Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 705 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-04-29 23:11 | |
![]() | Om en kvinna, mot bättre vetande, funderar på att dela sitt liv med en man så rekomenderar jag henne att låta honom gå dessa kurser först: Folkhögskolans fristående kurser för män HT-08 Kurs 1 Hur man fyller på ispåsar Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder. Kurs 2 WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren? Diskussionsgrupp Kurs 3 Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur lägga ner den igen efter urinering? Mycket praktiska övningar Kurs 4 Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon? Lösningar och exempel på videoband. Kurs 5 Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner. Öppet forum Kurs 6 Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa Bilder och ljudband Kurs 7 Våga fråga efter vägen när du inte hittar Berättelser ur verkliga livet. Kurs 8 Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen? Körsimulator Kurs 9 Lär dig skillnaden på fru och mamma Rollspel Kurs 10 Hur man lär sig att älska shopping? Andningsteknik, meditation samt mental träning. ;-)) | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-04-29 23:19 | |
![]() | Män som kvinnor, låt oss leva i sybios med varandra, utan specifika trådar och ämnen. Låt oss bli en deg. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-29 23:23 | |
![]() | Ormgrop! | |
| stabilt | 2008-04-29 23:46 | |
![]() | Vadå jag hänger inte med ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,v a vore vi utan varann | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-29 23:57 | |
![]() | Hahahahaha nannie, den va skitbra!! Den kursen är ju ett måste för alla våra älskade män;-)) | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-04-29 23:58 | |
![]() | Jag skulle behövt gå några av de där kurserna. Är det du som håller i dem nannie? | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-04-30 00:04 | |
![]() | Nix... Jag har tyvärr misslyckats ordentligt med att lära mina män det mesta som dessa kurser behandlar;-) Hoppas att kursledaren är mer framgångsrik:-)) | |
| Candee | 2008-04-30 00:54 | |
![]() | Nannie..den va bra..speciellt kursen om toalettringen och hitta alla saker. Min sambo måste ha missat dessa kurser.. :P Men han e en jäkel på att dammsuga o fixa god mat..ett plus i kanten...;) Och jag e en jäkel på tekninska grejor och borra upp saker, samt fixa och dona för övrigt..så det jämnar ut sig rätt bra. | |