Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 535 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Eva | 2008-05-16 23:57 | |
![]() | Lite intressant?? denna tråd handlar om smink. Då har de flesta goda råd att ge, men det finns en tråd som handlar om att plasikoperera sig. Den ratades och de flesta var så nöjda med sig själva.. . Fast i denna tråd är det många som bättrar på sitt utseende med smink! Jag bara undrar..Är det skillnad på att operera eller sminka sig till skönhet? Förutom kostnaden. Reflektera över att många ansåg att man duger som man är...som många skrev då det gällde plastikoperation. Duger ni inte utan smink!!!! | |
| phenningsson | 2008-05-17 00:07 | |
![]() | Inser du inte själv skillnaden mellan att sminka sig temporärt och att lägga dig på operationsbordet och låta ngn skära i dig? Antar att även du köper kläder som du tycker är snygga? Klipper håret någon gång då och då? | |
| le-lou | 2008-05-17 00:41 | |
![]() | :) ja herregud säger jag... | |
| Candee | 2008-05-17 00:53 | |
![]() | Ja, det är väl skillnad att förbättra på det man har än att ändra på det helt och hållet.. | |
| Eva | 2008-05-18 22:28 | |
![]() | Poängen var att alla pratade om att man duger som man är. Min poäng är att även om vi tycker vi duger så putsar vi på fasaden. Men vi människor är snabba på att döma ut vissa. Självklart vill jag vara nöjd när jag ser mig i spegeln, därför raljerar jag inte heller när någon annan har en annan metod än min. | |
| Intet | 2008-05-18 22:41 | |
![]() | Ni kvinnor är ju galna som lägger ut så mkt pengar på smink! Billigast är bäst! | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:44 | |
![]() | Jag köpte mitt nyaste smink från H&M innan hadde jag typ, det där sminket som är testat på djur minns inte vad märket heter, men det enda jag köpte nydligen på H&M var foundtation mascara eyeliner, ögonskugga, rouge, men, det jag tycker är lite dåligt att ögonskuggan försvinner snabbt, jagk an också blanda den så jag får cool färg, men det är bara att den försvinner efter typ 1 tim, eller kortare, hur får man så att den ska sitta ett bra tag? Sen kanske jag skulle behöva lite till, för att få det att se bra ut, men man ska inte ha för mycket då serm an ju bara stel ut som en docka, divdocka skulle jag vilja kalla det. | |
| ditana - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:45 | |
![]() | Men I.D är ju billigare i längden, eftersom en burk foundation räcker i ca. 8 månader ( och då använder jag den 5 dar i veckan) Och borsten räcker hur länge som helst, bara man sköter om den.. Dessutom blir det snyggare resultat än vanlig ( billig)creme. | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:47 | |
![]() | Men jag andvänder inte smink så ofta heller bara när jag känner för det, jag kan till och med gå utan smink totalt, jag tänker bara på att det är så jävla skönt att gå utan smink, kan va lite jobbigt utifall man vill gnugga sig i ögat eller klia sig i ansiktet så kommer man på att man har smink då man bara förstör, | |
| Intet | 2008-05-18 22:53 | |
![]() | Jag använder varken rouge eller foundation så jag kommer nog billigast undan ändå ditana ;D | |
| Intet | 2008-05-18 23:05 | |
![]() | Det ser du väl att jag använder smink, men ingen foundation eller rouge. Sminkar mig runt ögonen och ibland lite på läpparna om man vill piffa upp sig. haha. Så hur mkt lägger du ut på smink? För mig ligger det kanske på 500 per år. Ärligt! | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 23:09 | |
![]() | Jo jag såg det, men var endå tvungen att kolla, jadu, det var en sjukt bra fråga, att bero på att jag köpte tillbehör till sminket så säga borste, och sånt så kanske det gick på någta hundra men per år har jag ingen aning om faktiskt. | |
| ditana - Ej medlem längre | 2008-05-18 23:12 | |
![]() | Men en del av oss är ju lite äldre, och har tappat ungdomens fräsha hy Intet! Jag jobbar dessutom under lysrör hela dagarna och ser inte så kul ut utan ett schysst underlag . | |
| Intet | 2008-05-18 23:13 | |
![]() | Äh min hy skulle nog se bättre ut om jag kladdade på saker med. Men det är jag för snål och för lat för. Men det är ju givetvis upp till var och en. :D | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 13:21 | |
![]() | Intet, haha jag är nog också lite för snål och lat, men samtidigt känns det ganska skönt att inte ha smink tycker du inte? | |
| snorklan | 2008-05-19 13:41 | |
![]() | Eva.. Ingen av oss har talat om att inte duga eller vara bra som vi är, eller hur? Och jag anser det vara en stoooor skillnad mellan att känna mig fräsch och att operera mig. Inte heller har någon här dömt ut någon annan pga deras åsikt. Så vart är det du vill komma egentligen? | |
| Lenis2 | 2008-05-22 14:59 | |
![]() | ehm.. 500 kr på ett år var inte mycket! -avis- köpte 2 newbiekit från ID (olika färger) och de gick lös på 365kr/st och sen blir det en del nagellack osv varje månad he he=) | |
| Spyan | 2008-05-22 15:12 | |
![]() | Vart köper man de där provpaketen då? | |
| NadaR | 2008-05-22 15:12 | |
![]() | Vad är ID för märke? | |
| Lenis2 | 2008-05-22 15:20 | |
![]() | jag köpte mitt första paket på Hälsostudion i Eskilstuna och det andra där ajg köpte paket nr2 vet jag inte vad det heter. min I.D finns inte i vanliga sminkaffärer t ex kicks, utan finns mer hos hudterapeuter och skönhetssalonger. I.D är mineralsmink. | |