Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 19 651 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Cait | 2008-04-23 12:49 | |
![]() | Grymming Vilken del av din kropp är "förbjuden"? Du får följa med på lägret. Har ingen aning om var det finns men det ska väl inte vara alltför svårt att hitta. | |
Grymming | 2008-04-23 12:51 | |
![]() | Alltså, jag gillar bara tanken på att inte se brösten för ofta. Så när man väl får se dom så blir det nått speciellt. Dom ligger ju lixom inpackade i den där bh:n. Vackra lixom, kvinnliga, ja jag vill lixom inte avsexualisera dom helt enkelt. | |
Cait | 2008-04-23 13:18 | |
![]() | De blir inte mindre vackra eller kvinnliga av att de syns.. och framför allt, om den delen av kvinnans kropp tas ner från piedestalen så kanske kvinnor slipper känna sig så objektifierade och som "bara kropp" när det ska knullas och slickas. Knulla och slicka ska man ju göra för att man har lust att göra det med den personen. Inte för att man blivit visuellt triggad av en förbjuden kropssdel. Det är så ofräscht att villa mystifiera bröst, alla kvinnor har bröst, två stycken dessutom, de är legio... (ja jag vet att vissa blivit av med sina och jag beklagar) Det intressanta med mig är inte mina bröst, och jag kan inte tänka mig att det är det på någon annan kvinna heller även om det finns variation i hur vackra de är. Det är mycket intressantare hur det känns i mig när någon rör vid mina bröst än vilken kulturellt manipulerad visuell stimulans de orsakar i osjälvständiga karlar. För övrigt tycker jag att mammor ska amma offentligt. Sjukt att tycka att det är stötande. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-04-23 13:38 | |
![]() | Grymming, för de som inte har tunga bröst och inte behöver bh, kan bh kännas hindrande och lätt löjligt. Ta på dig en mitella idag och känn om du tycker att det är värt att folk uppmärksammar din arm lite extra. | |
Grymming | 2008-04-23 13:44 | |
![]() | nej givetvis behöver inte alla bh. Och jag har inte sex med en tjej bara för att hon har bröst heller. Jag förstår tanken med att det intressanta är hur det känns i dig när någon rör vid dina bröst. Det håller jag med om. Men det skall ju förhoppningsvis kännas nått för mig med när jag rör vid ett par bröst. Och jag tror inte jag skulle vara lika sugen att ta på ett par bröst som jag sett hela dagen och dessutom sett massa andra bröst guppa runt. Jag kanske är konstig men det är bara min personlila åsikt. För övrigt så ärjag väldigt imponerad hur väl dom två tidagare talarna använder det svenska språket. Det är så korrekt och bra skrivet så ibland är det nästan svårt att läsa. | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-04-23 13:46 | |
![]() | Grymming: Tycker du övriga kroppsdelar blir tråkiga (inkl. ansiktet) bara för man ser dem oftare än brösten? | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-04-23 13:50 | |
![]() | Om man tänder på bh:ar och stödtrosor, ska man definitivt kolla in Home Shops sortiment. Där finns alla varianter av skumgummiskydd, lösgommar och hålfotsinlägg. Jag ska skaffa såna knäskydd som man har när man sover för att inte få liggsår. Tycker de är värda pengarna. Vad kostar en bh eller bikini som inte är anskrämligt ful? Runt 100 om man vill ha en ny. Skulle kunna köpa 50 kilo havre för samma pengar och göra en häst glad. | |
Grymming | 2008-04-23 13:59 | |
![]() | Amen det var väl ett jädra tjat. jag tycker om bröst helt enkelt! Och jag tror att jag inte skulle tycka om dom lika mycket om jag såg dom förjämnan... och ja..jag kan bli trött på ansikten ibland. | |
y not | 2008-04-23 14:08 | |
![]() | jag tycker också om bröst och nakna vackra kvinnokroppar är sexigt. Samtidigt behöver det inte vara det. Jag använder i princip aldrig badkläder och där jag badar gör de flesta andra det inte heller. Kanske bor jag inågonstans i norrland där man tillochmed skulle kunna spela brännboll naken. Allt beror på situationen. Men varför tvinga folk att ha bh om de inte vill? | |
Cait | 2008-04-23 14:15 | |
![]() | Grymming "Men det skall ju förhoppningsvis kännas nått för mig med när jag rör vid ett par bröst." Jag tror ärligt talat att du är porrskadad... Jag försöker inte vara taskig, jag tycker bara du har en sorglig inställning. Du skriver om bröst som om de bestod av annat än mjölkkörtlar, fettceller, lite nipples och annat smått och gott. Behövs ingen mystik. Mystiken finns i mötet mellan två människor. Kan finnas... | |
upa - Ej medlem längre | 2008-04-23 14:19 | |
![]() | Själv tycker jag hjärnan är mer mystisk än bröst. Men den får man ju heller aldrig se så.... | |
Ballerina | 2008-04-23 14:22 | |
![]() | upa hjärnkirurger får nog se en del. Skulle jag behöva bli så jag blir av med min hjärnfobi nån gång =) | |
Sara016 | 2008-04-23 14:27 | |
![]() | Det jg funderar över är mer: VARFÖR är det så viktigt att avsexualisera kvinnobrösten? | |
Jollz | 2008-04-23 14:28 | |
![]() | Det känns som att vissa hoppar på Grymming i onödan. Antingen har ni missförstått hans poäng fullständigt eller så ignorerar ni den, hittar på en egen åt honom och argumenterar/ventilerar gentemot den. | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-04-23 14:41 | |
![]() | Jag vill absolut inte avsexualisera bröst!! Va fan det e ju grymt sexigt med kvinnobröst och en erogen zon. Det är med bröst som med allt annat i vårat samhälle, ju mer man matas med det ju mindre berör de en. Jag håller mina bröst inlåsta och förpackade och bara vissa får äran att se;-)) Men jag kan sola toppless enskilt och är inte det minsta blyg eller skäms på nåt sätt över dom. Men för den skull e dom inte till allmän beskådan. | |
Bergarn1 | 2008-04-23 14:47 | |
![]() | Cait: Precis, man måste vara porrskadad om man tänder på bröst! det är ju som sagt bara vävnad. Hjärnan är något helt annat, det består ju av så mycket mer än bara fett och mjölkkörtlar. Det är neuroner, gliaceller, astrocyter, podocyter och massa tuffa grejer som påverkar vår sexualitet. Jag menar, egentligen borde vi alla vara bisexuella eftersom det inte är det kroppsliga som spelar någon roll utan mötet med andra människor. Om man hittar någon av samma kön som man passar ihop med på det andliga planet borde det inte spela någon roll om denne har bröst eller inte! | |
Ballerina | 2008-04-23 14:48 | |
![]() | Bergarn Jag är av den uppfattningen att alla är bisexuella :P | |
Bergarn1 | 2008-04-23 14:54 | |
![]() | Sara016:Är inte det självklart?? Mäns fixering av bröst trycker ner kvinnan och skapar ett ojämlikt samhälle. Könsrollerna måste bli så lika som möjligt för att vi äntligen skall kunna leva i total symbios med varandra. | |
oceano - Ej medlem längre | 2008-04-23 14:55 | |
![]() | Faan Bergarn1 vad trist det samhället låter i mina öron. Jag vill ju ha en man inte en jävla kärring att va tillsammans med;-) | |
Jollz | 2008-04-23 14:55 | |
![]() | Är det verkligen något att eftersträva? | |