Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 672 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-22 21:09 | |
![]() | Jodå | |
| Miss_jk | 2008-04-23 06:34 | |
![]() | Sambon och hans kompisar satt här senast i förrgår och pratade om att de kunde tänka sig att kolla på dam-beachvolleyboll. Men bara om dom bytte ut matchkläderna från shorts/cykelbyxor och linne till bikini. =) | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-04-23 07:37 | |
![]() | Damfotbollen har utvecklats kraftigt de senaste åren. Idag matchas de damallsvenska lagen mot 16-åriga elitpojklag - och spelar dessutom helt jämnt mot dessa. Som jämförelse kan nämnas att damallsvenska Malmö FF på 90-talet mötte IFK Malmös 15-åriga pojkar och förlorade med 0-7... | |
| Maybach | 2008-04-23 10:21 | |
![]() | "Men hallå, skärp dig. Herr -och damfotboll ska inte jämföras. Det är som å jämföra en banan å ett äpple. Sen vilket som e roligast "är väl struntsamma." Så man ska tvinga sig själv att se på damfotboll och tycka att det är lika kul som herrfotboll av principsak eller? | |
| Miss_jk | 2008-04-23 13:35 | |
![]() | Rolighetsfaktorn är för mig ganska viktig om jag ska sitta och kolla på det i 90 minuter... | |
| Maybach | 2008-04-23 14:05 | |
![]() | Precis. | |
| Kimissimo | 2008-04-23 15:35 | |
![]() | Damfotboll är ju rent ut sagt bara tråkigt. Såvida man inte har ett alldeles särskilt intresse i damfotboll, så som att man själv är tjej och spelar, att man känner någon i laget eller om man har någon annan lustig attraktion till damfotboll så kan man inte på några grunder säga att damfotboll är i närheten av vad herrfotboll är - om man inte är välditg långsam i sinnet och inte hänger med i herrfotboll. Vare sig i intensitet, styrka, tempo, teknisk färdighet eller storhet. Cheers. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 15:38 | |
![]() | Sist jag såg volleyboll på tvn så hade damerna minibikinis. | |
| Miss_jk | 2008-04-23 15:39 | |
![]() | Men frågan är om det var professionell volleyboll då. Troligtvis inte... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 15:40 | |
![]() | Jodå, någon stor turnering någonstans. Även i OS så är det bikini som gäller, inte shorts.. iofs blandat. | |
| Mårten | 2008-04-23 17:18 | |
![]() | Efter att ha surfat igenom nätets beachvolleysidor verkar det som att bikini är standardklädsel även på OS: www.mortem.se/images...vo lley.jpg Min snabba genomgång har nog ändå fått mig att dra slutsatsen att om man frivilligt kollar på dam-beachvolley för att se naken hud så har man troligen varken internet eller tv1000, eller så har de nyligen infört viktklasser i volleyboll utan att jag vet om det. | |
| Miss_jk | 2008-04-23 17:29 | |
![]() | Mårten, om jag ska vara ärlig så tror jag inte att dom var helt allvarliga i sin diskussion heller... | |
| skogstorparn | 2008-04-23 18:35 | |
![]() | ingen ide att besöka slödderstadion i år ,nu när tom bajen sent om sider fattat att man får ha en målvakt i laget..dom senaste åren har man ju fått sig några goda skratt för entrepengen iaf.. | |