Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående18 747

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Brandonwalsh2006-04-23 14:32
Antal inlägg: 67

Jag reste en tid med Mongo Santamaria och hans lilla orkester. Jag försökte samordna deras bokningar av hotellrum och fick även bära hans favorittrumma från tid till annan. Så nyktert som möjligt såg jag till att utfodra dem och hålla vätskebalansen i schack.

Men, i just Finland, blev detta inte längre möjligt. De finländska kvinnorna tvångsmatade Mongo, jo han kallade sig så, med sjögräs och vildris så till den milda grad att magen blev helt förstoppad och han var helt sonika tvungen att sätta sig på första bästa plan hem.

Vad kan man då lära sig av detta? Var vaksam på de finska fruntimmren. De vill oss väl men gör oss illa.

tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2006-04-24 12:42
Antal inlägg: 2979

nej blev venezuela...tack dock för all hjälp

Bror Mu - Ej medlem längre2006-04-24 13:23
Antal inlägg: 921

Brandon, den lilla historien om Mongo Santamarias orkester är genialisk. Skriv en bok.

Pulser2006-04-24 15:33
Antal inlägg: 101

Vet någon när trådlöst bredband kommer finnas på vanliga charterplan? har läst om att några plan har det nu. Hade varit underbart om man kunnat spela betapet på en bärbar dator på planet :)

nina73 - Ej medlem längre2006-04-24 15:43
Antal inlägg: 2694

men vi har bredband i min lilla håla här i Jämtland,... så här kan man sitta å spela Beta.. å så är det ett bra restips ;-) de e att göra två flugot på smällen heheh.....Bror Mu, jag tror tom att bredbandet finns där ni har stuga *L*

Pulser2006-04-24 15:48
Antal inlägg: 101

jag föredrar att göra kvinnliga honor på smällen än flugor =/

Brandonwalsh2006-04-24 22:45
Antal inlägg: 67

Bror Mu, så trevligt att du uppskattade mitt lilla reseminnne. Beröm har blivit alldeles för sällsynt i dessa dagar. Jag har själv uppskattat ett flertal av de inlägg Bror Mu författat men inte kommit mig för att meddela honom detta. Så dumt av mig.
Jag vill slå ett litet slag för sökfunktionen på detta forum. Man kan med ett enkelt tryck få fram alla inlägg av som en person gjort. Det kan vara ganska spännande läsning.

Bror Mu - Ej medlem längre2007-07-15 09:15
Antal inlägg: 921

Förra veckan satt jag i en bil i regnet i en mörk skog i det lusiga landskapet småland och läste tom wolfe med radion brusande i bakgrunden.
Döm om min förvåning när jag får höra Mongo Santamaria, en orkester jag trodde emanerade från fablernas värld!!
Riktigt duktiga gossar var det!

smurvlan2007-07-17 08:22
Antal inlägg: 840

BULGARIEN för tusan.. där krävs inte så mycket fickpengar heller!

poänglös - Ej medlem längre2007-07-17 12:53
Antal inlägg: 416

Bror Mu: Din skildring skulle glädja NTF och Vägverket som fått mycket kritik för sin gemensamma trafiksäkerhetskampanj. Med målet att bilförare på långa raka 90-vägar åtminstone tillfälligt ska titta upp från sina Tom Wolfe-böcker dedikeras i sommar den lokala RDS/TA-funktionen i skogslänen till sjuka latin-grooves av bla Mongo Santamaria och Tito Puente.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?