Spelrum
Giraffen48
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
35
Inloggade85
Mobilspel
Pågående19 908

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Sara0162008-05-06 02:08
Antal inlägg: 238

The_Viking.. Det är inget att tacka för.. Det var ju DU som gjorde något bra och vettigt, det var DU som hade styrkan och modet!

Att jag tycker att det var modigt, det var bara en spontan åsikt!

klobba2 - Ej medlem längre2008-05-06 02:33
Antal inlägg: 2332

Att jag klarade av det rent psykiska påfrestningen
att närvara vid min mammas dödsbädd trots min paniska skräck
för sjukhus.
Hon avled kl 0845 måndag 5 maj.

love_ya - Ej medlem längre2008-05-06 06:05
Antal inlägg: 209

Jag beklagar sorgen....

mantikoran2008-05-06 08:36
Antal inlägg: 183

Sara016 - Nej det tror jag inte! Det här var väldigt länge sen, i Västerås. Jag var gravid o hyrde i andra hand, min man arbetade i Stockholm o jag var livrädd för den galne grannen, vågade inte återvända till lägenheten och vi flyttade in hos mina föräldrar ett tag innan vi hyrde en kåk i en annan del av landet. Har du hört en liknande historia eller?

mantikoran2008-05-06 08:37

KWalter och The_Viking - BRA GJORT!!!

mantikoran2008-05-06 08:54

Hehe.. jag gjorde en grej en gång för länge sen som förvånar mig än idag med tanke på hur mörkrädd jag är.
Bodde i ett orenoverat sekelskifteshus och kom hem en gång sent på natten o insåg att jag inte hade nyckeln till porten, bara till min egen dörr. Det var för sent för att påkalla uppmärksamhet från grannarna och för jobbigt att gå tillbaka dit där jag kom från. Trampade omkring på gården en stund och blickade längtansfullt upp mot mina fönster, ryckte lite i ytterdörren o funderade på vad sjutton jag skulle göra när jag såg att ett litet källarfönster längre bort i huset stod på glänt.
Den här källaren hade jag aldrig varit nere i för att den var så otroligt dyster, belamrad med årtiondens skrot o full av tjock spindelväv.
Jag kikade in i mörkret o undrade hur långt det kunde vara ner till golvet, tvekade fram o tillbaka men öppnade till sist o med fötterna först klämde jag mig in o hasade nerför väggen. Hade ingen aning om var lysknapparna kunde finnas eller hur de såg ut så jag var tvungen att ta mig igenom källaren i fullkomligt mörker med ett hjärta som bultade så det dånande, huvudet fullt av mördare, monster o onämnbara varelser som väntat bara alltför länge på nån att sätta tänderna i. Vilken känsla när jag till slut nådde min trappuppgång och vilken OÄNDLIG tid det tog att ta sig dit och fy fasiken så modig jag var den gången! =D

Björnen822008-05-06 09:14
Antal inlägg: 19

mackz_ starkt gjort av sig det är något att vara stolt över. :)

The_ Wiking oxå starkt jobbat, ni har förtjänat en klapp på axeln.

Björnen822008-05-06 09:16
Antal inlägg: 19

The_Viking skulle det stå sorry

Huzan2008-05-06 14:36
Antal inlägg: 1920

slutade knarka..

zimba - Ej medlem längre2008-05-06 14:42
Antal inlägg: 2256

Vill bara berömma alla er som tagit er ur dåliga beteenden. Starkt jobbat! Plus att jag vill berömma alla er som hjälper en utsatt i nöd! Borde vara självklart men är tyvärr inte det. Så därför får ni också beröm!

Anhahita2008-05-06 15:43
Antal inlägg: 66

det modigaste jag har gjort är att föda barn. tur var väl det eftersom det inte kan bli fler.. men det är fan modigt att föda!! ...klappar mig själv på axeln...

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?