Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 20 199 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
annelille | 2008-04-24 09:03 | |
![]() | ... bor väldigt nära Ge-kås men är inte där så ofta... jag brukar pricka in bra shoppingdagar i januari och februari då det är folktomt, får parkering närmast ingången.... försöker pricka in nån dag före jul också... har handlat de flesta julklappar där de senaste åren... nackdelen är ju att många andra i familjen också gör det så i princip vet man vad som väntar i paketen.... .... det jag handlar mest är hushållsprovianter som fryspåsar, folie, tvättmedel och sånt tråkigt men ack så billigt.... det bästa är att pricka in nån dag före alla får barnbidrag.... denna tumregel gäller dock inte från april-september... det är knökat ändå.... *kredit* is the name.... ... bäst med Ge-kås är barnavdelningen... jag har spanat in mycket billigt där och väntar med spänning att få börja handla... *bebis kommer i aug*..... ha det gott och shoppa lugnt.... *vink*.... | |
le-lou | 2008-04-24 09:34 | |
![]() | zimba haha , nja i diskussioner måhända men jag har tålamod som en ängel om jag kan spara pengar :) | |
catta65 | 2008-04-24 09:46 | |
![]() | År född och uppvuxen i Ullared och sett samhället förändras i takt med att Gekås har vuxit, inte alltid en trevlig syn...Flyttade därifrån och satte inte min fot innanför dörren förrän brorsans tjej drog med mig 11 år senare.... Nu i vår...Måste säga att det har förändrats till det bättre..De har t.o.m kvalitetskläder numera, till lite billigare priser... Kan tänka mig att åka dit igen, får nog be klasskompisen som är delägare att släppa förbi mig i köerna, för fy vad jag hatar köer.:-) | |
Vigdir | 2008-04-24 10:25 | |
![]() | Åk inte dit helgen efter lön och absolut inte helgen närmast barnbidraget! Åker man runt den 10:e är det faktiskt riktigt lugnt. Och man kan hitta verkligt billiga och bra barnkläder, samt som flera skrivit, hushållsartiklar. | |
upa - Ej medlem längre | 2008-04-24 12:17 | |
![]() | Vigdir, funkar verkligen det där resonemanget? Ibland kan man ju tänka att alla tänker som du, då blir det plötsligt folktomt då. Fast å andra sidan kanske alla tänker att alla tänker så, och därför åker dit. Äsch, nog bättre att kolla i horoskopet :) | |
Vigdir | 2008-04-24 12:27 | |
![]() | Upa - tja, det funkar i alla fall för mig och de av mina vänner som åker dit oftare än jag (det senare är inte svårt, det är 2½ år sedan sist jag var där...) Enligt min ivrigaste GeKå-shoppande väninna är det sällan mycket folk runt den 10:e. Fast allra bäst är det förstås att åka dit en vardag i den vevan, om man kan. | |
Mymla | 2008-04-24 12:34 | |
![]() | Jag skulle ALDRIG åka till Ullared!! | |
upa - Ej medlem längre | 2008-04-24 12:34 | |
![]() | Jo, jag har också hört det ryktet, antagligen inte bara jag. Nu säger ju du det här. Lite underligt är det då allt att det inte blir fler som kör på den metoden och shoppar loss den 10:e. | |
Vigdir | 2008-04-24 12:36 | |
![]() | Därför att de flesta inte har några pengar alls kvar i plånboken/på kontot då, skulle jag tro.... | |
smörbit | 2008-04-24 19:20 | |
![]() | Iden att sälja produkter så lånt ut i vildmarken. jag tycker att det är underligt att de kan vräka ut varor i den tackten som de gör..jag jobbar med att köpa in tyg svårt att konkurera med de.. finns annars i vänersborg | |
Zaaraa_94 - Ej medlem längre | 2008-04-24 20:25 | |
![]() | Snälla, Alla har typ varit där :O, Jag älskar att bara gå och kolla på Gekås :) | |
le-lou | 2008-04-24 20:29 | |
