Spelrum
| Giraffen | 52 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 86 |
Mobilspel
| Pågående | 19 799 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Candee | 2008-05-19 23:19 | |
![]() | Ja, jag känner igen mig i många av drömmarna..har även drömt liknande som du Miss T. Har drömt om att min son förvandlats till någon slags monster och många drömmar om där jag eller någon anhörig dör på ett grymt sätt. Sambon blev ihjälhuggen av en björn..och den drömmen var så verklig. Ne..undrar vad det är som sätter igång sånt här..kan det vara stress, ångest, sjukdom..ja, ja vet inte..men obehagligt är det. Skönt ändå att veta att man inte är nåt freak som drömmer så här...hihi..då är jag iaf inte ensam..:) | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-19 23:20 | |
![]() | DennisPlz, men det är väl självklart att det alltid finns en fullständigt rationell förklaring till allt hjärnan ägnar sig åt, du har helt enkelt spenderat för lite tid i Amsterdam redlight :) | |
| Dyslekso | 2008-05-19 23:26 | |
![]() | Jag brukar drömma om att jag spiller lite nykokt ris på köksgolvet, och att några riskorn fastnar under strumpan. Vaknar alltid vrålande och våt av svett. | |
| Candee | 2008-05-19 23:48 | |
![]() | Varför det Dyslekso..? Det finns ju tvättmaskin för smutsiga strumpor..? | |
| le-lou | 2008-05-20 01:51 | |
![]() | oceano, jag gör tydligen samma som du gör, pratar, gapar och har mig. Min mamma brukade säga (när jag bodde hemma) att det låter som det ligger en demon och sover i mitt rum huga :/. Ibland vaknar jag tom av att jag pratar eller skriker så högt. Minns inte ofta drömmar, men när jag minns de så är de så sjuka så det finns inte. | |