Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:10 | |
![]() | grönöga som ja skriver jag tycker kvinnan på bilden under tjock är just tjock, tyckte inte jag behövde läga in en bild på en fet kossa (dvs extremt sjukligt fet kvinna som inte innser det sj) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:12 | |
![]() | Guldlock88, du stör dig på att man säger;"riktig kvinna". Hur många tror du stör sig på att "någon" säger "feta kossor" .....? Är det tvunget att uttrycka sig så elakt för att kunna få fram vad man menar? | |
| blå_groda | 2008-04-15 17:12 | |
![]() | Informerar och informerar... det är ju bara ordvrängeri... Om det nu är ditt problem så varför då göra det till allas genom att skriva här? Att stl 32-34 är slut kan mycket väl bero på att det beställs in väldigt få sådana... Tycker du ska oroa dig över dig själv och ditt tänkande istället för överviktigas situation! | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:14 | |
![]() | blå_groda då kanske du ska lägga mer tid på att hjälpa din dotter än att gnälla på mitt tyckande | |
| DeLaEm | 2008-04-15 17:17 | |
![]() | Är inte livet mer än maten och kroppen mer än kläderna? Se på himlens fåglar. De sår inte, de skördar inte och samlar inte i lador, och ändå föder Fadern dem. Är ni inte värda mer än de? Vem av er kan med sitt bekymmer lägga en enda aln till sin livslängd? Och varför gör ni er bekymmer för kläder? Se på ängens liljor, hur de växer. De arbetar inte och spinner inte. Men jag säger er att inte ens Salomo i all sin prakt var klädd som en av dem.... | |
| NadaR | 2008-04-15 17:23 | |
![]() | Guldlock88, du är bara en liten flicka i huvudet.Riktig kvinna bli du kanske aldrig.Den dag du bli fet kommer du att ta livet av dig. Och fet blir du av all godis som du stoppar i dig idag,och får celluiter av.Socker är storsta boven.Är 57 år och stolt att vara kvinna | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:25 | |
![]() | Jag har en väninna vars mor är svårt sjuk och går på kraftiga mediciner. Medicinerna är ett tvång, dvs om hon vill leva ... En sorglig bieffekt av medicinerna är dock en mycket kraftig viktökning, en ökning av det slaget som inte går att banta ner pga att den är orsakad av medicinen. Den här kvinnan är ca 3 ggr större en den bild du visar som exempel för "tjock". Och jag lovar dig, hon VET att hon är tjock. Att hon sen utöver allt annat hon är drabbad av ska behöva få blickar och spydiga kommentarer när hon är ute .... OCH behöva läsa på forum som detta att hon är "en fet kossa" det är mer än någon skulle behöva bli utsatt för! För du har väl förstått att det finns "riktiga" människor bakom alla nicken här? | |
| Lionnea | 2008-04-15 17:26 | |
![]() | Kan vi inte be en kvällsbön om att Guldlock råkar ut för både fetma, bristningar och celluliter pga hennes påhopp och avsky mot alla som inte passar in i hennes kroppsideal och kläder i strl 34-36? Det skulle jag tycka va humor :) DeLaEm, du kanske kan leda kvällsandakten? | |
| therese_83 | 2008-04-15 17:30 | |
![]() | Jag är med på den bönen! Hoppas hon blir fet och att alla kläder är i storlek 32-36 när hon ska handla nya kläder för att hennes nuvarande kläder är för små. Får hon se hur kul det är! Tro mig jag vet, tjocka människor är VÄL medvetna om hur de ser ut. Vissa kan göra något åt det, vissa försöker och försöker men går inte ner mer än kanske max 10 kg! Alla är vi väl riktigt kvinnor, med eller utan bristningar och celluiter? | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:30 | |
![]() | Iofs så måste jag hålla med om att det är fett irriterande med "en riktig kvinna"-snacket i teve/tidningar etc. Jag gillar vackert retusherade bilder. Och för bristningar, celluliter etc finns det nåt som heter förlåtande pojkvänner. Men tidningar säljer och är alltså sex, och sex ska för alltid vara ungt. Whatever! Allt är fan snyggt i rätt belysning. | |
| therese_83 | 2008-04-15 17:31 | |
![]() | Och det är som att säga att kvinnor med glasögon är inga riktigt kvinnor. Skaffa linser! | |
| NadaR | 2008-04-15 17:36 | |
![]() | Jag är också sjuk, har oppererat ryggen fyra g. äter starka morfin tableter steloppererad och med åtta titan skruvar i längryggen.Det är svårt med vikten,men jag har kontrol.Är inte fet kossa utan tvartemot vacker KVINNA | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:39 | |
![]() | Buuhuu ingen gillar mig för jag är fri ifrån celliluter o bristningar ooo no snyfft. Jag är så pantad för att jag är glad att jag inte har de. De är mitt fel att alla unga flickor får anoroxia. O till råga på allt bär jag glasögon ååå fruktansvärt. Jag tycker inte som alla andra må jag brinna i helvetet. Och till er andra. När ni vaknat ur eran drömm och återgår till THE REAl LIFE hoppas jag att ni inser vad jag menar | |
| Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-04-15 17:42 | |
![]() | Antar att de flesta önskar sig en vacker kropp utan bristningar och celluliter och valkar. Och visst ska man ta hand om sig och sköta om sin kropp. Men jag måste ändå säga att efter att fyra bekanta gått bort alldeles för tidigt i olika cancersjukdomar är jag väldigt nöjd och tacksam över att jag får vakna varje dag och vara frisk. Min kropp har en och annan skavank...men so what? Den fungerar alldeles utmärkt. Jag kan gå långa promenader, cykla, dansa, njuta av sex....Och en och annan man verkar också tycka att min kropp duger bra. Mitt tips till dig Guldlock är att spendera mindre tid framför spegeln och gå ut och njut av livet...Saker och ting kan ta slut fortare än man tror. | |
| lovesick_ | 2008-04-15 17:43 | |
![]() | Guldlock88, sag att du skamtar? Att det du skriver egentligen inte alls ar vad du tycker i verkligheten? Blir ju radd........... | |
| tatte | 2008-04-15 17:48 | |
![]() | det här var alltså inget dåligt skämt? herregud. | |
| tempuhr | 2008-04-15 17:49 | |
![]() | Det luktar troll. Så korkade människor finns väl inte på riktigt?! *hoppas* | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 18:00 | |
![]() | Vill gärna ha förklarat för mig vad som är korkat med att vara nöjd över att inte ha celluliter? | |
| Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-04-15 18:09 | |
![]() | Ingen här har sagt att du inte ska vara nöjd med din kropp men du ska kanske finslipa på tekniken att uttrycka sig på ett ödmjukt och sympatiskt sätt. Det är lätt hänt att man uppfattas som korkad när man skriver saker som att "kvinnan är som fulast när hon fött barn". | |
| Guldlock88 - Ej medlem längre | 2008-04-15 18:16 | |
![]() | vadå de är ju sant kroppen blir fulare när man fött barn sån är naturens lag | |