Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 20 024 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2008-04-28 23:23 | |
![]() | En fråga. Hur går det till med denna räkning ? måste man gå i turordning? eller räcker det att skriva ner alla bilnummer man ser, för att sen se vilka som saknas ? Får intrycket att det är lite olika, rätta mig om jag har fel. :) | |
| Jollz | 2008-04-28 23:38 | |
![]() | Turordning gäller. | |
| HannaSofia | 2008-04-29 02:37 | |
![]() | Japp Ikeakataloger här! cirka 20 år tillbaks och gärna andra länder. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-29 03:23 | |
![]() | Respect på er allihopa! | |
| Stormfrun | 2008-04-29 03:37 | |
![]() | Jag samlar på gossedjur!! Barnbarnen börjar bli grymt imponerade!! Sen samlar jag visst på påbörjade stickningar också ha ha. Har massor. | |
| uberbacon | 2008-04-29 03:48 | |
![]() | jag vill också läsa gamla läkemedelsböcker! | |
| Mercedes | 2008-04-29 10:15 | |
![]() | Samlar också på påbörjade stickningar...både stort och smått och i flera färger och mönster, men vid sidan av finns också påbörjade broderier samt flera virkningar, sömnaderna har däremot stannat helt på tygstadiet och ser inte ut att bli påbörjade. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-04-29 10:26 | |
![]() | Hahahaha... Mercedes. Kom just ihåg en sak när jag läste ditt inlägg... Jag tror jag samlar på oavslutate projekt. Oavsett det handlar om nåt jag ska sy, sticka ellr bygga.... | |
| IF Elfsborg - Ej medlem längre | 2008-04-29 10:26 | |
![]() | se på Elfsborgs träningar, väldigt givande. Blir så glad av att se när dom är så spontana :) | |
| Kumicho | 2008-04-29 10:35 | |
![]() | Jag försöker knapra mig igenom FASS, vissa mediciner är heltklart svåra att få tag på och biverkningarna ska vi inte prata om. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-04-29 11:32 | |
![]() | Mitt något udda (och för mig sällsynta då få konstmuseer finns i omnejderna) intresse är att då och då själv gå på konstmuseum och svära åt moderna konstnärer, högt alltså, mumla med mig själv, köpa ett vykort i butiken och sedan må skitbra resten av dan. | |
| Mårten Gås - Ej medlem längre | 2008-04-29 13:29 | |
![]() | Jag samlar på syndrom | |
| mantikoran | 2008-04-29 13:31 | |
![]() | En sån otroligt trevlig samling knäppisar ni är! Själv intresserar jag mig för spiraler, allt ifrån spiralgalaxer till tumavtryck och fraktaler och höll en gång ett föredrag om det men de flesta lyssnare såg ut att tänka - NERD!!! =) Har en egen liten teori om att mänsklighetens utveckling rör sig i spiralcykler - nån som är intresserad? Nähä inte det... | |
| mantikoran | 2008-04-29 13:32 | |
![]() | Äppelkatten - ska hålla utkik efter dig, mumlandes =D | |
| Vigdir | 2008-04-29 13:56 | |
![]() | Att jag samlar på barnböcker i parti och minut, framför allt Jeanna Oterdahl, Astrid Lindgren, Gunnel Linde och Kerstin Sundh anser jag inte vara ett udda intresse. Att hellre köpa en ny bok till samlingen än att lägga pengar på att äga två par hela byxor anser jag vara fullkomligt normalt. Visst är det? | |
| LadyZara | 2008-04-29 14:39 | |
![]() | Samlar lite smått på barnböcker med "bra budskap". Är även väldigt fascinerat av rep och snygga knopar. Ge mig ett rep och jag kan underhålla mig själv i timmar... | |
| oblivian | 2008-04-29 16:26 | |
![]() | Jag har en liiiiten liten samling PEZ automater....liten | |
| Vigdir | 2008-04-29 16:46 | |
![]() | LadyZara - vad för barnböcker ingår i din samling? Berätta, snälla!!! | |
| lottabegåvia | 2008-04-29 16:52 | |
![]() | HannaSofia! Å! Utländska ikea-kataloger - så underbart! Kan man köpa dem antikvariskt? Finns nån sån världsomspännande antikvariatshandel där man kan efterlysa allt? Själv har jag svenska sedan 1983 som var min första egna, och det känns lite billigt att fuska och försöka komplettera från tiden innan dess. Visst är det fint att hålla lite i dem, bläddra försiktigt, klappa på dem... | |
| LadyZara | 2008-05-02 03:33 | |
![]() | Vigdir - Jag tycker om Ulf Nilssons böcker; har "alla döda små djur", "älskade lilla gris" och "popcorn och rufs" (den sistnämnda är min favorit). "Den lilla prinsen" har jag på flera språk (fast den kanske inte räknas som barnbok?), en del Astrid Lindgren klassiker som "Mio min mio". Har även en del böcker på min önskelista. Den ena är "Herr Bohm och sillen" (slut på förlaget) och en är "lilla snippaboken". Vilka barnböcker ingår i din samling? | |