Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 706 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-04-30 18:41 | |
![]() | :) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-30 18:47 | |
![]() | Tidsoptimist! ;) Ett rödljus och du är körd... ! Jag kör Gullmarsplan, södertunneln, slussen/gamla stan, nybrokajen standvägen, gärdet, tegeluddsvägen... frihamnen. Färre rödljus, skulle jag tro? | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-30 19:14 | |
![]() | Rödljus fixar man. Det är köer som är gisslet. Och drar du genom innerstan har du alltid en bunt alternativ. Det är hela grejen. Om du ska till Gullmars först ska du dra genom Årsta...sen Söderleden....Centralbron ...Brunkebergstorg....Reg eringsgatan...Runebergsga tan....å sen samma som jag. Eller Brunkebergstorg...Gustav Adolfs torg...Sibyllegatan....Va lhallavägen... Obs..detta är ingen "pitt-mätning" utan snälla vänliga tips! | |
| Taka | 2008-04-30 19:17 | |
![]() | Hmm... vid närmare eftertanke har jag flirtat på tåg, men inte tunnelbanetåg, bara vanliga tråkiga SJ tåg :P | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-04-30 19:23 | |
![]() | Nä jag förstår det Morristown. Har inte ens bil, så någon pittmätning skulle jag inte klara av! ;) Sålde min bil för att jag mest blev frustrerad av att köra i stan, tänka på städdagar och betala p-avgifter och p-bot. Tycker kollektivtrafiken i stan är formidabel, och efter ett par år i usa inser jag dessutom att den är helt jävla fantastiskt tillgänglig och punktlig. Nu, åter till ämnet! | |