![]() | känns det inte lite som att folk vill spela fina när de säger att de ALDRIG skulle sätta sin fot på Ulllared? En kompis till mig tittade konstigt på mig när jag förklarade mina planer med ett leende. Nä, för hon skulle ju AAAALDRIG sätta sin fot där heller, så det så. Nä nä slipp då men sura inte sen när jag kommer gåendes i mina 40 kronors tröja och har pengar över till bio. (ja jag har insett att man inte kan begära toppkvalite på sakerna men jag köper kläder rätt ofta, tröttnar fort så det borde inte vara nåt problem). Ska köpa en sticker med Ullared på. alltid retar det nån fin överklass wanna be :) | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-04-24 22:08 | |
![]() | Jag har inte varit där, men skulle gärna vilja åka och titta någon gång (har varit på studiebesök på Lidl en gång...) Sen måste jag hålla med le-lou i hennes inlägg... Hur mycket kläder köper man (jag) inte för att sedan lessna eller "glömma bort"?? Òch ibland ganska dyra saker dessutom... Att det är dyrt behöver inte betyda att kvalitén är bra... Desssutom är det ganska kul om man kan ha lite att välja på i stället för samma tröja jämt (typ) | |
upa - Ej medlem längre | 2008-04-24 22:14 | |
![]() | Le-lou, jag håller med dig. För att spä på min egen coolhetsfaktor tänkte jag bara säga att jag har varit där två gånger och tyckte det var ganska kul. Ganska dålig på att shoppa generellt men visst kunde man fynda! | |
Ms KisseMiss | 2008-04-25 00:26 | |
![]() | Jag åker till Ullared 1-2 ggr per år och handlar kläder till barnen och musik till mig! O allt möjligt annat! Har hittat Perkulator och locktänger för långt under "vanligt" pris och de har inte sämre kvallisort än dem man skulle köpa på Ica. Leksaker finns åxå massor till otroligt bra priser. Och jag brukar åka nån gång mellan 10 och 19 i en månad och blir aldrig nersprungen då. Nu är GeKås så evinnerligt stort så man får plats. Men, om jag ska shoppa kläder till mig själv gör jag inte det där, för jag är för rastlös och har ingen lust att gå till provrummen. Till barnen är det lättare! Sen lär man sig rätt snart vad som är dålig kvalitet på. Bomull som är "stum" får hänga kvar! | |
Mrs Jonsson | 2008-04-25 18:28 | |
![]() | Nej modehus är de ju inte.. Men jag bruka åka en gång om året dit och köpa julklappar och lite bra och ha saker... De är som i en djungel alla blir som apor och ha inte respekt för varandra med vagnarna haha | |
HannaSofia | 2008-04-28 13:57 | |
![]() | Kläder brukar jag inte hitta där men dushcreme, hundbajspåsar, tvättmedel och liknande brukar få följa med hem i påsarna. | |
nina1 | 2008-04-28 15:00 | |
![]() | jag har varit på ullared 2 ggr i mitt liv och första ggn så höll jag på att bli tokig på alla galna kunder och då i synnerhet damer. jag handla lite schampoo och plastpåsar. då var det inte utbyggt som det är idag. andra gången jag var där gick det bättre. jag hade förberett mig mentalt på att det skulle vara likadant som första gången. för det första så var det ju större sen bestämde jag mig innan jag gick in att ta det lugnt och titta och inte störa mig på andra. när det var för trångt och gnabbigt och tjatigt då tog jag min vagn åt sidan och sen stod jag bara stilla en stund och tittade vad jag hade stoppat i vagnen. sen när jag kände att ett visst lugn hade inträtt så tog jag min vagn och strosade iväg för att hitta lite mer att handla på mig. fungerade jättebra jag. så det kommer säkert att bli fler ggr jag åker dit. | |
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-04-28 18:14 | |
![]() | Jag har sett Ullared, åkte förbi där vid stängningsdags, men var aldrig in någonstans. Såg inte så stort ut vid första anblicken. Hur står det sig mot Birsta (Sundsvall)? | |
mamman - Ej medlem längre | 2008-04-28 19:03 | |
![]() | Nu när Birsta är ombyggt (inte klart än, dock, men....) så blir man helsåld i det! ALLT finns ju där och så har ju ÖoB flyttat in, så man slipper fara heeela vägen uppför backen.... | |