Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| barbi | 2008-04-16 19:50 | |
![]() | o ja kan ju säga att du ser skit bra ut o verkar vara hur snäll o go:=) | |
| Ballerina | 2008-04-16 19:57 | |
![]() | barbi hmm att ständigt få höra att man är vacker behöver inte alltid vara positivt. Det beror lite på vem det kommer ifrån och om det finns någon åtanke, rätt så ofta är det folk som tutar eller visslar åt mig och det ser jag inte som något positivt utan har antagligen med mitt långa blonda hår att göra, myten sitter kvar om den lätttillgänliga blondinen ;) Men från mig så får du gärna ta åt dig, annars skulle jag bli ledsen :=) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-04-16 19:57 | |
![]() | Jag har varit skitsnygg och jag har varit skitful, och en massa nyanser däremellan. Måste säga att jag trivs bäst med att som nu vara alldaglig och totalt intetsägande utseendemässigt. Har märkt att folk har svårt att ha förutfattade meningar om mig då, och därför har de lättare att se mig för den jag är efter en stunds "lärakännande". Folk hör vad jag säger i mycket större utsträckning numera och verkar faktiskt slappna av inte försöka spela roller för egen del heller. Å andra sidan kan ju allt ovanstående vara rent önsketänkande.. :) | |
| Ballerina | 2008-04-16 19:58 | |
![]() | dahlgren jag håller med. smink är kul, men det får inte bli ett måste för att känna sig vacker :P | |
| dahlgren_ | 2008-04-16 20:02 | |
![]() | Ballerina Ne, det är så sant! Och jag tror nog att jag fastnat lite i det träsket.. inte bra | |
| TuvaP | 2008-04-16 20:05 | |
![]() | rädd för o bli vacker:=) japp *rädd* för bli vacker vill inte bli snygg.. blir ju mörkrädd när man ser hur dom *snygga* beter sig:(( p.s tycker att man ska vara nöjd me sig själv o skita i va alla andra anser/tycker är vackert snyggt men men de e bara va ja tycker:=) Sven Gun 2008-04-16 00:06 att vara snygg betyder tyvärr ofta att man är blåst kanske inte blåst, men man saknar en viktig del i alla fall det ser man om man tittar på trådar här zimba 2008-04-16 00:07 Du ÄR vacker barbi! Verkar till att vara det på insidan också! barbi 2008-04-16 00:08 åå tack zimba:=) de värmde! barbi 2008-04-16 19:49 oki tack ballerina de är alltid kul o få hör att man är vacker de händer inte ofta Jag förstår inte ditt resonemang? Först vill du inte bli vacker och sedan tackar du för att folk tycker det? Uppmärksamhetssökande eller vad? Ps. Du ser bra ut - men varför starta en tråd för att säta att du inte vill bli och sedan blir glad över orden, det övergår mitt förstånd!!! | |
| Ballerina | 2008-04-16 20:06 | |
![]() | dahlgren Jag sminkade mig varje dag när jag gick på gymnasiet mest för att vi stod face too face med speglar hela dagarna. Hade svårt för att koncentrera mig på dansen om jag inte hittade ögonen hihi. Nu sminkar jag mig jätte sällan mest för att jag inte orkar, men jag håller med om att det är estetiskt och kul :P | |
| MissT | 2008-04-16 20:08 | |
![]() | TuvaP är du naken på din bild? Vågad, kvinnlig och snygg! | |
| dahlgren_ | 2008-04-16 20:08 | |
![]() | Ballerina Ja.. Jo, man vill ju inte va osminkad inför kunderna heller :P Ojoj, nu måste jag iväg.. Kul att prata lite i alla fall! ha det :) | |
| Nettepette | 2008-04-16 20:10 | |
![]() | Ok..... Om det inte är viktigt att se bra ut, varför inte lägga ut den absolut fulaste bilden på sig själv? Hajar noll..... | |
| MissT | 2008-04-16 20:13 | |
![]() | Nettepette vet inte vem du syftar på men vem vet det kanske är allas fulaste bilder vi ser ;) | |
| Snoosy | 2008-04-16 20:15 | |
![]() | och som vanligt dVb, så blandade du in dig själv i tråden ;) Vad ska man säga.. | |
| Ballerina | 2008-04-16 20:15 | |
![]() | Man brukar ju säga att en bild säger mer än 1000ord. Men en bild kan vara väldigt falsk också :P | |
| barbi | 2008-04-16 20:22 | |
![]() | ja har abslut inge bra bild på mig här på beta de kan alla se de ser ut som ja har jätte finna på näsan:=))) tuva självklart tackar ja om nån tycker att ja ser bra ut men ja skrev att JAG inte vill bli snygg om man blir anorlunda som person hoppas du försår hur ja tänker | |
| TuvaP | 2008-04-16 20:34 | |
![]() | MissT: Tack så mycket, det var länge sedan jag var här så jag mindes inte att jag ens hade det som en avatar någonstans. Dock tror jag att jag ska byta! :D | |
| Ballerina | 2008-04-16 20:36 | |
![]() | Tuva Nej ha kvar den, mysigt med lite vågade bilder ;) | |
| TuvaP | 2008-04-16 20:36 | |
![]() | barbi: Aha, men det är en helt annan sak! :) Jag förstår hur du menar/tänker! ^^ | |
| TuvaP | 2008-04-16 20:37 | |
![]() | Ballerina Usch, jag känner inte mig bekväm med den längre - förut tyckte jag det var en kul grej att tänja lite på gränserna, men nu... :-S | |
| Nettepette | 2008-04-16 20:37 | |
![]() | Jo hoppsan, MissT..... :-) | |
| Ballerina | 2008-04-16 20:41 | |
![]() | Tuva man ska ha den bild som man känner sig bekväm med, men jag diggar den i alla fall :) | |