Spelrum
Giraffen | 28 |
Krokodilen | 3 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 59 |
Mobilspel
Pågående | 20 338 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-02 17:40 | |
![]() | :S | |
barbi | 2008-07-17 17:57 | |
![]() | finns de nån seriös här inne som kanske vet om de är normalt att min tik inte vill äta sin mat? hon är inne på 44dagar nu o ja ringde vetrinären men allt dom sa att de e olika från hund till hund:( vadå så de menas att ja inte behöver vara orolig att hon inte äter hon nästan inte ätit nåt av sin mat på 1vecka nu:( de ja får i henne e skinka o lite majsvälling:=) | |
lisatheman | 2008-07-17 18:01 | |
![]() | förmodligen ingen fara. kör på skinka och välling sålänge. Vår tik är nykastrerad och hon åt inte på flera dagar.. | |
stormig | 2008-07-17 18:34 | |
![]() | Hon kan må illa och vill inte äta av den orsaken. Eller så kan hon känna att det trycker på magsäck eller andra organ. Du behöver inte vara orolig valparna svälter inte och hon äter om hon behöver. Har vetrinären sagt nått om kejsarsnitt? efter som din hund är väldigt liten... och vad jag förstår.... pappa okänd Har själv gått igenom den proceduren mamma bichon frise pappa - tror vi är en reisen snauser De valparna är 2 år nu och blev jätte fina...men det blev kejsarsnitt en söndag .... många pengar blev det... ingen försäkring... | |
Huzan | 2008-07-17 21:24 | |
![]() | måste bra få fråga, va är det för hund? vet du va pappan e för nån? ska du sälja nån valp? | |
barbi | 2008-07-17 21:26 | |
![]() | vilken tur att de gick bra iaf! som tur är så är min hund försäkrad ifa de skulle hända nåt. o dom har inte sagt nåt om snitt o vi vet vem pappan är:=) han är inte mkt större än henne han väger ca 1kg bara mer än henne fast nu väger hon säker över 5kg hon har gått upp över 1kg fast hon inte äter sin mat.. | |
barbi | 2008-07-17 21:29 | |
![]() | hon är blandras mellan Coton de Tuléar o Shih Tzu o pappan är oxå Shih Tzu:=) O vi ska inte behålla nån valp:(( eftersom vi redan har 2st men man vet aldrig:=) hihi kommer vara så svårt o hitta bra hem kommer o ha höga krav:=) | |
Huzan | 2008-07-17 21:41 | |
![]() | du måste ge oss sidan sen så ja får se underverken! såg att många va på dej pga blandrasgrejen, ja tror iaf dom kommer bli jättebra å fina! lycka till!!! | |
barbi | 2008-07-17 21:43 | |
![]() | tack! ja har en sida där ja har mamman o pappan som ja kommer o ha valparna på men ja vet inte hur ja lägger till den här:(( | |
mammamus | 2008-07-17 21:52 | |
![]() | såg din tråd och blev lite nyfiken hur hon mår och hur långt hon gått ?? har en welsh tik som har två veckor kvar! | |
barbi | 2008-07-17 22:00 | |
![]() | åå va kul:=)) är de första kullen? min har gått 44dagar så de är drygt 2veckor kvar:=) vet du när man kommer o känna sparkarna? | |
mammamus | 2008-07-17 22:03 | |
![]() | jag kände första ggn idag och hon ska ha den 29e =) första men denna tiken, har haft en taxkull för ngr år sedan ! men är supernervös =) såg att hon matvägrar lite den gör min också =( | |
nina733 - Ej medlem längre | 2008-07-17 22:15 | |
![]() | Det är ganska vanligt att de blir illamående och inte vill äta. Viktigt är att ni delar upp måltiderna, lite och ofta istället. 3-4 ggr/dag och att det innehåller mycket protein,kalk och vitaminer. Det går ju även att ge dom rå äggula. Finns säkert massor av tips =) Lycka till med de små liven! | |
Huzan | 2008-07-18 06:59 | |
![]() | men kan du inte bara kopiera å lägga in ? | |
barbi | 2008-07-18 12:16 | |
![]() | oki ja testar nån får gärna säga om de funkar:=) www.hemsidohjalpen.c.../b abbi.htm | |
barbi | 2008-07-18 12:16 | |
![]() | hihi de gick:=) men sida är långt från klar:=) | |
Lill-IT | 2008-07-18 12:17 | |
![]() | Funkar:-) Fin:-) | |
mammamus | 2008-07-18 20:59 | |
![]() | Jättefin sida!! Länkar min också om ngn är sugen på welshvalp =) www.freewebs.com/hevaens/ | |
barbi | 2008-07-19 00:03 | |
![]() | fin:=))) | |
Momin | 2008-07-19 00:37 | |
![]() | Jag har en valp hemma nu som är 4 veckor, syskonen var döda redan när de föddes. Dåligt förslag att spara bara en valp för tikens skull .....för valparnas skull, låt dem växa upp med syskon. Då lär de sig massor helt naturligt. Ok att en del är emot blandraser men vad hjälper det när det finns folk som vill ha en blandrasvalp, som inte är intresserade av utställningar och dylikt. Lycka till med dina valpar, de blir säkert jättefina och jag tror inte att de blir så svårt att hitta nya hem till dem. De är mycket lättare med små hundar. | |