Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-02 13:55 | |
![]() | We're all electroheads! | |
| E_Cantona | 2008-05-02 14:18 | |
![]() | Miss A-gillar du EBM ska du köra de riktiga banden...Front 242, Nitzer Ebb svenska Spetsnaz, EkoBrottsMyndigheten mfl... Spetsnaz senaste Deadpan är tokbra... Technoinfluerat är ju typ Hocico, Amduscia, Agonoize, Grendel(mina favoriter just nu), Tamtrum, God Module, Tactical Sekt, Dulce Liquido... Finns mängder med bra musik allafall... Lite kul oxå att Yazoo gjort comeback, hoppas man får chansen att se dem i Sverige oxå:) | |
| miss_ia | 2008-05-02 14:27 | |
![]() | Ska ni höra bra musik med electro vibbar: Deutsch Nepal!!! Helvete vad bra det är! | |
| Snoosy | 2008-05-02 15:12 | |
![]() | Electromusiken har sina guldår. Så vet inte riktigt vad du menar Aleksia ? :) Däremot äkta syntmusik är det sämre med. Själv älskar jag elektronisk musik, men den behöver inte låta som gammal synt för det :) En av de bästa låtar som gjorts. Försök få tag på den här ni som gillar synt å electro. ''Way out west - Killa'' :) | |
| Jamo | 2008-05-02 15:16 | |
![]() | En annan grupp jag fastnat för är Astral Projection, kanske lite mer trance men fruktansvärd go musik att lyssna på. Eller bara ha i bakgrunden när man pular med nåt. | |
| Snoosy | 2008-05-02 15:17 | |
![]() | ...hittade en länk på youtube, www.youtube.com/watc...e0 ZggW-iHc Grym låt som man aldrig tröttnar på | |
| Snoosy | 2008-05-02 15:18 | |
![]() | astral är ok, har gjort en del riktigt bra låtar. Men det är psy inte electro :) | |
| chixx0r | 2008-05-02 15:28 | |
![]() | Ni har glömt namedroppa wumpscut | |
| chixx0r | 2008-05-02 15:33 | |
![]() | E_Cantona du vart väl på Tinitus 2006. Med den lineupen var vi 15år igen =) | |
| Uffetuffe | 2008-05-02 15:38 | |
![]() | Ramsteins version på Kraftwerks model | |
| LinneaKrutti | 2008-05-02 15:50 | |
![]() | Zeigeist är ju också grymma, de lirade på Arvika förra året, och förhoppningsvis i år också iom att de släppt sin skiva äntligen. | |
| E_Cantona | 2008-05-02 17:08 | |
![]() | Missade tyvärr Tinnitus då jag inte va i landet...:((( Och Zeigeist konsert på Arvika var väldigt bra, spektakulär scenshow och bra musik:) | |
| Miss A | 2008-05-02 18:38 | |
![]() | E_Cantona.. som sagt Ny-kär :) dina tips uppskattas.. synd man bor sån bit från Arvika.. hade ju varit en super-intro-synth/electro -festival för lilla mej. Håller mig till en festival i år o det får bli rock, SRF!! :) | |
| Fred Fenster | 2008-05-02 18:49 | |
![]() | Trevliga diskussioner här må jag säga, sitter hust nu och lyssnar in mig på familjen.. Positiv överraskning helt klart. Håller med om att det är total FLIPP hur som helst, har en del fina skivor med Kraftwerk som spelas varma på min skivspelare medan daft punk, justice och chemical brothers ligger på i-poden. | |
| Aleksia | 2008-05-02 20:00 | |
![]() | Fred Fenster: Jag såg Familjen som förband till Kent. Tyckte det var ok. Finns nån skön låt, men sedan var det ett vääääldigt annorlunda scenframträdande :) | |
| E_Cantona | 2008-05-02 20:25 | |
![]() | Miss A// Tack o lov kan man ju tycka musik är bra oavsett genre numera, lite annat var det på 80-talet...haha Jag gillar ju det mesta i musikväg utom dansband som ju framkallar svår ångest...Christer Sjögren i Melodifestivalen har jag inte hämtat mig från än knappt:( | |
| veggie_d | 2008-05-02 21:19 | |
![]() | Flipp. Jag blir sugen på lite Welle:Erdball eller Kraftwerk när jag läser detta :) Eller Neubauten, eller Ministry. | |
| Same_skit123 | 2008-05-03 00:01 | |
![]() | Ja Hocico förra året på arvika var en milstolpe, det håller jag med om. Jag får gåshud av den videon. Har den själv på min facebook-profil. Kermis: Spelningen du har är nog från sema 98, jag har hört den, det låter så illa så att det är komiskt, speciellt, Take some more. Spelningen jag var på var Tinitus 2000. För övrigt så spelar VNV om två veckor. Det är tredje gången gillt. Dem har ställt in 2 gånger. Såg någon the Knife när dem spelade på Arvika? Om man gillar Combichrist så har ju frontmannen en del andra projekt. Bla Panzer Ag. Unter Null är också ett tips, Ep:n Sacrament är vad jag spelar flitigast just nu. | |
| E_Cantona | 2008-05-03 00:05 | |
![]() | Unter Null är riktigt sköna oxå...Vill man ha ännu råare sound kan man ju testa Psyclon Nine... First Black Pope är också riktigt grymma Jag har oxå den videon på min profil:) | |
| E_Cantona | 2008-05-03 00:06 | |
![]() | BTW så håller Depeche Mode på med en ny platta och denna gången kommer Dave och Martin tydligen dela på låtskrivandet...Kan bli intressant... | |