Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2008-04-18 13:46 | |
![]() | Your answers suggest you are a Realist Jag försökte för en gång skull göra det jag tycker är svårast i såna här tester. Verkligen tänka på hur jag ÄR istället för hur jag skulle vilja vara. Så jag tror det stämmer fair enough. | |
| Dyslekso | 2008-04-18 13:50 | |
![]() | Från vad jag läst av dig här, le-lou, så låter det inte som ett så oväntat alternativ.:) (Bara vi talar tyst om andar och spöken.) :) | |
| Utan Pardon - Ej medlem längre | 2008-04-18 13:50 | |
![]() | Resolver * Good at getting to the heart of a problem and quickly finding a solution * Make rational decisions using the facts available * Think of themselves as understanding, stable and easy-going * May focus on short-term results and lose sight of the big picture | |
| le-lou | 2008-04-18 13:54 | |
![]() | Dys hehe ja det där är min spirituella sida (läs: mörkrädd och harig). | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2008-04-18 13:57 | |
![]() | Jag blev en "big thinker" och känner igen mig. | |
| Ulle74 | 2008-04-18 13:57 | |
![]() | Your answers suggest you are a Nurturer - Care for the important people in their lives - Strive for harmony and avoid confrontation - Think of themselves as gentle, conscientious, and mature - May have trouble making decisions that could hurt others Oj så det stämmer. =) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-04-18 14:19 | |
![]() | Jag blev en Counsellor. "Counsellors have a natural understanding of human relationships and the complexities of life, which they use to help others. They search for meaning in everything and develop complex insights." egoboost. ;) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-18 14:59 | |
![]() | Counsellor :P | |
| Zizzi | 2008-04-18 15:05 | |
![]() | Counsellor här också :-). Översatt blir det väl Rådgivare? Search for meaning in their life and develop powerful insights Are dedicated to helping others reach their potential Think of themselves as gentle, peaceable and cautious Others may find it difficult to get to know them | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-18 15:05 | |
![]() | placerej.mypersonality.in fo/ - Där blev jag inte samma, dock. För jag antar att jag skulle blivit en "mentor" där, i så fall. Så antingen har jag ändrats sedan jag gjorde det, eller så ger de olika utslag, fast båda bygger på Myears/Biggs (väl?). | |
| Cait | 2008-04-18 15:08 | |
![]() | Innovator | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-18 15:09 | |
![]() | Myers-Briggs* | |
| Persdotter_1 - Ej medlem längre | 2008-04-18 15:24 | |
![]() | Blev en leader... Kanska borde adda det här i mitt cv!? | |
| jansson74 | 2008-04-18 15:24 | |
![]() | Nurturer... Det verkar stämma ganska bra.. | |
| vulcan | 2008-04-18 15:33 | |
![]() | Har ni läst de andra personlighetstypernas beskrivningar och funderat över hur pass väl de stämmer in på er? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-18 15:36 | |
![]() | Resolver Klart det stämmer... om man svarat uppriktigt så speglar ju resultatet åtminstone vem man (tror att man) är...! | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-04-18 15:36 | |
![]() | Min passade väldigt bra faktiskt, blev förvånad. När jag har en liten svacka brukar jag typ rensa i lådorna och ordna mina pärmar, t.ex. ; ) Och jag föredrar en mindre cirkel av vänner, och kan uppfattas som svår att lära känna. Eller hur, vulcan? Hehe... jag ska faktiskt komma på IRL scrabble! | |
| Dyslekso | 2008-04-18 15:42 | |
![]() | vulcan: mjo, det fanns faktiskt en hel del av alternativen jag inte tyckte passade så bra. Visst kunde det vara lite mer exakt - men jag skulle ändå inte säga att det är horoskopklass på omdömena. Är du Leader, förresten?:) | |
| vulcan | 2008-04-18 15:43 | |
![]() | Wow, efter ett halvår typ! :) Du är hursomhelst mer än välkommen, när det nu än blir. Nu ska man bara se till att få dit Dyslekso också så är lyckan nära nog fullständig. Jag tycker iofs att Myers-Briggs har en del intressant att säga - tror jag skrivit om det i nån tråd här nån gång t.o.m. Det finns dock tendenser till horoskopvarning i deras personlighetsbeskrivninga r. | |
| vulcan | 2008-04-18 15:53 | |
![]() | Nä jag blev en Go-Getter: Summary of Go-Getters Inventive, resourceful problem solvers with a love of life Can be tough-minded when necessary Think of themselves as enthusiastic, determined and alert May become frustrated by rules and routines --- Även om det här testet är inspirerat av Myers-Briggs och bygger på samma typ av "koordinatsystem" med 16 möjliga positioner så är det dock väsentligt enklare än riktiga MB-test. Där är det många fler frågor, en viss "typ" av svar ligger inte på samma position såsom genomgående var fallet här och flera av frågorna är betydligt klurigare att lista ut vartåt de syftar. | |