte pappa. Han var skitstolt. Vi tände det senare på kvällen. Jag blev glad när det brann upp. | |
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-06-16 22:28 | |
![]() | Hellre det Teppy än två storlekar för stora plagg som jag fått...tycker jag...men klart jag förstår vad du menar. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-16 22:29 | |
![]() | Blommor är alltid roligt att få.. | |
| jtops | 2008-06-16 22:29 | |
![]() | Första inbetalningen på TV-licensavgiften är riktigt sur att få. 150:-/månad resten av livet, jävla moralister. En fin kontring är att ge bort ett husdjur till någon som inte vill ha. Hund passar bra. | |
| zmiley | 2008-06-16 22:31 | |
![]() | Hade mina barns mamma varit medlem här hade hon säkert berättat om disktrasorna hon fick på mors dag senast. De var skitläckra med små tänkvärdheter av typen "gråt inte över spilld mjölk". | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-16 22:32 | |
![]() | Jag blir alltid fånigt superglad av att få blommor. | |
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-06-16 22:33 | |
![]() | Jag med:)) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-16 22:33 | |
![]() | Jag var påväg att ge en hamster till ex:et som inte gillade presenter, tyvärr hann jag skvallra innan jag skred till verket. D.v.s, jag blev alltså stoppad i mina fantastiska planer. | |
| mimmipigg1 | 2008-06-16 23:36 | |
![]() | Min sämsta julklapp var en telefon. Det var min dåvarande sambo (presentgivaren) som ville ha den, inte jag ; hmmmm | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-16 23:37 | |
![]() | hehe sånt är surt, få ngt givaren önskat sig. Mina syskon har satt det i system. Nu behåller jag alla mysko prylar bara för att. | |
| nystan1 | 2008-06-17 11:22 | |
![]() | Jag fick en servis av mina föräldrar i julklapp när jag var elva år. Den var dessutom ful, så när jag flyttade hemifrån skänkte jag bort den till räddningsmissionen. Usch så otacksamt.. | |
| Era2 | 2008-06-17 11:36 | |
![]() | Jag har något i nivå med trisslotterna, fast lite mer användbart möjligen... En kompis till mig fick som barn varje år ett julklappspaket på posten från mormor och morfar. Det innehöll alltid toalettrullar. Använda sådana. De tänkte nog att barnbarnen skulle bygga något med dem. Kanske när de var små men knappast i tonåren... Undrar om det var värt portot? | |
| lelleli | 2008-06-17 11:38 | |
![]() | Fick ett jättefint glittrigt och jättestort påskägg av min annars så snåla och inte så kärleksfulla mormor när jag var liten. Blev verkligen skitglad- tills jag öppnade det... Ett par ullstrumpor var som låg där på botten.. | |
| konstantine | 2008-06-17 11:49 | |
![]() | för några år sen fick jag ett par turkosa blom-örhängen av en mina kompisar. o jag lovar, jag hade inte använt nåt som har med blommor att göra på tio år. man tycker ju att ens vänner borde känna en bättre än så.. | |
| nystan1 | 2008-06-17 11:54 | |
![]() | Haha, nu kom jag på en sak till. Jag brukade få videoband av min mormor och morfar, med tecknade serier som de hade spelat in från Nickelodeon. Ja herregud =D | |
| humor_86 | 2008-06-17 12:05 | |
![]() | meh, tecknade serier är ju underbart...guld värt om man inte har den kanalen :P | |
| hundskallet | 2008-06-17 12:30 | |
![]() | jag fick ett jätte stort fint inslaget paket av min bror en gång. Jag blev jätte glad tills de visade sig att det låg en liten lapp i botten som de stog fuck you på! han och hans kompis hade haft jätte roligt! | |