Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 527 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-04-23 16:05 | |
![]() | snorklan, "Skorpion är jag.. och en till synes hyfsat typisk sån" •Det som gör att astrologi fungerar är att alla är hyfsat typiska | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-04-23 16:05 | |
![]() | Ja, alltså de "bra" grejerna stämmer. De "dåliga" inte. Såklart. | |
| DennisPlz | 2008-04-23 16:18 | |
![]() | Jag är född i stegelhjulets tecken, och lever upp till det. | |
| Intet | 2008-04-23 16:30 | |
![]() | Skytt..det stämde ju sjukt bra in det som stod på den länken! | |
| grusplan | 2008-04-23 16:42 | |
![]() | fisk /njae | |
| Vigdir | 2008-04-23 16:52 | |
![]() | Vattuman - och säger som Zimba: allt det positiva tror jag på, det negativa måste hamnat fel... | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:02 | |
![]() | Åh James Randi, han trodde jag aldrig skulle dyka upp på detta forumet. Tack Vulcan. På fråga 1 svara jag: skytt på fråga 2 svarar jag: är du dum i huvet eller! | |
| Grymming | 2008-04-23 17:04 | |
![]() | jag är Oxe men jag är inte insatt i hur en oxe brukar vara eller ska vara.. | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:05 | |
![]() | "Oxe, kastrerad hane av nötkreatur som är äldre än två år. Oxar har använts som dragdjur i större delen av världen, men har efter hand konkurrerats ut av motorer. En oxe som är yngre än två år kallas stut." Från wikipedia | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:12 | |
![]() | Våg Utmärkande för personer födda i detta tecken är deras känsla för rättvisa och harmoni. De har stort behov av kommunikation och är mycket utåtriktade. Oftast intar de medlande, diplomatiska och sociala positioner då de eftersträvar balans, inte bara för sig själva utan också för alla andra. De avskyr all osämja och gräl. En våg är intelligent och klartänkt, men att snabbt ta ställning är inte vågens starka sida, då han tenderar att noggrant väga både för och emot. Det viktiga för vågen är att ställningstagandet blir rätt. Vågar har jämna temperament och är ofta charmerande och öppenhjärtiga människor. De är livsnjutare och gillar skönhet, avkoppling, mat, dryck och sällskapsliv. Ibland kan livsnjutandet dock övergå i ren lättja. De behöver ofta bli motiverade för att få någonting gjort. Element: luft Kvalitet: ledande Polaritet: positiv Nyckelord: Venus, balans, harmoni, diplomati, sympati, skönhet, konst, charm, lättja och metallen koppar. Positiva karaktärsdrag: behaglig, romantisk, vänlig och diplomatisk. Negativa karaktärsdrag: flirtig och vankelmodig. Människokroppen: diafragma och ryggrad. | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:32 | |
![]() | Vattuman... eller vattukvinna, blir inte det sjöjungfru? Och nej, jag tror absolut inte på astrologi. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-23 17:52 | |
![]() | skorpion och tror inte ett dugg på horoskop!! | |
| le-lou | 2008-04-23 18:19 | |
![]() | Tvilling, och väldigt lik så som de anses vara tydligen. | |
| -Proletären- - Ej medlem längre | 2008-04-23 18:21 | |
![]() | Grejen är ju att attributen som tillskrivs stjärntecken passar in på alla. Man måste vara allvarligt skadad i huvudet om man på allvar tror stjärnorna påverkar ens framtid och egenskaper. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-23 18:24 | |
![]() | Sa aldrig att jag trodde på det;) | |
| y not | 2008-04-23 18:35 | |
![]() | vulcans vedeläggning av horoskop säger ju faktiskt inget mer än att det går att övetyga folk om att ett horoskop är sant. Huruvida vi styrsa av när vi föds eller inte säger ingenting. Jag kan säga att jag inte är helt främmande till att det har betydelse när vi föds, morron eller kväll sommar eller vinter, Jag tror att många sådana saker kan påverka och attman då kan se horoskopet som en kalender snarare än att de olika stjärnorna har en inverkan. Samtidigt kan jag se att det är bra många andra saker som spelar in. Personligen känner jag mig så här års alltid som jag är född i motorsågens tecken med ascendenten i traktorn och månen i elden. Men jag har tre ståtliga vädurar ute i hagen med riktigt mäktiga horn och deras söner och döttrar bjäbbar vilt | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-23 18:40 | |
![]() | Lejon och håller med om allt positivs som tillskrivs MIG på grund av detta. Tycker dock inte att andra lejon lever upp till samma potential som mig. | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-04-23 18:49 | |
![]() | Kräfta Nej Man tror det man vill tro Sanningen är en helt annan Mig vara Anti-religion och anti-horoskop | |
| tuta | 2008-04-23 18:51 | |
![]() | ja e vattuman, e rätt så säker på iaf..o har ingen aning hur "dom" ska vara.. | |
| skrabban | 2008-04-23 18:56 | |
![]() | Jag är Vattuman och jag tror på Horoskop. Det stod i mitt horoskop att jag skulle vinna på nr 7. Jag gick och spelade bingo för att se om det låg någon sanning i det hela. Jag vann en hushållsvåg på nr 7. Det kanske bara var tur. Detta var för många år sedan när man kunde vinna varuvinster. | |